וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת יורדת על המדים של נבחרת ארה"ב באולימפיאדה

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 11:44

אולימפיאדת טוקיו יצאה לדרך ובמקביל לתחרויות החלה ביקורת חריפה ברשת על העיצובים של ראלף לורן לנבחרת האמריקנית - "בבקשה תפטרו את ראלף לורן מלעשות את המדים האולימפיים"

הצגת הבגדים הרשמיים של המשלחות האולימפית והפראלימפית לטוקיו/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

ביום שישי האחרון נפתחו סוף סוף המשחקים האולימפיים בטוקיו, אלה שהיו אמורים לחול לפני שנה ונדחו בשל מגיפת הקורונה העולמית, בטקס חגיגי. כמיטב המסורת, אירוע הפתיחה סיפק תכנית אמנותית, אך די מנומנמת לטעמנו מטעם המדינה המארחת, וחשף את משלחות הספורטאים המצטיינים מכל מדינה בצעדת הדגלים המרגשת.

בעוד הטקס סיפק כמה רגעי אופנה חביבים למדי, ביניהם שמלת הטול המפוארת שעוצבה על ידי טומו קויזומי עבור הזמרת היפנית מיסיה ששרה את ההימנון הלאומי של המדינה המארחת לצד מדי משלחות מרשימים, לפעילי טוויטר רבים היו קובלנות בנוגע לתלבושות שעיצב ראלף לורן לנבחרת האמריקנית.

החל משנת 2008, וברצף, המעצב הוותיק מכהן כאחראי הרשמי על הלבשת המשלחות האולימפיות של ארצות הברית, עיצוב שכולל תמיד קומבינציה של גווני הדגל האמריקני. הפעם האאוטפיט כלל מכנסי ג'ינס, חולצת טי כחולה עם דפוס פסים לבנים, מטפחת צוואר בצבעי הדגל ובלייזר מחויט כחול כשבצד חזיתו פאצ' עגול בעל מסגרת אדומה וסמל המשחקים האולימפיים במרכז.

מיסיה בשמלה של טומו קויזומי

הטענה הראשית נגעה לדימיון ולמחזור הסגנוני של התלבושות המעוצבות בידי אותו בית אופנה זו הפעם הרביעית. פוסטים כמו "בבקשה תפטרו את ראלף לורן מלעשות את המדים האולימפיים של ארצות הברית", או "להפסיק לתת לראלף לורן לעצב את תלבושות הנבחרת האולימפית בטקס הפתיחה. לא למדנו כלום?", בצירוף תמונות המדים שעיצב בשנים הקודמות, הציפו את הרשת במקביל לשידור הטקס.

היו גם כאלה שהתעכבו על הסטייל: "בכל אולימפיאדה, ראלף לורן מלביש חתך מגוון של האתלטים המשובחים ביותר בארצות הברית כאילו שהם חברי אחוות קולג' בחופשה במונטוק", כתב אחד, מגיב אחר תהה "מתי נפסיק לתת לראלף לורן להביך אותנו במשחקים האולימפיים?", ו"למה האאוטפיט של נבחרת ארצות הברית נראית כמו של מישהו שילשין עלייך שקיללת למחלקת כח אדם?".

לצד התגובות המשתלחות היו גם מכבדות ומנומקות יותר, למשל "הגיע הזמן לתת הזדמנות למעצב אחר להכין את המדים הרשמיים למשחקים האולימפיים. אני אוהבת את ראלף לורן אבל כל ארבע שנים התלבושות צפויות וחוזרות על עצמן. הייתי שמחה לראות פרשנויות עדכניות יותר לנושא". משתתפי המשלחת הישראלית למשל צעדו בטקס בחולצת טי המציגה בלוקי צבע של לבן כחול ותכלת בשילוב מכנסי כותנה לבנים שעוצבו זו הפעם השביעית על ידי רשת קסטרו.

מי שעוד קפצה על החגיגה המתוקשרת וניצלה היטב את הבמה, לא שחסר לה סיקור בימים אלו, הייתה קים קרדשיאן עם קולקציה של סקימס שעוצבה במיוחד למשחקים האולימפיים. גופיות ריב עם תחתוני בוקסר תואמים, פיג'מות נעימות, חולצות טי בצבעי בסיס ואפילו גרביים להשלמת הלוק. על כולם מודפסת רקמה של Team USA כשהספורטאיות המובילות של הנבחרת מצולמות בקולקציה.

הקולקציה של סקימס לרגל האולימפיאדה

עוד בוואלה!

מהירואין שיק לקימורים: קייט מוס מדגמנת למותג של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully