וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לנו גם, אבל נשלוט בעצמנו: תיק הקיץ המושלם (והמוגזם) של פראדה

מעין מילס

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 9:06

הוא מגיע בארבעה צבעים מנצחים, הלוגו האייקוני באמצע, הוא טרנדי וקלאסי גם יחד, אבל יש בעיה אחת קשה מאוד. תיק הקרושה החדש של פראדה הוא ללא ספק תיק הקיץ המושלם - אבל לא בטוח ששווה להתארגן עליו

בחודש יוני האחרון, השיק בית האופנה האיטלקי קולקציית קפסולה בפופ-אפ נודד בין חנויות וערים מרכזיות, עם תצוגה וחוויית קנייה שמדמה את התחושה הכי קרובה ליעד אקזוטי: חופים, הרים וגינות נוף. חנויות הפופ-אפ נודדות ברחבי ארה"ב ואסיה ומשתנות בהתאם לנוף.

לדוגמה, בחנות במיאמי אפשר למצוא שלל פריטי חוף צבעוניים, מקו הניילון הממוחזר, תיקי קש, משקפי שמש וגם אקססוריז ואביזרים לחופשה הבאה כמו שמשיה, מגבת חוף ומתנפחים לבריכה. יש גם ציוד ספורט למי שחובב אקסטרים כמו סקייטבורד ממותג, גלשנים ופריזבי - הכול כדי לשכוח שפעם, לא מזמן, ישבנו סגורים וספונים בבית וקנינו את הפראדה שלנו אונליין.

הקולקציה עצמה כוללת שלל פריטים רדי-טו-וור, כולם מעוטרים בלוגו המשולש הידוע במיקום מרכזי. הכי מוצלחים היו פריטי הג'ינס שכללו חולצת כיסים ארוכה, מכנסי ג'ינס קצרים וטופ חזייה קטן אבל מושלם. את הקו הזה השלימה קולקציה סרוגה שיצאה ממש עכשיו בפעימה שנייה וכוללת אקססוריז ופרטי לבוש פרקטיים בצבעים בוהקים שעושים חשק לצאת לחוף.

בכל עונה יש את הפריטים האלו שאי אפשר להתעלם מהם, בעיקר אקססוריז סופר טרנדיים שלכל חובבת אופנה מושבעת ממש קשה לסרב להם, ורק סירוב של כרטיס האשראי יציליהן מלהיות קורבן אופנה. תיק הסל (TOTE) עשוי קרושה שסרוג בסריגה גסה, הוא לא פחות מהאיט בג של העונה.

התיק שמגיע בחמישה צבעים: טבעי, שחור, לבן, ורוד זוהר וצהוב, עם הלוגו של המותג בחזית, נראה בכל מקום וכמעט על כל בלוגרית אופנה שיודעת מה טוב עכשיו. גם התזמון מושלם כמובן, כולן יצאו לחופשת הקיץ הפוטוגנית ותיעדו כמה טוב משתלב התיק עם האאוטפיט הקיצי שלהן. אבל לא רק.

נראה שהוא עבד טוב עם אאוטפיט חוף של מכנסונים, בגד-ים וחולצה מכופתרת פתוחה, כמו שלבשו אותו: קיארה פראגני בחופשה בדרום איטליה או הבלוגרית הדנית פרניל טייסביק במיורקה. התיק עבד מושלם גם עם ז'קט ומכנסיים מחויטים, ובכלל בכמה מראות קצת יותר לבושים, כפי שהדגימה סלינה צ'אי.

המחיר, לצד כל הטוב הזה, מופרך ביותר - 1,100 יורו לתיק סרוג, וכרגע הוא סולד אאוט כמעט בכל מקום. בנוסף, אין הלימה בין מורכבות וחומרי המוצר לבין המחיר שלו. עניין די מפתיע לאור האסטרטגיה של בתי האופנה בשנים האחרונות, כאשר בכל עונה הם משחררים מספר פריטים מעט יותר נגישים שמאפשרים גם למי שלא יכול להרשות לעצמו תיקי עור בעבודות יד או שמלות משי עשויות רקמות, לקחת חלק בחגיגה. אז הפעם אנחנו לא ממליצות להשתתף בהיסטריה, ומשקפי שמש מבית פראדה לגמרי יספיקו.

עוד בוואלה!

מי רוצה גומי? ברשת עפים על הכפכפים הממותגים האלו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • פראדה
  • תיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully