וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירוק והרכבה: זארה מציגה אוסף מטריף של מטפחות

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 8:03

קולקציה במהדורה מוגבלת שעלתה באפליקציה של זארה לפני ימים ספורים צדה את עינינו. מטפחות צבעוניות חוברו להן יחדיו ויצרו פיסים מעניינים. המחירים מאוד לא 'זארה', אבל ללא ספק עלו כאן על משהו. כל הפרטים

זארה. זארה, אתר רשמי
זה טרנדי, זה מוצלח וזה לימיטד אדישן. שמלה - 499 שקלים/אתר רשמי, זארה

כשהפריט הקלאסי המועדף עלינו פוגש את תמת ערבוב הדפוסים שאנחנו כרגע חוות אובסס מחודש כלפיה - קולקציית הסטודיו החדשה של זארה מגשימה לנו משאלה שלא עוזבת אותנו כבר כמה חודשים.

סיפור אמיתי: בתחילת האביב ועם התחדשות השגרה קיבלתי בהחלטת פה אחד עם עצמי שאני נכנסת לפרויקט תפירת חצאית סרונג ממטפחות משי. אחרי תקופה של סגרים, בהם עסקתי לא מעט בסידור הבית, נגלה לפני אוסף המטפחות שיש ברשותי בשלמותו ובכמותו המוגזמת. בחרתי ממנו שלוש מטפחות, מהסוג הפושטי של טקסטיל דמוי משי לצד דפוסים שהם לא בול. אך השילוב שלהן יחד יצר סיפור שיש בו עניין חזותי לא רע.

זארה. זארה, אתר רשמי
אין דבר שאי אפשר לעשות ממטפחת - הקולקציה החדשה של זארה/אתר רשמי, זארה

עם יכולות תפירה ידנית ברמה מספקת, החיבור של שלושה ריבועים לכדי מלבן בממדי סרונג היה נראה פשוט למדי. התוצאה עצמה יצאה בינונית מינוס, ומאז הוא זרוק בחדר השינה על כיסא-ערימת-הבגדים (בטוח מכירות) בהמתנה ליום בו יהיו לי אנרגיות למשימת דייט עם התופר השכונתי. משהו שלא קרה עדיין, וכנראה שגם לא יקרה.

למזלי, השבוע זארה השיקה באתר שלה שלה ספוילר למהדורת הסטודיו לעונת הסתיו הקרובה, וכולו מציג אוסף פריטים מטריף על טהרת שילובי מטפחות משי בדפוסים שונים. הדגמים החדשים הם האנטיתזה הברורה ביותר למגמות הנוכחיות שנשענות על בייסיק/נורמרקור/את'ליז'ר או מנימליזם.

זארה. זארה, אתר רשמי
שמלת מיני כתף אחת - 749 שקלים/אתר רשמי, זארה

מדובר בתצוגה מהפנטת של פרינטים צבעוניים המערבבים דוגמאות גיאומטריות עם פרחים בגדלים שונים ופטרנים מכוונים, בצלליות מחמיאות שמצליחות לשמור על רעיון המטפחת בשלמותו. למשל שמלת מידי במראה קימונו העשויה ארבע מטפחות מודפסות ושונות, כאשר שתיים מהן מרכיבות את החצאית וכוללות קשירה מובנית במותן, והשתיים האחרות מייצרות טופ במראה מטפחת ריבועית המסתיימת בקו הכתף (גם מאחור), אליה מתחברים שרוולים עשויים מטפחת נוספת בשייפ המקופל למשולש. מחירה 1,199 שקלים, רחוק מאוד ממחירי זארה הרגילים, אבל מדובר בפיס ייחודי ממשי המיוצר בכמות קטנה.

זארה. זארה, אתר רשמי
מחיר לא מבוטל לקולקציה - שמלה ב-1,199 שקלים/אתר רשמי, זארה

שמלת מידי נוספת באותו המחיר מציגה אפשרות לשלוש פרשנויות שונות לחיבור בין מטפחות. החלק העליון מחבר שתי מטפחות המונחות באלכסון לכדי מחשוף וי כאשר שרוול אחד ארוך ואוברסייזי והשני קשור כל הכתף כגופיה. החלק התחתון שמגיע בנפרד ומתחבר בכפתור ניסתר לטופ, כולל חצאית אמצעית קצרה עם תוספת בד ליצירת מעטפת א-סימטרית בעלת שסע.

על פי זארה קולקציית סטודיו זו "עוצבה בהשראת מוזות סטייל ניצחיות, אוסף מתוחכם של צעיפי אריג משי טבעי ליצירת מהודרת מוגבלת של פיסים שהם אומנות. השילוב של ההדפסים והמוטיבים השונים מדגישים את הקלילות והתנועה בעיצובים הללו". עוד ניתן למצוא פיסים נוספים במראה צנוע יותר כמו קימונו קצר, מכנסיים מחויטים עם אלמנט מעטפת ושמלה משגעת נוספת בעלות של 749 שקלים, מסוגננת באורך מיני ומורכבת משתי מטפחות, אחת לטופ א-סימטרי עם קשירה ברום הכתף, והשנייה לחצאית מיני בגזרת כיווצי דרפה.

זארה. זארה, אתר רשמי
השאלה הגדולה - תהיה רלוונטית גם לעונה הבאה? 1,199 שקלים/אתר רשמי, זארה

עוד בוואלה!

כולן לאחרונה לובשות את השמלה הזו של זארה. אבל מה יש בה?

לכתבה המלאה
זארה. זארה, אתר רשמי
חולצת מעטפת - 699 שקלים/אתר רשמי, זארה
זארה. זארה, אתר רשמי
קימונו משי עם הדפס - 799 שקלים/אתר רשמי, זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully