וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בישראל: חמש בשורות ביוטי מרעישות

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 14:17

חנות הפופ-אפ המגניבה של איב סן לורן, הסרומים החדשים של חוה זינגבוים, מוצרי הקוסמטיקה האהובים על הכוכבות ואמפולות שמותאמות אישית לכל אחת ואחד. ריכזנו לכן את כל החדשות המסקרנות בתחום הקוסמטיקה

לרגע אחד נדמה היה שהקורונה כבר מאחורינו. המסכות הוסרו, הטסטרים בחנויות הותרו ועור הפנים שלנו נשם לרווחה עם זריקת ויטמין D והיעדר האקנה. אבל אז הגיעו הווריאנטים, התחלואה עלתה, המסכות חזרו ואנו נאלצנו להיפרד לשלום מהשפתון האדום ומשיגרת הטיפוח שרק התחלנו להתרגל אליה שוב.

במקביל, גם עסקת החבילה של הקיץ הישראלי, הכוללת חום, לחות, חשיפה לשמש ומזגן מקפיא, הונחה לפיתחנו, ולאפידרמיס כבר נשבר הלב. אבל לא הכול שחור מסתבר. דווקא עכשיו, בתקופה שמרגישה כמו ריגרסיה אחת גדולה, יש גם כמה נקודות אור בדמות חמש בשורות ביוטי מרעישות, שבאות בדיוק בזמן להרמת המורל:

חוה זינגבוים. אלכס ליפקין,
חמש בשורות ביוטי, ביניהן - הסרומים של חוה זינגבוים/אלכס ליפקין

הדודה מגרמניה: ד"ר ברברה סטורם נוחתת בפקטורי 54

כבר שנים שהאינטרקציה שלנו עם המותג היוקרתי מסתכמת בתחנונים נואשים לבסטי שטסה לחו"ל או בצפייה מלאת קנאה בסרטוני הטיפוח של גווינית' פאלטרו, היילי ביבר וקים קרדשיאן. על כן, הבשורה על הגעת מוצריה של ד"ר ברברה סטורם לפקטורי 54 עשתה לנו פרפרים בבטן, בעיקר בתקופה בה אין לנו אפשרות לטוס לסניף ספורה קרוב. קו הטיפוח האקסקלוסיבי והאהוב על הידועניות הושק רק ב-2014, אך כבר הספיק להתברג לראש טבלת הבסט-סלרז ולככב במדפי קוסמטיקה של נשות העולם, ולנו רק נותר להצטרף בחדווה למועדון.

ברברה סטורם, פקטורי 54. יח"צ,
ברברה סטורם מגיעה לפקטורי 54/יח"צ

לד"ר סטורם תכשירים מגוונים, החל מקרם פנים, פילינג ושלל סרומים, שיש היגידו כי הקרמים פחות תואמים לקיץ הישראלי ושווה להמתין איתם לעונת החורף. אלו ששבו את ליבנו הם: טיפות הזוהר (Glow Drops), המחיות עור עייף ומחזירות לו את הברק הטבעי והבריא, קרם העיניים המטפל בעיגולים שחורים, בשקיות ובנפיחות ומסיכת פנים מוצלחת לנסיעות, לטיפול לאחר חשיפה לשמש או בכל פעם שהעור זקוק לבוסט של לחות. ולא יזיק לנו בוסט אחרי השנה הזו.

טווח מחירים: 190-1,290 שקלים.
להשיג בחנות פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובאתר

ברברה סטורם, פקטורי 54. יח"צ,
שימו לב לטיפות הזוהר ולקרם העיניים המפורסם/יח"צ

משבר האקלים: ארבעת הסרומים של חוה זינגבוים

חוה זינגבוים, מייסדת תאגיד הקוסמטיקה על שמה, משיקה ארבעה סרומים כחלק מסדרת NEW ESSENTIAL, ששמים דגש על ריפוי נזקי זיהום האוויר וקרינת השמש ומותאמים למצבים ולסוגי עור שונים. הסדרה כוללת סרום ליום לכל סוגי העור ועוד סרום לילה - בכולם חומרים פעילים המגינים על העור ומסייעים לו לשקם את עצמו. הלקוחות הקבועות זוכרות לטובה כמובן את הפרופסי של זינגבוים שהפך לשם דבר. בסדרה החדשה התרשמנו לטובה מסרום היום ADVANCED BIOM-XL, שלאחר מריחה אחת השאיר את העור לח ומתוח, ובעל מרקם חלק ונעים. סרום הלילה, במרקם תחליבי יותר, היה חביב.

טווח מחירים לתקופת ההשקה: 395-496 שקלים.
להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים

חוה זינגבוים. כפיר זיו,
ארבעה סרומים חדשים לכל סוגי העור וסרום לילה/כפיר זיו

המראה הטבעי: קרם וטיפול משולב אצל מימי לוזון

חודשים ספורים בלבד עברו מאז השיקה הקוסמטיקאית מצפון תל אביב את מסיכת השפתיים המוזהבת עם הדוגמנית אירינה שייק (שתמונתה מעטרת קיר שלם בקליניקה של לוזון ואנחנו ממש לא כועסות על זה), ובימים אלה ממש היא משיקה מוצר נוסף, את קרם הלחות Legendary Glow Rosie Cream, המבוסס על תמציות ורדים ומרכיבים טבעיים נוספים ונועד לשמור על המראה הטבעי של העור.

למוצר מרקם מעניין שנע בין קרם עשיר לג'ל קליל, ובניגוד לקרמים המכנים עצמם "קיציים", הוא מצליח להעניק לעור מראה מט ולא מבריק או שומני - תכונות נחוצות למדי בחום הישראלי. ההסתייגויות היחידות שלנו נגעו לצבעו של הקרם - ורוד זרחני, וניחוח הוורדים, שהותיר את העור עם ריח מבלבל. אבל... על טעם ועל ריח.

מימי לוזון. יח"צ,
קרם הלחות החדש - Legendary Glow Rosie Cream/יח"צ

במקביל להשקת הקרם ולהשלמת החוויה, מציעה לוזון את ה-LEGENDARY TREATMENT, טיפול משלים שמטרתו לרענן, להבהיר ולמצק את העור, בשילוב מכשירים ותכשירים מסדרת ה-LEGENDARY.

מחיר הקרם: 749 שקלים ל-30 מ"ל.
ניתן להשיג בלעדית בקליניקה של מימי לוזון, ברחוב איינשטיין 10 בתל אביב, או בהזמנה אונליין ישירות מהאתר
מחיר הטיפול: 1,150 שקלים, בטלפון: 03-9215085.

מימי לוזון. יח"צ,
אם בא לכן את כל העסקה - טיפול ב-1,150 שקלים אצל מימי לוזון/יח"צ

תנו לי רוקנרול: הפופ-אפ של YSL BEAUTY

מותג הביוטי של בית האופנה איב סן לורן, הידוע בסגנונו הרוקיסטי והאדג'י, השיק בתל אביב חנות קונספט מיוחדת ובמבט ראשון היינו יכולות לחשוב כי מדובר באולפן הקלטות, ולא בבוטיק המוקדש כולו למוצרי האיפור של בית האופנה הצרפתי. חנות הפופ-אפ, ששמה מסגיר את הקונספט הנראה לעין, YSL BEUTY RECORDS, אכן עוצבה בהשראת חנויות תקליטים, שהיו אהובות במיוחד על המעצב המנוח, וזאת כחלק מקונספט רחב המחבר את מותג לעולמות המוזיקה.

איב סן לורן. גדי סיארה,
חנות הפופ-אפ של איב סן לורן ביוטי בדיזינגוף/גדי סיארה

על רקע קיר רמקולים ענק, עמדת תקלוט ושלטי ניאון, בפופ-אפ ניתן למצוא את הבסט-סלרז הידועים של המותג כמו ה-Touche Éclat המהולל, או את הבושם LIBRE, לצד מוצרי איפור, טיפוח ובישום מקולקציות חדשות יותר, כמו את ה-Volupte Liquid Colour Balm, טינט מעולה לשפתיים המעצים את הגוון הטבעי שלהם. תוספת מגניבה למדי נרשמה בעמדות הביוטי-טק, שכוללות מראה וירטואלית המאפשרת להתנסות במוצרי איפור ללא מגע וכן טכנולוגיה להתאמה אישית של גוון המייק-אפ.

טווח מחירים: טוש אקלה ב-170 שקלים, Volupte Liquid Colour Balm ב-140 שקלים, ו-LIBRE INTENSE - ב-419 שקלים.
החנות תפעל לחצי שנה בלבד וכתובתה דיזינגוף 162, תל אביב.

איב סן לורן. יח"צ חו"ל,
מאסט הב - טוש אקלה ב-170 שקלים וטינט ב-140 שקלים/יח"צ חו"ל

היישר מהמעבדה: קרם פנים בהתאמה אישית של ביופור

לעיתים נדמה כי תחום הקוסמטיקה בהתאמה אישית אמור להיות דבר מה מובן מאליו. הרי לכולנו גנטיקה שונה, גוון שונה, הרגלים וסדר יום אחרים - הייתכן שקרם יום או סרום באמת מתאימים לכולן באותה מידה ומשיגים תוצאות שוות? בביופור, חברה המתמחה בפתרונות לשיפור מראה העור, מנסים לקרוא תיגר על ההנחה הזו, ומשיקים את סדרת BIO-LOGIC, הכוללת חמישה סוגי אמפולות עם פורמולות שונות וקרם בסיס, המאפשרים התאמה פרסונלית לצרכים הספציפיים של הלקוחה.

ביופור. ישראל כהן,
ביופור - חמישה סוגי אמפולות עם פורמולות שונות/ישראל כהן

תהליך ההתאמה בביופור מסקרן מאוד: הוא נפתח במילוי שאלון מצד קוסמטיקאית על סוג העור, אורח החיים והרגלי הטיפוח של הלקוחה, מה שמסייע לה לבחור את האמפולה שתשלב בקרם הבסיס. כל אמפולה, הניתנת לעירבוב בבית באמצעות כפית ייעודית, מעניקה לקרם הבסיס ניחוח אחר, ובמקרה שלי, אמפולת 'פרש', העבירה ריח מנטה עדין שמשאיר על העור אפטר-סמל נעים מאוד. בסיום המריחה הראשונה העור נותר חלק וקטיפתי, אך בשל המרקם המעט כבד שלו הוא מרגיש רלוונטי יותר כקרם לילה.

קרם הבסיס: 260 שקלים.
טווח מחיר אמפולות: 28-51 שקלים.
ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully