וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממתק שממשיך לתת: אלו הסנדלים שירימו את המורל

בהמשך למגמת ה'תראו מה הילדה הכינה לי בשיעור יצירה', מגיעים גם סנדלי החרוזים, אחרי השרשראות הצבעוניות שתפסו תאוצה כבר בקיץ שעבר. איתרנו לכן מותג ספציפי עם סנדלים בעבודת יד וחרוזים מכל טוב

חייבות להודות שלא חשבנו שחרוזים צבעוניים יהיו ה-טרנד של שנת 2021, או בכלל. אחרי הכול, הפעם האחרונה שנפגשנו איתם הייתה בערכת הצמידים שקנו לנו ליום הולדת שמונה אי שם בתחילת שנות האלפיים. אבל כמו כל דבר מהתקופה ההיא, גם הם ביצעו קאמבק יצירתי, והוכיחו לנו שחזרה לחיים היא לא רעיון כל כך רע.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

לאחר שראינו את המגמה הצבעונית באה לידי ביטוי בשרשראות, צמידים, עגילים וקשתות - כולם מעוטרים בחרוזים צבעוניים, צדפות מחוררות או צ'ארמים שונים - הגיע תורו של הטרנד להתרחב מעבר למחוזות האקססוריז אל הנעליים, אקט כמעט מתבקש.

הראשון להרים את הכפפה היה מותג הסנדלים והאקססוריז הפורטוגלי "אלאמדה טורקזה" (Alameda Turquesa) - בבעלותה של המעצבת והאדריכלית קרולינה סנטוס. העסק הוקם ב-2012, לאחר שסנטוס צברה ניסיון מעבודתה עם מותגי שעונים בינלאומיים כפיאג'ה ומון בלאן, והתמקד בעיקר בעיצוב תכשיטים. בשנת 2015, תוך שהיא חושבת על דרכים להרחבת המותג, עלה בדעתה של סנטוס להוסיף פונפונים צמריריים לסנדלי קשירה פשוטות, מה שהביא עד מהרה לקריסת האינסטגרם וללידתו של טרנד חדש.

רשימת הפאשניסטות שהתאהבו בסנדלים המפונפנים והפכו ללקוחות נאמנות הדהימה גם אותנו: קיארה פראני, אנה דה לה-רוסו, אוליביה פלרמו, אמה רוברטס, סופיה ורגרה והרשימה עוד ארוכה. המותג כבש פסגה נוספת כשהשיק מהדורה מוגבלת של תיקים ובגדי ים מסריגת קרושה ופנינים, שהפכו לפייבוריטים על אירנה שייק וקיילי ג'נר(!).

ההצלחה הכבירה הביאה לאלמאדה טורקזה קרוב לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם ורצון להמשיך ולאתגר את עצמם בעיצובי סנדלים לא קונבנציונליים, כשהם מתרחבים לפלטפורמות אספרדל, סנדלי גלדיאטור, ואפילו לנעלי בית צמריריות המעוטרים פנינים, פונפונים, נוצות, סרטים צבעוניים וממש לאחרונה, גם חרוזים. המותג השיק ארבעה דגמי סנדלי קשירה מחורזים העשויים מרצועות עור דקות בצבעי חום וזהב, ובעלי סוליה שטוחה. בכל אחד מארבעת הדגמים חרוזים בצבעים שונים, וכיאה לסנדלים בעבודת יד, מחירם עומד על 250 יורו.

הדגם הבולט ביותר, המעטר את חשבון האינסטגרם הצבעוני של המותג הוא "אלגריה", סנדל קשירה בצבע חום עם חרוזים צבעוניים, שנצפה כשהוא מעטר את רגליה של לא אחרת מאשר אנה דה לה-רוסו (לקוחה נאמנה כבר אמרנו?) - מה שגרם לנו להרים גבה ולתהות, מה יש בסנדלים המצועצעים הללו שגרמו לדה לה-רוסו המוגזמת לחזור בה מהחלטתה לעבור לארון מינימליסטי ומוקפד? כנראה שלעולם לא נדע, אבל זהו כוחו של טרנד - מגוחך או היסטרי ככל שיהיה, עכשיו רק נותרנו עם שאלה לא פתורה: האם הסנדלים הללו הם בחירה אופנתית לגיטימית או משהו שהילדה תחזיר מחוג יצירה?

עוד בוואלה!

בא לנו גם, אבל נשלוט בעצמנו: תיק הקיץ המושלם (והמוגזם) של פראדה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully