וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באד גירל: ריהאנה בחולצה שקופה וכובע משוגע

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 7:37

הזמרת ואשת העסקים פופרצה ברחובות ניו יורק כשהיא בלוק צבעוני ונועז כמו שרק היא יודעת. מכנסיים עמוסי כיסים של מותג נחשק, טופ בוורוד בייבי מינוס חזייה ושוב כובע פרוותי לא רגיל

ריהאנה מציגה את ליין הלנז'רי שלה/Savage X Fenty

כינוי האינסטגרם של ריהאנה, למי שלא בקיא, הוא - באד גירל רירי. לא סתם שריינה לעצמה הכוכבת הנחשקת את הטייטל הזה ברשתות החברתיות, אותו היא מתחזקת כבר כמה שנים טובות. על אף שמרגיש כי את קריירת המוזיקה היא די זנחה, הלוקים הקינקיים כאן כדי להישאר.

לפני חודש בדיוק, סיקרנו את מעלליה של רירי בעיר הגדולה, אז נראתה בכמה לוקים סקסיים עם חולצת ניאון וחזיית תחרה תואמת ועוד ז'קט אוברסייז אפור של ג'וניה וואטנבה עם כובע בייסבול שיקי של R13.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

מתברר כי עניין הכובעים הפך למוטיב של ממש בחודש האחרון, וגם בשבת האחרונה נראתה אשת העסקים המוצלחת (33) יוצאת בממסעדה בעיר (כשהיא מבלה עם הבויפרנד ASAP) בעוד כובע מסקרן. הפעם מדובר בכובע פרוותי בצבע ורוד של אמה ברווין, מותג בריטי של כובעי פרווה שנראו לאחרונה גם על אלכסה צ'אנג, ניקולה פלץ, ג'יג'י חדיד בשער לווג, וגם על ריהאנה במספר הזדמנויות שונות בפרווה ירוקה ובוורוד בזוקה.

הפעם בחרה רירי בכובע פרווה בגוון ורוד בייבי שמחירו 345 פאונד, ולו התאימה טופ ורוד עם כתפיות ספגטי מינוס חזייה. הדיסונסס בין הרומנטיקה בחלק העליון לבין האדג'יות של החלק התחתון הייתה לא פחות ממושלמת, אל הטופ השקפקף צוותו מכנסיים עמוסי כיסים בולטים של דה אטיקו בשפשופי קמופלאז' בצבעוניות של ירוק ואפור מקולקציית סתיו חורף 2021.

את הלוק השליו עגילי חישוק זהובים, שרשרת צלב, עוד שרשרת שחורה עם תליון זהוב גדול ומשקפי שמש בשייפ אליפסה במשבצות שחור-לבן. ליפסטיק בוורוד דובדבן שידרג את המראה והוויבי המושלם שרד את הלחות של ניו יורק גם כובע הפרווה המוגזם הזה.

עוד בוואלה!

ריהאנה מדגימה: אם כבר חולצה שקופה וחזייה - אז ככה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully