וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה מדגימה: אם כבר חולצה שקופה וחזייה - אז ככה

מעין מילס

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 8:13

ריהאנה מבלה בשבועות האחרונים בניו יורק בכמה לוקים מסקרנים. בין לנז'רי לבגדים, כיאה למעצבת הלבשה תחתונה, עם עומס אקססוריז וכמויות של סטייל אישי

ריהאנה/אינסטגרם

בעוד הרבה נשים נראות כמו רפליקות של משהו שראינו כבר באינסטגרם, אי אפשר להתעלם מהנוכחות של ריהאנה בשדה האופנתי כשהיא מצהירה על סגנון אישי יוצא דופן בכל פעם שהיא נראית בציבור. היא לא מוותרת על אף אקססורי או טריק באאוטפיט - גם זוהר ושקוף, גם א-סימטרי ומבריק, גם שרשראות עמוסות, גם כובע, גם מחשופים, כשעל כל זה מתווספת צבעוניות מסנוורת. המינון? ממנה והלאה, אבל איכשהו זה עובד.

בשבועות האחרונים בילתה רירי בניו יורק סיטי עם הבויפרנד (A$AP Rocky), גם שם לא חסכה בלוקים לא-שגרתיים וסקסיים על סף ההזויים. הסגנון האקלקטי שמשלב בין גברי לנשי (ז'קטים בגזרת אוברסייז ולנז'רי שקוף עם תחרה), ובין חדש וישן (פריטים עכשוויים בשילוב עם אוסף של תיקי הווינטג' של פנדי ותכשיטים של דיור) בא לידי ביטוי ברצף של מראות שונים ליום ולערב.

ריהאנה. בקריד, בקריד
אם כבר חולצה שקופה וחזייה - אז ככה/בקריד, בקריד

זה התחיל כשרירי נצפתה מחוץ למלון שלה בחולצה שקופה בגוון ליים ניאון מוגזם שבצבצה מעבר לחצאית שחורה עם שסע, שתיהן של המעצבת הבריטית-הודית Supriya Lele, כשעל כל זה היא לא שכחה להוסיף שרשראות. הנעליים היו של אמינה מואדי (1,115$) ותיק הקטיפה של גוצ'י, וינטג' משנת 1997. נרשמו כמה נקודות לשימור, בעיקר התספורת הקצוצה שעושה לה מאוד טוב.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

ריהאנה. בקריד, בקריד
ניאון עדיין קורה. רירי והתסרוקת הקצוצה/בקריד, בקריד

הלוק המנצח מהחופשה במנהטן היה ללא ספק, זה שבחרה לארוחת צהריים עסקית. ז'קט אוברסייז אפור של ג'וניה וואטנבה, עם עקבים לבנים וגופיית תחרה, כפי שהיינו מצפות מאישה שהשיקה לאחרונה קולקציה נוספת למותג הלנז'רי שלה, סוואג' פנטי. החלק המוצלח של המראה היה הגב הפתוח והמפתיע של הז'קט, כשאת הלוק סגרה רירי בכובע בייסבול של המותג R13 ב-69$, מסוג הכובעים שכל אחת חייבת הקיץ.

עוד בוואלה!

טייטס עם פתח בישבן מעורר מחלוקת ברשת - והאשמה בכך היא ריהאנה

לכתבה המלאה

ספק לנז'רי ספק בגדים, רירי הלכה גם על שמלת סאטן שחורה עם הרבה תחרות של Vaquera, בעלות של 702$ שספק אם היינו מוציאות על פיס כזה. סגירת התיתקים שהשתלשלה מהשמלה (במכוון כמובן) לא הוסיפה ונרשמה גם העמסת שרשראות פנינים. לסיום - נעלי סטילטו של מנולו בלאניק וצמיד יהלומים על הקרסול.

ריהאנה. בקגריד, בקריד
מה קורה עם שמלת הלנז'רי הזו? רירי/בקריד, בקגריד
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully