וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפקה כניסה: מה דנית גרינברג לבשה לבית "האח הגדול"?

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 14:45

הדיירת החדשה בבית "האח הגדול", לזמן שאול כמובן, התכוננה היטב לרגע הכניסה ובתעודת הזהות ולרגע הנוצץ על השטיח האדום הצטיידה בשני לוקים לבנים. האחד - כזה שנראה על כל פאשניסטה העונה, והשני - קלאס במקסימום

דנית גרינברג בכניסה לבית "האח הגדול"/רשת 13

בואו, זה לא שלא זיהיתם מרגע חשיפת הציפורניים והסנדלים שמדובר בדנית גרינברג. גברת חזאית עושה מספיק רוח באינסטגרם בכדי שנזהה אותה כמעט בכל פוזוציה אפשרית, גם אם מדובר רק בקצה ציפורן. אמת, האובססיה היא עלינו.

אז מה לבשה גרינברג בכניסה לבית הכי סוער במדינה? זה התחיל בחליפת בוהו שני חלקים - כזו שנראתה על כל פאשניסטה אפשרית בעונה האחרונה. טופ כתף אחת, אותו ניתן ללבוש גם כסטרפלס עם קשירה במרכז בצבע אבן, וחצאית מידי תואמת עם פרנזים לכל האורך וקשירת כיווצים שנותנת לשחק עם עומק השסע.

החליפה שייכת למותג the crosby, כשהחצאית בעלות 980 שקלים, הטופ - 640 שקלים, ונמכרת בלא מעט בוטיקים נחשבים בארץ. של דנית, למשל - מבוטיק "מיכל", בעבר "מיכל ומורן" מהכיכר. הבלונד הבוהק בחסות מיקי בוגנים, והביוטי תודות לשחר שאבו המאפרת ורן קריסי מעצב השיער שדאג לחצי קוקו עם מסגרת קלילה שהחמיאה לגרינברג והושלמה עם עגילי פנינים.

דנית גרינברג. רשת 13,
החליפה שכולן לבשו העונה של the crosby. דנית גרינברג נכנסת לבית האח הגדול/רשת 13

לרגל הצעידה על השטיח האדום והעלייה במדרגות לבית האח, עברה גרינברג ללוק קצת יותר מהודק של מעצבת שמלות הכלה והערב - דנה הראל. מכנסיים בגזרה מחויטת מבד נשפך בצבע לבן עם גופיית כתף אחת תואמת, עלות השכרה למעוניינות - 5,000 שקלים, דרך הסטודיו של הראל.

עוד בוואלה!

כולה בלינג בלינג: מאיפה הלוק היוקרתי של לירון ויצמן?

לכתבה המלאה
דנית גרינברג. רשת 13,
גרינברג במכנסיים וגופיית כתף אחת של דנה הראל/רשת 13

את דרכה המתוקשרת התחילה גרינברג כידוע בבית "האח הגדול", לפני שבע שנים, מה שהוביל לזוגיות עם אליאב אוזן, וגם לגירושים. הנוכחות במדיה החברתית הלכה והתגברה עם השנים, כשגרינברג הפכה לאחת המשפיעניות החזקות ברשת ונראה כי גם ברמה האופנתית היא עברה תהליך יפה. ניפגש ביציאה, עדכון - לח בחוץ. מאוד.

דנית גרינברג. רשת 13,
דפקה כניסה. דנית גרינברג/רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully