וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקית מידי: ג'ניפר אניסטון בשני שסעים ובלונד מחרפן

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 10:09

השחקנית ההוליוודית מתזמנת את נוכחותה במגזינים וברשתות בצורה מדויקת להפליא בכל פעם מחדש. היא תעניק הפקה רותחת רק כשיש פרויקט על הפרק, תקדם באינסטגרם רק כשיש מה למכור, וכן, אנחנו קונות הכל. ג'ניפר אניסטון - תני לנו עוד

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט משחזרים סצנה מהסרט "נעורים בקצב מהיר"/(אינסטגרם)

ג'ניפר אניסטון היא מסוג הכוכבות שיודעות לשמר את רמת חשיפתן במדיה על אש מדויקת. עם מינימום התמסרות למשחקי הפפארצי, הקפדה על הופעות מדודות בתקשורת וחשבון אינסטגרם שלא מגלה יותר מידי, למרות שנפתח ברעש גדול לפני פחות משנתיים (לאחר סרבנות של שנים), מצליחה השחקנית בת ה-52 להשאיר לנו תמיד טעם של עוד.

אתמול (שלישי) נחשף השער החדש והכפול שלה על מהדורת האופנה השנתית - גיליון ספטמבר - של מגזין אינסטייל ולמרות שהבאזז מפרק האיחוד של חברים עדיין לא נמוג (רק שלשום דווח בכל מקום על השקת קולקציית ביגוד של הסדרה לטובת תרומה לצדקה), הכי בא לנו עוד קצת ממנה. הסיבה למסיבה נעוצה כבר בפרויקט הבא שלה: עונה שנייה לסדרה בהפקתה The Morning Show, בה היא מגלמת את הדמות הראשית לצד ריס ווית'רספון.

השחקנית האהובה נראית מדהים בשני השערים שצולמו בביתה הפרטי שבלוס-אנג'לס על ידי אמה סאמרטון שהביאה סגנון וינטג'י עם פילטר חום-צהבהב המתכתב בשלמות עם הסטיילינג. בראשון היא לובשת גולף ירוק המאובזר בחפתי פרווה חומים מבית האופנה סן-לורן לצד מכנסיים מוזהבים של אלברטה פרטי ומאובזרת בשרשרת סטייטמנט בצללית שמש בעיצובה של ליסה אייסנר.

בשער השני שצולם בחלל הבית מציגה אניסטון גוף חטוב להפליא בבגד גוף וחצאית מידי בעלת שני שסעים קטלניים, שניהם בגוון לבן-קרמי מהקולקציה של מייקל קורס, ושוב שרשרת שמש מטריפה בעיצוב אייסנר.

עם הכותרת "ג'ניפר אניסטון שיקית מידי" אנחנו ממש מסכימות, כי השיק ממשיך פנימה יחד עם הרטרו-סבסטיז סטייל לתוך סדרת תמונות נוספת. באחת היא מדגמנת טוטאל לוק סן-לורני הכולל אפודה חומה שנלבשה מעל סריג כתום וחצאית מיני צהובה בגימור אמרת פרווה טורקיזית, בשנייה שמלת סריג מפוספסת של קלואה, ובשלישית טוטאל -לוק סריג פסים נוסף והפעם מבית מיסוני שאובזר בחגורה מאת אלברטה פרטי.

עוד בוואלה!

לכבוד האיחוד: השינויים הקוסמטיים שעברו שחקני "חברים"

לכתבה המלאה

האנסמבל המטריף ביותר, לטעמנו לפחות, מגיע מבית גוצ'י ומורכב מחליפת ז'קט ומכנסיים עשויים משי בסגנון רטרו המודפס בתבנית מטפחת גאומטרית המשלבת חום, כתום, בורדו ולבן. גם נעלי המוקסין הלבנות מטעם גוצ'י.

אחרי כל השיק הזה מסתבר שג'ן נושאת את עיניה לסטייל של ג'ני אחרת, ההיא מהבלוק: "אני רוצה לדעת מה נותן לה את המראה כאילו היא עומדת כל רגע לרתוח", היא משתפת בראיון ומוסיפה שלדעתה ג'יי לו "פשוט מדהימה" ושהיא "שולטת בשטיח האדום". לא נתווכח, על אף שאת ג'ני לא פחות אהובה עלינו .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully