וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובה להכיר: השחקנית הלוהטת לצד ליאור רז

9.8.2021 / 8:00

מעיירה קטנה בקנדה עד למסך נטפליקס ב"פגע וברח", השחקנית קיילין אום עולה לכותרות ברזומה של מקצועות אינסופיים ויופי בלתי נשלט. הכירו את השחקנית שהופכת את רגעי הצפייה לקסומים יותר

טריילר לסדרה "פגע וברח"/נטפליקס

ליאור רז יצא בסוף השבוע האחרון בסדרה חדשה "פגע וברח", מתח ופעולה בדיוק כמו שהוא אוהב, כשהפעם נטפליקס לקחו חלק בחגיגה. הישג מרשים ללא ספק. בין כל הרעש והאקשן של הסדרה אנחנו איתרנו ניצוץ קטן, השחקנית הקנדית שמשחקת לצידו של רז - קיילין אום. בלי ספוילרים מיותרים, מדובר ברקדנית אמריקנית ומוכשרת שחיה חיים חופשיים וטובים בתל אביב יחד עם בעלה הטרי הלוא הוא ליאור רז, עד שהיא מוצאת את מותה בתאונת פגע וברח.

קיילין אום (37) היא קצת מהכול: שחקנית, מוזיקאית, רקדנית, מפיקה, עורכת, סופרת, צלמת קולנוע, ומה לא. בין היתר גם יפהפייה אמיתית, שכנראה כשאומרים על מישהו שאלוהים נגע בו, היא תהיה דוגמה קלאסית לביטוי הנדוש. אום נחשבת לשחקנית בתחילת דרכה בכותרות הגדולות באמת, ומפתיע שהצליחה להגיע גם לזה בין שאר עיסוקיה.

עד היום השתתפה בכמה סרטים בעברה אבל לא כאלה שהצליחו להתרומם ולתת לה את הפוקוס הראוי. אום היא "הבת של השכן" היפה, הפשוטה והמוצלחת, שחקנית ממוצא מעורב, קנדית עם שיער חום, עיניים ירוקות ואף קצת לא מושלם שגם הוא מחמיא לה (מעצבן או מה?). רק כמה חבל שאחרי 20 דקות פוגע בה רכב ונגמר כל הכיף.

הטאלנטית העולה סיימה בהצטיינות לימודי הפקת סרטים בבית הספר לקולנוע בוונקובר ב-2015, ומקורות שונים טוענים שהונה נכון להיום מוערך בין 2-5 מיליון דולר, זאת בזכות פרויקטים וההשתתפויות שלה באירועים שונים, פרסומות טלוויזיה, דוגמנות והפקות בכל התחומים.

אחד הבולטים מלבד המשחק הוא החיבור למוזיקה. נכון להיום מתחזקת שני עמודי אינסטגרם צנועים ביותר (אבל את הווי הכחול כבר קיבלה, כל השאר בונוס) - אחד אישי בעל 5,492 עוקבים נכון לרגע כתיבת שורה זו, וחשבון נוסף עם דף המוזיקה בו מעלה יצירות שונות בסגנון קולנועי עם נגיעה רומנטית וחלומית ובדמיון קל לתרבות הפופ, סטייל לנה דל ריי רק פחות דכאוני וטרגי שגורם לך לדחוף חצי קילו של גולדה בשתיים בלילה. הסטטוס הזוגי לא לגמרי ברור, וניכר כי השחקנית שומרת על חייה הפרטיים באובר קפדנות, אבל גם זה כנראה ייעלם בקרוב.

עוד בוואלה!

לא ילדה, עדיין לא אישה: המהפך המטורף של אגם בוחבוט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully