וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חושפת: "ביליתי יותר מידי זמן בדיאטות"

11.8.2021 / 11:45

המלכה האם כובשת את שערי הארפר'ס בזאר ב-24 מהדורות עולמיות, מסמנת חסות חדשה ומגלה מה לומדת ככל שמתקרבת ליום הולדתה ה-40. "ביונסה הצעירה לעולם לא תוכל להתעסק עם האישה שאני היום"

ביונסה. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
ביונסה על שער הארפר'ס בזאר האמריקני בקולקציית אייבי פארק רודיאו החדשה/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

לקראת השקת קולקציית "Ivy Park Rodeo" בשיתוף אדידס, המגה אייקון הבלתי מעורערת כובשת את שער גיליון ספטמבר של מגזין הארפר'ס בזאר. הפקת אופנה נוצצת באווירת המערב הפרוע, בהשראת בוקרים שחורים והשפעתם על הרודאו האמריקני. בין כל הצילומים ניתן לראות כובעי קאובוי, צבעי אדמה, חגורות חומות עבות, גימורים פרנזיים ובפועל גם סוס בהופעה דרמטית, הוא כמובן לא לקח חלק בשער. ביונסה לא חולקת במות שכאלו.

אחרי יותר משני עשורים באור הזרקורים, קווין בי הפכה להרבה יותר מסמל פופ. אייקון, מלכה, אגדה, איך שתרצו לקרוא לה, ביונסה הפכה לכוח תרבותי שמרחיק ממנה את כל הציפיות הנורמטיביות ושינתה באמצעות אמנות נטו את הדרך בה נשים וגברים רואים את עצמם ואת האחר. השער המרגש עתיד לצאת בערב יום הולדתה (4 בספטמבר) ולקראת סלבריישן עגול שכזה חולקת עם הקוראים פניני חוכמה שהעניקו לה השנים.

בשיחה כנה פותחת ביונסה על דימוי גוף, דיאטות שעברה, בריאות הנפש ועל השנים שהשקיעה בניסיון לשפר את עצמה עד שהגיעה לנקודה שהיא כבר לא צריכה להתחרות בעצמה: "בעבר ביליתי יותר מדי זמן בדיאטות, אני לומדת לשבור את מעגל הבריאות הלקוי וההזנחה. הבריאות שלי, איך שאני מרגישה כשאני מתעוררת בבוקר, השקט הנפשי שלי, מספר הפעמים שאני מחייכת, מה שאני מאכילה את המוח והגוף שלי - אלה הדברים שהתמקדתי בהם ולא תמיד שמתי לעצמי עדיפות", משתפת הכוכבת בראיון הנלווה.

ביונסה. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
שמלה של ז'יבנשי והייר פיס בהשראת עדן אלנה/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

השער בחלקו מציג את שיתוף הפעולה של הזמרת ובעלה ג''י זי עם מותג הענק הוותיק "טיפאני אנד קו", כפניהם החדשות של המותג. בצילומים השונים ניתן לראות פיסים שווים ומלאי ספרקל של חברת היהלומים היוקרתית. בין כל הלוקים הנועזים והנוצצים בדרכם, היא מציגה בשערי המגזין שלושה לוקים שונים, כל אחד וואו בפני עצמו. באחד לבושה בחליפת דנים מתוך הקולקציה החדשה של "אייבי פארק" ואדידס, חגורת ענק בצבע חום עליה מתנוסס שם המותג למי שפספס, עגילים ותליון של טיפאני אנד קו ושיער חלק בלונדיני ואינסופי. צילום אחר בטוטאל לוק שחור ונועז עם בגד גוף מרושת של ולנטינו, כובע בוקרים שחור, כפפות עור ועגילים וטבעת של טיפאני אנד קו. השלישי, לוק מלאכי וסקסי, ביונסה מפציצה בשמלת גוצ'י נוצצת בחלקה התחתון ופלומתית בחלקה העליון, שייפ מטריף ותסרוקת גבוהה ומלכותית.

הליידי גם הצטלמה במעיל גוצ'י הורס בצבע אוף וויט עם גימורי נוצות בצבע ורוד עתיק, תחתיו חולצת ג'ינס מתוך הקולקציה, אקססוריז של טיפאני ושות' ותסרוקת קלאסית מורמת. בלוק אחר מרשים לא פחות עושה הומאז' לאלבומה הראשון Dangerously in Love, וניצבת בפיס ייחודי וזוהר של בלמיין וחליפה חצי פתוחה מתוך קולקציית איביי פארק. המון לוקים והמון רגעים שומטי לסתות.

ביונסה. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
הומאז' לאלבום הסולו הראשון Dangerously in Love?/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

כל ההפקה, מהתסרוקות ועד הפריט המיניאטורי ביותר מסמלים את הפרסונה של הזמרת, והיחס שלה לכוח נשי: "קלי ומישל (חברות דסטיניז צ'יילד) הן עדיין החברות הכי טובות שלי. אני נמשכת לנשים חזקות ומבוססות כמו אחותי המדהימה, סולאנג', היא מלאה בחוכמה והיא האדם הכי עמוק שאני מכירה".

בנוסף, משתפת גם על האמידות והחוזק הנפשי שצריך בשביל לחיות שנים תחת אור הזרקורים שהרבה פעמים יכול לסנוור: "זה קל לאבד את עצמך מהר מאוד בתעשייה הזו. זה לוקח את הרוח והאור שלך, ואז יורק אותך החוצה". אחרי 40 שנות קיום, ביונסה הפכה לדמות נערצת לא בכדי והכבוד הגדול שבהפקה מלאת הגלאם היא רק מחווה קטנטונת עבורה.

עוד בוואלה!

שמלת עור צמודה ושיער משגע: הלילה הגדול של ביונסה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully