וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת עור צמודה ושיער משגע: הלילה הגדול של ביונסה

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 14:00

עולם הבידור חזר לעצמו עם טקס פרסי הגראמי שהיה נוצץ במיוחד. ביונסה גרפה בקלות את פרס המתלבשת הטובה, דואה ליפה לבשה שמלה סקסית ועלתה להופיע בחזייה ומחטב, ליזו אכזבה קשות והארי סטיילס הרטיט לנו את הלב

בווידאו: ביונסה שוברת את שיא הזכיות לזמרת עם 28 פרסי הגראמי/באדיבות: CBS/RECORDING ACADEMY

עולם הבידור חוזר לתלם. זה כבר לא אסקפיזם, זה שכל כך ייחלנו לו במשך שנה שלמה - זו המציאות במלוא הדרה. המתכונת עדיין לא מאה אחוז ואין קהל שיאבד חושים בטבעת הכי קרובה לבמה בטקס הגראמי, אבל הכוכבים והכוכבות כן נותנים מקסימום השקעה על השטיח האדום ומגיעים מכווני מטרה כדי שנדבר עליהם, והפעם - בהחלט יש על מה לדבר. טקס הגראמי ה-63 נערך אמש (ראשון) על גג אולם הסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס באוויר הפתוח כשהאמנים מחולקים לקפסולות בשולחנות עגולים. דואה ליפה סיחררה על הבמה במחטב וחזייה, ביונסה קטפה שלל פרסים ובחרה בשיער פרוע ומחרפן עם שמלה של סקיאפרלי והארי סטיילס, כמו תמיד - היה טוב מדי. הנה הלוקים הנבחרים של הערב הנוצץ.

לעוד חדשות אופנתיות:
הדוגמנית החדשה של ויקטוריה בקהאם עומדת במרכז שערורייה רצינית
הענק הירוק: המשפיעניות לא מניחות לבלייזר הזרחני הזה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קארדי בי, טקס הגראמי. GettyImages
יש לכם ניחוש אחד. קארדי בי קורעת את הבמה בפאה קצרה ורודה ולוק עתידני/GettyImages

ביונסה - סקיאפרלי

קווין בי שברה שיא כשקטפה ארבעה פרסים מתוך תשע מועמדויות, אבל הלוק הנבחר היה מרשים לא פחות. שמלת עור צמודה עמוסת קפלים של סקיאפרלי עם מחשוף נדיב וכתפיים חשופות, כפפות תואמות וגרביונים שחורים שנתנו את האיזון הנכון. השיער היה יצירת אומנות ועגילי החציל הידועים של סקיאפרלי בכלל הקפיצו את העניין. אהבנו.

ביונסה, טקס הגראמי. GettyImages
גרפה את הפרסים החשובים של הערב, וגם מאיתנו קיבלה ציון מצטיינת. ביונסה/GettyImages
ביונסה, טקס הגראמי. GettyImages
תסרוקת שהיא יצירת אומנות. קווין בי לובשת סקיפארלי/GettyImages

דואה ליפה - אטלייר ורסצ'ה

דואה ליפה ממשיכה עם בית האופנה האיטלקי כששמלת השטיח האדום והלוק על הבמה דיברו באותה השפה בדיוק. שמלה מקושטת קריסטלים ואבנים שקופה עם אלמנט פרפר באמצע, שסע עמוק בצד הרגל ופתחים בצידי המותניים. על הבמה - מחטב וחזייה תואמים שהסתתרו מתחת לקימונו עצום ויפהפה בסגול. על תוספות השיער כריס אפלטון ותכשיטים נוצצים של בולגרי.

דואה ליפה, טקס הגראמי. GettyImages
מגלה נאמנות לוורסצ'ה. דואה ליפה על השטיח האדום/GettyImages
דואה ליפה, טקס הגראמי. GettyImages
שרית חדד מסרה שאת יכולה לקחת את המיקרופון מתי שרק תרצי. לוק ההופעה של דואה/GettyImages

הארי סטיילס - גוצ'י

הגברבר האהוב עלינו שמצליח לנפץ את גבולות המגדר בשקט האופייני לו הלך גם כן על שני לוקים - האחד לבמה והשני לכניסה המרשימה. שניהם כמובן על טהרת הגוצ'י כשהראשון מכנסי פדלפון מקורדרוי בצבע חום, אפודה בגווני ורוד וחום ומעליה בלייזר משבצות בצהוב, ירוק וכחול. האקססורי שקישט את שני הלוקים היה צעיף נוצות בסיבוב אחד בסגול לבנדר ובשני בירוק בהיר. על הבמה החליט סטיילס להרטיט את לבבות המעריצות ועלה בחליפת עור יוצאת מן הכלל בלי חולצה מתחת וחשף את קעקוע הפרפר שעל החזה. מה נגיד? נמסנו, השתגענו.

הארי סטיילס, טקס הגראמי. GettyImages
ממשיך לנפץ את גבולות המגדר. הארי סטיילס בלוק של גוצ'י/GettyImages
הארי סטיילס, טקס הגראמי. GettyImages
מרטיט את לבבות המעריצות בחליפת עור וצעיף כמוטיב חוזר/GettyImages

ליזו - בלמיין

ליזו הלכה על שתי שמלות מטאליות מבית בלמיין בצבעי הפסטל הנכונים של העונה. שמלת סטרפלס עם שייפ לב בחזה בירוק מנטה בהיר ועוד שמלת מקסי עם ראפלס בחלק התחתון ותוספת א-סימטרית למעלה. תעשי טובה - את הסיכות המטופשות תעבירי לאחיינית.

ליזו, טקס הגראמי. GettyImages
הצבעים הנכונים של העונה. ליזו לובשת בלמיין/GettyImages
ליזו, טקס הגראמי. GettyImages
אפשר לוותר על הסיכות?/GettyImages

בילי אייליש - גוצ'י

לא שציפינו למשהו אחר מבילי אייליש, הרי חליפות וגוצ'י זה כבר חותם קבוע, אבל הפעם זה עבד לא רע. המונוגרמה החרושה נזנחה לטובת עיטורי נמר בשחור על רקע ורוד וכסוף נעים עם כפתורים זהובים לאורך החולצה, כובע באקט תואם, כפפות ואפילו ציפורניים תואמות. השיער עדיין ירוק למקרה שתהיתם, עליה משום מה זה נראה טוב.

בילי אייליש, טקס הגראמי. GettyImages
המונוגרמה החרושה נזנחה לטובת עיטורי נמר. בילי אייליש בחליפה של גוצ'י/GettyImages

מייגן די סטליון - דולצ'ה וגבאנה

מייגן די סטליון, שזכתה בפרס האמן החדש הטוב ביותר, דאגה שאי אפשר יהיה לפספס אותה עם שמלה בצבע זרחני. הראפרית לבשה שמלת סטרפלס כתומה של דולצ'ה וגבאנה עם שסע רגל עמוק במיוחד ועיטור פפיון בחלק האחורי, שממנו גם יוצא שובל ארוך במיוחד שמלווה את השמלה. בגזרת האקססוריז נרשמה העמסה שכוללת שרשרת צמודה, עגילים, צמידים ונעלי עקב מתוכשטות גם כן.

עוד בוואלה!

השטיח הכתום של פרסי הילדים: גל גדות זורחת, היילי ביבר מפשלת

לכתבה המלאה
מייגן די סטליון, טקס הגראמי. GettyImages
צבע שאי אפשר לפספס. מייגן די סטליון בדולצ'ה וגבאנה/GettyImages

טיילור סוויפט - אוסקר דה לה רנטה

מה אפשר לומר על שמלת האביב של טיילור סוויפט? הזמרת, שכבר מזמן לא סיפקה לנו נחת על שטיחים אדומים, ממשיכה באותו הקו המאכזב כשהפעם היא לובשת שמלת מיני בגזרת גולף עם שרוולים ארוכים של אוסקר דה לה רנטה. השמלה כולה עבודת יד שעליה רקומים פרחים מסוגים וצבעים שונים ועל אף הניסיון לשדר מסר אופטימי של צמיחה, פריחה ולבלוב - משהו בזה משדר שעמום טוטאלי.

טיילור סוויפט, טקס הגראמי. GettyImages
לא עובד לנו. טיילור סוויפט בשמלת האביב של אוסקר דה לה רנטה/GettyImages

דוג'ה קאט - רוברטו קוואלי

כולנו היינו רוצות לפעמים להיות ג'ניפר לופז, אבל דוג'ה קאט לבשה את זה צעד אחד קדימה. הראפרית הגיעה לטקס לבושה באאוטפיט שמאוד מזכיר את השמלה הטרופית האייקונית שלבשה ג'יי לו בגראמי 2000. אבל יש את המקור ויש את החיקוי, ואין מה לעשות שלרוב חיקויים פשוט לא עובדים. המחשוף הבעייתי, חצאית הנוצות הקרקסית בירוק-צהוב ניאון, השסע הקדמי ואלוהים אדירים על תספורת המאלט.

דוג'ה קאט, טקס הגראמי. GettyImages
ג'ניפר לופז יש רק אחת. דוג'ה קאט בשמלה של רוברטו קוואלי/GettyImages

נואה סיירוס - סקיאפרלי

אחותה של מיילי סיירוס שמנסה לפלס את דרכה בתעשייה אחרי אביה הידוע ואחותה המפורסמת הגיעה בשמלה המופתית של הערב. ביונסה בסקיאפרלי היה טוב אבל זה באמת מעבר למצופה. התסרוקת באווירת המזרח הרחוק לצד המצנח המפואר על השמלה הלבנה יצרו מראה מרגש.

נואה סיירוס. GettyImages
סקיאפרלי מדהימים בפעם השנייה. נואה סיירוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully