וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל איט: קבלו את טרנד המניקור המתחכם של הקיץ

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 8:01

בשורה לחובבות הפרנץ' הקלאסי - הכירו את טרנד הפרנץ' הכפול של קיץ 2021. אם בא לכן לפלפל את הביקור הבא אצל המניקוריסטית - מדובר באופציה קלאסית ומרעננת גם יחד. אנחנו כבר קבענו תור

אם גם אתן כמונו נבהלות ברגע שאתן רואות קילוף קטן בלק או כל פאק אחר שאתן פשוט לא יכולות להתמודד איתו, כנראה שגם אתן מאלה שכבר מתחילות לפנטז על איזה צבע או צורה תעשו בתור הבא אצל המניקוריסטית. מציורים משוגעים בצבעי ניאון ועד לשאר קפריזות ששמורות בתיקיית ה"saved" באינסטגרם, אנחנו מוצאות את עצמנו יושבות מול המניקוריסטית ונמשכות שוב ושוב למראה פשוט יותר וסולידי: לא אחר מאשר הפרנץ' ידידנו הוותיק.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

עד כאן הגרסה המקורית למניקור הקלאסי, אבל כמו כל טרנד גם הפרנץ' קיבל תצורה חדשה והחל את דרכו בדרכים מפתיעות, שלגמרי נוטשות את הסירה של הגרסה המקורית. הכירו את אחותה הגדולה והצוננת של הצרפתייה: המאני הצרפתי הכפול.

טרנד הפרנץ' הכפול קיבל לאחרונה תאוצה מטורפת בדפי האינסטגרם השונים והוא מסומן אצלנו כטרנד הציפורניים העדכני לקיץ 2021. מה הקונספט? פשוט מאוד, פס למעלה (הפרנץ' הרגיל) ופס נוסף צמוד לתחילת הציפורן, כשהאמצע נותר שקוף כמובן.

היציאה החדשה בתחום המניקור יכולה להתבסס על אותו צבע לק, ואם ממש רוצים לגוון ולצאת עוד יותר מהקופסה, אפשר לשלב שני צבעים שונים בכל צד או אפילו יותר. רעיון נוסף, הוא להפוך את היצירה לסוג של אשליה גאומטרית, כשאת קצה הציפורן נשייף לצורה מרובעת ועליה הפרנץ' הרגיל ובחלקה התחתון נמרח פס נוסף בצורה העגולה והטבעית.

הפרנץ' הקלאסי נהדר, אבל למה לא להאיץ ולשדרג את הלוק? טרנד הפרנץ' הכפול משמר את כל האלגנטיות והפשטות של הפרנץ' המסורתי ובו זמנית מקפיץ את התוצאה בסטייל פאנקי יצירתי ומשאיר אותך בקומפורט זון המוכר והאהוב. טרנד הפרנץ' הכפול העדכני הוא המשך ישיר של הצורך "להתפרע" אחרי שנת קורונה, בה היינו צריכות שוב למרוח את הלק האדום שקנינו לפני עשור ויחד עם זאת לשמור על הפשטות שבעיצוב.

עוד בוואלה!

בקיץ הישראלי או סתם ביום שיער רע: התסרוקת הזו מצילת חיים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully