וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה תעלה לכן השמלה השחורה והקטנה של יעל בר זוהר?

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 8:03

יעל בר זוהר נהנית מאחת התקופות האופנתיות המוצלחות בחייה, והפעם הדהימה בשמלת מיני שחורה וסקסית. אם חשקתן בלוק - אלו הפרטים. ספוילר - זה לא לכולנו

יעל בר זוהר לובשת בוטגה ונטה/צילום: יח"צ

שמלה שחורה קטנה היא פריט שיש להתייחס אליו ברצינות רבה. אין מותג גבוה, רשת עממית, או אפילו דוכן בשוק שלא יחזיק אינטרפטציה, טובה או פחות, ל'מאסט הב' הזה בחסות קוקו שאנל האגדית.

בית האופנה האיטלקי המצליח בוטגה ונטה, שבראשו עומד המעצב דניאל לי, האיש שהפך לאחד השמות הבולטים בתעשייה, מספק על בסיס עונתי אקססוריז ובגדים שהופכים להצלחה מסחררת בקרב הידועניות וחובבות האופנה.

גם הכוכבת המקומית יעל בר זוהר שנמצאת באחת התקופות האופנתיות הטובות בחייה, תודות לסטייליסטית הצמודה שירן מניה, התחמשה באחת משמלות המותג ויצאה לאירוע מתוקשר.

שמלת מיני שחורה מבית בוטגה ונטה ל'אמור כיכר המדינה' עם מחשוף מחמיא ואורך נהדר, (טעות שחוטאים בה לא מעט בתי אופנה שמורידים כמה סנטימטרים חיוניים), וריצ'רץ' כסוף וסקסי לאורך כל השמלה בחלקה האחורי. כמה יעלה לכן התענוג הזה? 6,490 שקלים, מתוך קולקציית קיץ 2021 של המותג.

יעל בר זוהר. יח"צ,
יעל בר זוהר רותחת בשמלה של בוטגה ונטה/יח"צ

את הלוק השלימו סנדלים מינימלסטים בשחור, עגילי יהלומים נופלים של פדני שעבדו מעולה עם שיערה הבלונדי של בר זוהר שעוצב בוויביי מוקפד עם שביל לצד, וגיא זוארץ מאחור.

הנגיעה הנכונה, וזו שהופכות את השמלה הזו ליותר מ'עוד סתם שמלה שחורה', היא החלק העליון והאקסטרה מעוצב של השמלה. אשלייה של מעין מחוך שאורז היטב את איזור החזה, עם תיפורים שהופכים צרים יותר עד אמצע הבטן. פריט על זמני למי שיכולה לאפשר לעצמה. רק אומרות.

יעל בר זוהר. יח"צ,
פאוור קאפל - יעל בר זוהר וגיא זוארץ/יח"צ

עוד בוואלה!

מסטיק בזוקה מעולם לא נראה טוב כל כך: יעל בר זוהר זורחת בפריים טיים

לכתבה המלאה
בוטגה ונטה. בוטגה ונטה, אתר רשמי
שמלת מיני המדמה בחלק העליון מחוך/אתר רשמי, בוטגה ונטה
בוטגה ונטה. בוטגה ונטה, אתר רשמי
בול באורך וריצ'רץ' סקסי בגב. בוטגה ונטה/אתר רשמי, בוטגה ונטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully