וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, לוהט, רותח: החופשה הפוטוגנית של קיארה פראני

שמלה שחורה מהמעצבת החמה של הרגע, תכשיטי חרוזים, קצת לואי ויטון, בוטגה ונטה, טופ לטקס וביקיני שחור ונגיש - כל הלוקים ששווה להתעכב עליהם מהחופשה של קיארה פראני

בתקופה בה החיים נדמים כסגר אחד ארוך וחו"ל היא כבר מילה גסה, שלא נאמר נדירה, המשפיעניות מעבר לים ממשיכות להציג לנו באינסטגרם את חייהן נטולי הקורונה, הדאגות או הקלוריות. הבולטת מכולן היא כמובן הפאשניסטה האיטלקייה קיארה פראני, שארזה את בעלה פדז ושני ילדיה, ויטוריה וליאו לחופשה פוטוגנית במיוחד באי סרדיניה השכן. אז נכון, פראני כבר הגיעה לאי בתחילת החודש והספיקה לצלם עצמה תחת כל יאכטה רעננה, אבל הלוקים שסיפקה לנו בימים האחרונים הם כאלה שבאמת שווה להתעכב עליהם.

ראשון לעלות הוא טופ חזייה מקולקציית המצולות של ורסצ'ה, שיצאה באביב השנה ומאז נראתה בווריאציות שונות על דואה ליפה ואמרטה. הטופ שלבשה פראני עשוי מסאטן בצבע אדום לוהט ועליו משובצות אבנים בצורת צדפות, כוכבי ים ואצות, ששיוו לה מראה של בתולת ים אורבנית שהרגע הגיחה לה מהים התיכון. אל הטופ ציוותה שורטס ג'ינס בשיפשוף בהיר של זארה (139 שקלים!), סנדלים של סירניה ותכשיטי חרוזים של המותג פנטרה לילה, שיופיעו ויחזרו בכמעט כל אאוטפיט בחופשה הזו.

לוק נוסף שממשיך את הקו של פראני, המרבה לשלב בין הקוטור ליומיומי, הוא מחוך לטקס חום של המותג הבריטי House Of CB עם ג'ינס בגזרה ישרה של Still Here הניו-יורקי ונעלי עקב קשירה בצבע כתום מנצנץ של The Attico.

בגזרת בגדי הים הסתפקה פראני "רק" בחמישה סוגי ביקיני שונים, אך הבולט מכולם הוא זה של המותג הדני, "קלזדוניה", ולא בגלל צבעו השחור והלא מרגש, אלא בעיקר בשל מחירו המאוד מאוד נגיש - 60 שקלים בלבד לכל הסט, המורכב מחזיית קאפים וכתפיות דקות במרקם סרוג ומתחתונים בגזרה גבוהה.

עוד בוואלה!

קיארה פראני חגגה יום נישואים בשמלת נוצות מטריפה

לכתבה המלאה

אך אם עלינו לבחור אאוטפיט מנצח, יהיה ללא ספק זה שלבשה הפאשניסטה אמש (רביעי), בדרכה לארוחת ערב בעיירה פורטו צ'רבו (שנראית כמו הדבר ממנו עשויים החלומות שלנו). קיארה צולמה לובשת שמלת מיני מינימליסטית שחורה של המעצבת הפולנייה מגדה בוטרים, עליה כבר דובר רבות במדור, כשבאזור החזה מעטרים אותה כיווצים דמויי ורדים ומתחתיהם חתך מחשוף צר - שניהם מוטיבים ידועים של המותג.

אל הלוק ציוותה פראני קלאץ' של לואי ויטון מקולקציית שיתוף הפעולה שלו עם טקאשי מורוקמי מ-2008, וכמיטב המסורת האיטלקית, סנדלי עקב של בוטגה ונטה. אין לנו אלא להודות לפראני, שנוכח החופשה מעוררת הקנאה שסיפקה לנו, מאלצת אותנו לעמוד במבחן בלתי אפשרי - שופינג או פסטה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully