וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארה פראני חגגה יום נישואים בשמלת נוצות מטריפה

הבלוגרית המצליחה ובעלה פדז חגגו יום נישואים רומנטי בלוקיישנים אטרקטיביים ברומא. לוק הסיור בארמון היה סטנדרטי ביותר עם תיק יקר להחריד, אך השמלה אותה לבשה קיארה פראני לארוחת הערב הייתה כבר בליגה משלה

בווידיאו: קיארה פראני, פדז והבן לאו בחופשה בסרדיניה/אינסטגרם

בווידאו: קיארה פראני ובנה ליאו

את החתונה המוגזמת של קיארה פראני ובעלה פדז כולנו זוכרות. פראני התחתנה בשמלת כלה של דיור עם עיטורי תחרה ושרוולי 3/4 מפתיעים, השושבינות הגיעו בשמלות ורדרדות של אלברטה פראטי והחגיגות נערכו בלוקיישן מהפנט בסיציליה במבנה מטורף מהמאה ה-18. ובכן, שנתיים עברו מאז אותו וויקנד לא רגיל, והזוג המפורסם חגג אמש (שלישי) יום נישואים לאור נרות בלו"ז עמוס חוויות רומנטיות ברומא.

פראני, 33, התחילה בסיור בארמון ברבריני כשהיא לבושה במכנסיים קצרים לבנים של דיור, חולצה מכופתרת בצבע תכלת, המגפיים הגסים והכעורים של the row עם ריצ'רץ מקדימה, משקפי שמש מחודדים של סלין ומיני בג בוורוד, ה'קלי דול' של הרמס בעלות של (תחזיקו חזק) מעל 150,000 שקלים.

אחרי שספגו קצת תרבות חזרו השניים לנוח במלון 'הוטל דה רוסי' הידוע, מה שנקרא סטייקיישן ברמות הגבוהות, ועלו בעת שקיעה לארוחת ערב רומנטית על הגג. הירידה לפרטים הקטנים הייתה מובהקת כשהפרחים על השולחן תאמו לשמלתה של פראני כשרומא פרושה לרגליה וסיפקה תפאורה מושלמת ליום המרגש.

הבלוגרית המצליחה לבשה שמלת מיני קצרה בסגול לילך של המותג המצליח the attico, עשויה טריקו עם שרוולים קצרים וכריות בכתפיים וסיומת מטריפה של נוצות בחלק התחתון. הנעליים היו מוצלחות לא פחות של המעצבת העולה אמינה מואדי, עשויות PVC בוורוד שקפקף עם האבזם המתוכשט המזוהה עם המותג, צמידי קרטייה זהובים ושלוש שרשראות יהלומים - צלב, קלאסית עם אבן אמרלד ירוקה בצורת לב ועוד אחת משובצת יהלומים עם שם בנה. "איזה לילה קסום", כתבה פראני בפוסט שמתעד כל רגע מאותו היום, ולנו נותר רק לחלום על חופשה באחת הערים הנהדרות בעולם.

עוד בוואלה!

עפות על החיים: החופשה הפוטוגנית של האחיות פראני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully