וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתחתונים - שלום: השמלה המסוכנת של מורן אטיאס

מעין מילס

16.8.2021 / 7:45

הכוכבת שנופשת ביוון לבשה את אחת השמלות הסקסיות של התקופה האחרונה, כזו שנראתה גם לפני מספר שבועות על היילי ביבר. המעצב מאחורי השמלה הוא אחד מחבריה הטובים של מורן אטיאס שדוע בעיצוביו האקסטרה נשיים

יש שמלות שלא מיועדות לבעלי לב חלש. שמלת 'נירוונה' של פיטר דונדאס, המעצב הנורווגי לבית האופנה הקרוי על שמו, היא אחת מהן והיא לא פחות מהליכה על חבל דק, ליטרלי. דונדאס, שידוע בעיצוביו ההיפר-נשיים (ובקריירה מפוארת בבתי האופנה של ז'אן פול גוטייה ורוברטו קוואלי), עיצב שמלה בעלת מחשוף סקסי ומסוכן במיוחד, שמתחיל בגב פתוח וממשיך בשסע קדמי, כשכל מה שמחבר בין שני צדדי הבד, הוא שרוך דקיק שעובר בלולאות מתכת קטנות.

מורן אטיאס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מורן אטיאס עושה את יוון בשמלת נירוונה של פיטר דונדאס/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

השמלה מגיעה בשני אורכים, עשויה בד ג'רזי נמתח ובשלושה צבעים: שחור למי שהמחשוף מספיק לה, צהוב למי שצריכה עוד קיק למראה, ולמי שתשומת לב לישבן היא רק ההתחלה - ניתן להשיג את השמלה גם בפרינט מנומר מאוד.

העזה ועשתה את זה מעולה, היא מורן אטיאס שלבשה את השמלה בגרסה הצהובה שלה במהלך חופשה ביוון, שם היא מבלה עם המעצב/חבר קרוב. במספר תמונות על החוף, אטיאס נראית מדהים, והצילום באווירת ריזורט, רגליים יחפות וביצ' ווייב בשיער, עושים לשמלה הזאת רק טוב. הצעת הגשה לשמלות מוגזמות, שחשבתן שאי אפשר ללבוש שוב אחרי האירוע שאליו הן נקנו.

לפני מספר שבועות גם היילי ביבר העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם כשהיא מצולמת בשמלה, לה היא ציוותה זוג עגילי זהב גדולים ומינימום איפור. היילי בחרה בגרסת המיני הקצרה, ולפי התגובות, שרפה את המסך. אחת המתלבשות היותר טובות שאפשר לשאת אליה את עינינו ולקחת השראה.

השמלה המדוברת היא דוגמה קלאסית לכל שמלות המחשופים הא-סימטריים שיריעות בד תלויות בהן על שרוכים דקים. מיני טרנד שהתחיל בקיץ שעבר, ועל פי שבועות האופנה והקולקציות של המעצבים לקיץ 2022, לא הולך לחלוף בקרוב.

בעוד שאפשר להסתפק במחשופים יותר מעודנים ועדיין לנצח עם הטרנד הזה, המחשוף הצדדי של שמלת נירוונה, שמחירה 1,550 דולר, מיועד למי שתחתונים עבורה הם רק המלצה, ומוכנה לחשוף טפח ולא להסתיר דבר. אם ההתחממות הגלובלית לא הייתה דבר אמיתי אפשר לומר שזה גם מתיישר טוב עם עומס החום.

עוד בוואלה!

"בת 40 וכוסית": מורן אטיאס מרימה בשכשוכית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully