וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב קרנה על המסך - אבל תכשיט השפה שלה היה וואו

נינט טייב וצוות הגלאם שלה עובד שעות נוספות בכדי להביא לכם למסך מראות מסקרנים שיכולים לייצר שיח, גם אם אתם 'טים שירי מימון'. הפעם נרשם תכשיט מטריף על השפה, איפור מעושן ושיער מוקפד - כל הפרטים על הלוק

נינט טייב עם תכשיט של קרן וולף/צילום: אינסטגרם שגיא דהרי

לא רבות הפעמים בהן מחליטה נינט טייב לפרגן קבל עם ואינסטגרם ללוקים שהיא לובשת על המסך, ולא כי היא לא מפרגנת. היא רוקנרול באמת, והאינסטה, איך לומר? הוא לא חברה הטוב ביותר. רק עוד סיבה אחת מיני רבות למה אנחנו אוהבות אותה במיוחד.

אמש (ראשון), בשידורי "הכוכב הבא", כשנינט מתבלטת כהרגלה בפאנל השופטים (ולא בגלל הבייבי באמפ), נרשם אחד הלוקים המסקרנים מתחילת העונה. חולצת פליסה לבנה, מכופתרת עד הצווארון, אסוף מוקפד עם הגבהה בחלקו הקדמי, תודות למעצב השיער הצמוד שגיא דהרי, איפור מעושן של טלי פאוור שהקפיץ את עיניה הירוקות של טייב ותכשיט שפה לא רגיל.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

המעצבת שעומדת מאחורי הפיס המשגע הזה היא קרן וולף, ממעצבות התכשיטים המובילות בישראל, שקישטה בעבר גם את ניקי מינאג', דקוטה ג'ונסון, מדונה, אריאנה גרנדה ומיטב כוכבות ארצנו. תכשיטי שפה הם לא משהו חדש אצל וולף, אבל ברגע שזה נראה על נינה - יש בזה כוח לקבל חשיפה לא רגילה.

"גדי אלימלך הסטייליסט רצה לעשות לנינט לוק קצת יותר אדג'י הפעם", מספרת לנו וולף, "לתכשיט השפה השתלבו עגילי פירסינג, כולם עשויים כסף, זרקונים ועבודת יד כמובן". ההיסטריה כמובן לא איחרה לבוא, ותיוגים של נינט עם התכשיט המסקרן הציפו את הרשת.

אם חשבתן שנינט ניקבה חורים לצורך התכשיטים - ההפך הוא הנכון. "תכשיט השפתיים מאוד נוח וממש לא צריך בשבילו חור, גם לא לפירסינגים באוזן", מחדדת וולף, "אני נגד ניקוב חורים וכל קונספט התכשיטים שאלו פתרונות אלטרנטיביים. זה נוח, לא נופל וזה סופר סטייל וסקסי".

עלות תכשיט השפה המשגע של נינה, למי שחושקת בלוק פירסינג גלאמי הוא 350 שקלים, אותו ניתן להזמין באתר של וולף, לצד עגילי 'ביילי', הנתפסים בחלק העליון של האוזן - כעת ב-360 במקום 450 שקלים.

עוד בוואלה!

מאיפה השמלה המטריפה של נינט טייב?

לכתבה המלאה
נינט טייב, הכוכב הבא. אינסטגרם רשמי שגיא דהרי, צילום מסך
תכשיט שפתיים ופירסינגים של קרן וולף. נינט טייב/צילום מסך, אינסטגרם רשמי שגיא דהרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully