וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנבוקסינג המאכזב בעולם: למה בטיקטוק זועמים על אוליביה רודריגו?

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 11:12

הזמרת הצעירה אוליביה רודריגו השיקה פריטים מעוצבים תחת שם האלבום החדש שלה. המעריצים נדהמו לגלות שזה מה שהגיע להם בחבילה - "היא כל כך מוכשרת שלאנשים אפילו לא אכפת שהפריטים שלה על סף ההונאה"

אם יש אמת אחת פשוטה בתחום קניות האונליין היא שתמיד יהיה פער בין מה שהזמנו למה שקיבלנו. פלאש של מצלמה, תאורה או גרפיקה - כל כך הרבה גורמים יכולים להשפיע על האופן שבו דגם מוצג באתר. לעיתים הפער יהיה טוב, והמוצר יתגלה לנו כאיכותי בהרבה ממה שהיה נראה לנו בעת הרכישה. אך לרוב, אם קיימים פערים - וכל מכורות העלי אקספרס ושיין מתבקשות להרים את ידן - הן יהיו לשלילה.

למי מאיתנו זה לא קרה? אגרטלים שהגיעו בגודל מזערי, ספרי אופנה לשולחנות קפה שהתבררו כמזויפים או שמלות כלה שנראו כאילו נשלפו מפחי אשפה בנחלת בנימין. אבל אנחנו לא מתלוננות. הרי ידענו שזה יכול לקרות באתר סיני מפוקפק. אך לא כך חשבו מעריציה של הזמרת והאיט גירל בהתהוות, אוליביה רודריגו, כשרכשו מהמרצ'נדייז שלה ונדהמו לגלות שהאנבוקסינג שלהם הולך להיות מאכזב במיוחד.

החולצות של אוליביה רודריגו

רודריגו בת ה-18 הוציאה במאי האחרון את אלבום הבכורה שלה, SOUR, שתוך זמן קצר הפך לסנסציה כלל עולמית ולשם נרדף לדור ה-Z הצעיר - זה של הטיקטוק והריקודים המוגזמים. באופן אירוני, הסערה האחרונה שנרשמה על שמה התפוצצה דווקא בטיקטוק - מכל המקומות - ובמרכזה זעם מצד המעריצים על איכות המרצ'נדייז (היקרים למדי) שליווה את האלבום.

בשבועות האחרונים צצו בטיקטוק ובאינסטגרם עשרות סרטונים בהם מעריצים מתלוננים על שקיבלו פריטי מרצ' פגומים, במידות שגויות, בצבעים שונים לחלוטין או בגזרות שלא תואמות את התמונה באתר של רודריגו. ואם כל זה לא מספיק, אז החבילות הגיעו אל המעריצים באיחור של חודשים, וללא הסברים.

טיקטוקרית אחת, המכנה עצמה "fattttbaby" העלתה לרשת החברתית סרטון שצבר מעל ל-800 אלף צפיות (ונמחק מאז), בו היא מספרת ששילמה 60 דולר על קפוצ'ון, שהיה אמור להיות "קצר, רחב ובאיכות גבוהה". בסרטון הציגה הטיקטוקרית מה קיבלה בפועל - "קפוצ'ון ארוך וצר, בעל לוגו זעיר, חורים דקורטיביים לא מחמיאים ובאיכות מאוד ירודה". עוד אמרה כי המתינה חודשיים עבור הפריט שיגיע.

עוד מעריצה ושמה דילאניי מק'קייב (Delaney McCabe) טענה בסרטון טיקטוק כי שילמה 32 דולר עבור חולצת מרצ', אך בפועל קיבלה פריט שונה מאוד ממה שהוצג. החולצה המדוברת שווקה בחנות האונליין של רודריגו כבעלת צבע סגול דהוי עם כיתוב בצבע לבנדר, אך מה שמק'קייב קיבלה היא טי-שירט גדולה למידותיה בצבע סגול זוהר וכיתוב בלבן. "אני לא רוצה להישמע מרושעת בכלל", אמרה דילאניי בסרטון, "אבל אני מרגישה טיפשה, מרגישה שעבדו עליי. מי שאחראי על האתר הונה את ההמונים, ונפלתי קורבן לזה".

עגילים עם שגיאות

הפרשה הגיעה גם למחוזות הטוויטר, שם הועלו טענות דומות בנוגע לחולצה הסגולה. "הצבע הסגול הזה גרם לחולצה להיראות כאילו זה משהו שאקבל במחנה קיץ", צייץ לקוח מאוכזב. עוד אישה העלתה תמונה של עגילים שרכשה ועליהם כתוב בשגיאת כתיב "SOUS" במקום את שם האלבום "SOUR". צייצנית נוספת העלתה תמונה של בתה הקטנה חובשת כובע מסדרת המרצ'נדייז, וכתבה "כשהמרצ' של אוליביה רודריגו לא עבד בשבילך אבל הוא מושלם לבת שלך", רמז עבה לכך שהכובע לא התאים למידותיה של אישה בוגרת כפי שציפתה.

הכובע שהתאים לילדה הקטנה

טיקטוקרים אחרים אף הגדילו לעשות והעלו סרטונים סרקסטיים בהם הביעו פליאה על כך שההזמנה מהאתר של רודריגו דווקא הגיע בזמן וללא פגמים: "כשהמרצ' של אוליביה רודריגו דווקא נראה כמו בתמונות", נכתב בגיחוך. מנגד, היו גם ציוצים שיצאו להגנתה של רודריגו: "אוליביה רודריגו כל כך מוכשרת שלאנשים אפילו לא אכפת של המרצ' שלה היה על סף ההונאה".

עוד בוואלה!

חובה להכיר: השחקנית הלוהטת לצד ליאור רז

לכתבה המלאה

"היא כל כך מוכשרת שלאנשים לא אכפת"

החברה שאחראית על ייצור ותפעול אתר המרצ'נדייז של הזמרת הצעירה, "Ceremony of Roses", לא עשתה הרבה בנידון מלבד שליחת התנצלויות וזיכויים ללקוחות, כמו גם הוספת ההבהרה הבאה מתחת לכל מוצר: "התמונה להמחשה בלבד. הפרטים על המוצר הממשי עשויים להיראות מעט אחרת". ניסוח קצת משונה בהתחשב בעובדה כי לא מדובר בפערים קטנים, אלא במוצרים שונים בתכלית ובאיכות ירודה. בצעד תמוה למדי, אוליביה עצמה טרם הגיבה לטענות שסחפו את הטיקטוק בשבועות האחרונים, וחברת התקליטים שלה, יוניברסל גרופ, ציינה כי היא לא מטפלת במרצ'. חמוץ משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully