וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול עומד במקום: הדוגמנית האייקונית מוכיחה שגיל זה רק מספר

מעין מילס

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 17:30

הדוגמנית הקנדית שלום הארלו מככבת בהפקה סתווית ברחובות ניו יורק להארפר'ס בזאר האמריקני. אמנם לח פה, אבל לא מוקדם מידי לספוג קצת השראה לעונה הקרה

שלום הארלו, הארפר'ס בזאר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
שלום הארלו בהפקה סתווית להארפר'ס בזאר/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

סוף אוגוסט, שרב, שוב קורונה, לחלקנו יש ילדים בבית והמצב מתיש מאי פעם. אבל אם נעצום את העיניים חזק ונדמיין, אולי נצליח לראות את החורף הקרוב ואיך הוא יראה. ואם הוא נראה כמו שלום הארלו האייקונית בהפקה מטריפה לגיליון ספטמבר של הארפר'ס בזאר, לפחות מבחינה אופנתית, הכול יהיה קצת יותר אופטימי.

שלום הארלו, הארפר'ס בזאר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
שילוב שבא לנו לנסות - ורוד, חמרה וצהוב, הכול מבית ויקטוריה בקהאם/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

הדוגמנית הקנדית בת ה-47, (יפה בדיוק כמו שזכרנו אותה) הצטלמה למגזין ועשתה לנו חשק עז לימים גשומים ומלתחת חורף, כשהיא לבושה באוסף של פריטים מחויטים, כמעט-גבריים, בשילוב מונוכרומטי עם נגיעות של גוונים בוהקים, ששולבו בצורה מדויקת עם אקססוריז ספורטיביים והכל במין אווירת רטרו פאנקית.

שלום הארלו, הארפר'ס בזאר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
חליפה אלוהית של ג'ורג'יו ארמני/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

ההפקה סוגננה על ידי הסטייליסטית אליסה סנטיסי, עוזרת עורכת האופנה במגזין וצולמה על ידי הצלמת האמריקנית קאסס בירד שמוכרת בזכות לא מעט קמפיינים יוקרתיים לבתי האופנה דיור, טום בראון, קלווין קליין, ראלף לורן ועוד, וידועה בזווית הפמיניסטית שלה שמאתגרת ומרחיבה את האידיאלים של נשיות, גבריות ויופי. זווית שאי אפשר שלא להבחין בה גם בהפקה הזאת.

שלום הארלו, הארפר'ס בזאר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
תיאטרליות במקסימום. שלום הארלו ברחובות ניו יורק/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

שלום (אין קשר יהודי) בתספורת קצרה, מציגה תנוחות מגוונות, תיאטרליות כמעט שנעות על הספקטרום הרחב שבין גבריות לנשיות, לבושה בפריטים שנלקחו מהעולם הגברי, אבל כבר לא מעט עשורים, נטועים גם בתוך המלתחה הנשית.

כמעט כל אאוטפיט הוקדש כולו לבית אופנה והורכב מפרטי הלבוש שהם רק שלו, לדוגמה חליפת שלושה חלקים אפורה של המותג טורי ברץ' (שיש שמועות שהופחו בו חיים חדשים), או מראה אחד של גוצ'י עם ז'קט עור ורוד מסטיק, חולצה בגוון ורוד פסטל עתיק ומכנסיים מחויטים אדומים.

שלום הארלו, הארפר'ס בזאר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
טוטאל לוק גוצ'י/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

מבחינת שילוב צבעים, הכי מפתיע ומעורר השראה (רשמנו לנו לבחון את זה בעצמנו בקרוב) היה האאוטפיט בו נלבש בלייזר ורוד ומכנסיים בגוון חמרה של ויקטוריה בקהאם עם חזיית תחרה צהובה. גם ז'קט הטייסים החום של דיור, שחשף את גופה המושלם של הארלו, גרם לנו להחסיר פעימה, שולב עם מכנסיים מחויטים אפורים מקשמיר וחגורה דקיקה עם לוגו המותג.

עוד בוואלה!

הכירו את המחליפה הרשמית של סמנתה מ"סקס והעיר הגדולה"

לכתבה המלאה
שלום הארלו, הארפר'ס בזאר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
ז'קט טייסים של דיור/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully