וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי קיטי ספנסר מסחררת את ונציה

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 16:03

אחיינתה של דיאנה המנוחה לקחה הפסקה מירח הדבש האיטלקי שלה בכדי להיות נוכחת בתצוגת האופנה של דולצ'ה וגבאנה, כיאה לשגרירת המותג. שלושה לוקים נרשמו עד כה, והיא התחככה גם בלא מעט כוכבים באירוע הנוצץ

טריילר "הכתר" עונה 4/נטפליקס

סוף השבוע היה עמוס במיוחד בוונציה שבאיטליה עם נוכחות מיוחדת ויוקרתית של מקבץ כוכבים וכוכבות מהעולם שהגיעו לצפות בתצוגת האופנה הפומפוזית של דולצ'ה וגבאנה. בין הנוכחות - היידי קלום ובתה לני שהגיעו בשמלות מנצנצות מבית המותג, קייט בוסוורת' שסחררה בלא מעט לוקים בעיר הפוטוגנית, ג'ניפר הדסון שירדה מהגונדולה בתיק ממותג ועצום שיכול היה לגרום לאסון בתעלות העיר, וגם שרון סטון המשגעת שצילמה פרסומת למותג במשך כמה ימים.

בין אורחות הכבוד בלטה כמובן ליידי קיטי ספנסר (30), הנשואה הטרייה ואחת השגרירות הידועות של המותג, שבדיוק נהנתה מירח דבש עם טייקון האופנה מייקל לואיס בלוקיישן נחשק אחר באיטליה - פוזיטנו. כזכור, דולצ'ה וגבאנה היו אחראים על חמש שמלות הכלה של הליידי, משמלת התחרה הלבנה ועוד ארבע נוספות פרחוניות וגדולות מהחיים שקושטו עם תכשיטים מוגזמים.

שרשרת הלוקים התחילו בשמלת נקודות בשחור לבן באורך מידי, שרוולים ארוכים וצווארון פוסי בואו, אותו הקפיצה הליידי עם תיק דולצ'ה צהוב ונעלי סירה על עקב קטן בצבע ורוד. לשיטוט בעיר החליפה האחיינית השיקית של דיאנה המנוחה לחליפה מחויטת ירוקה עם טופ לבן, נעליים לבנות עם עיטור דולצ'ה זהוב במרכז ותיק תואם.

עוד בוואלה!

הקרב על המחשוף: פופי דלווין וקיטי ספנסר מתקהלות באירוע נוצץ

לכתבה המלאה

השיא כמובן הגיע בערב התצוגה, בלוקיישן מעורר השתאות - ארמון הדוג'ה בוונציה, אז בחרה קיטי בשמלת סטרפלס עיפרון צמודה עד הברך בוורוד פוקסיה עם אפליקציית עלים, ינשופים ועוד אלמנטים של האימפריה הרומית. את השמלה העצימה עוד יותר עם שרשרת פרחים באדום, ורוד ולבן ועגילים תואמים. מוגזם לכל הדעות, אבל משהו בעדינות של ספנסר גרם לזה לעבוד.

ליידי קיטי ספנסר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
ליידי קיטי ספנסר בתצוגה האופנה של דולצ'ה וגבאנה בוונציה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully