וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

139 שקלים בלבד: אין ספק, זו האבקה המשמחת ביותר שפגשנו

עודכן לאחרונה: 11.9.2021 / 9:38

שיגרת הטיפוח הביתי מזמן פרצה את מחוזות הסרום-סבון פנים וקרם, ונשים רבות יעידו שהן הרימו לעצמן מעין ספא מפנק בחדר הרחצה, מבלי לגרוע בביקורים אצל הקוסמטיקאית הקבועה. בחרנו 5 מוצרים לקליניקה הביתית שיכולים להעצים את חווית הטיפוח

לא נפריז אם נאמר שהקורונה, המלווה אותנו כבר קרוב לשנתיים, נוכחת כמעט בכל תחום בחיינו. היא שינתה לנו את השיגרה, את נקודת המבט ואת כל מה שחשבנו שידענו על היומיום שלנו. משכך, היא גם זוקפת את ראשה כמעט בכל אייטם, כתבה או סיפור שנכתבים במדור זה. בין אם מדובר בקניות ברשת, באיפור טיקטוק או באופנת הלאונג' שחצתה אל מעבר לגבולות חדר השינה, השלכות המגיפה באות לידי ביטוי לא רק בהיבט הבריאותי (אובייסלי), אלא גם בהרגלי הצריכה שלנו.

אחת מהתופעות שהתפתחו בקצב אקספוננציאלי בתקופת הקורונה היא שיגרת הטיפוח הביתי, שאם עד לפני שנתיים כללה בעיקר סרום, סבון פנים וקרם הגנה, כיום הפכה לתורה שלמה ומבוססת הטומנת בחובה מוצרים מותאמים, טכניקות ואלטרנטיבות לא רעות בכלל לקליניקות ולמכוני היופי, שהתרחקו מהישג ידינו ככל שגברו הסגרים. תחום הסקין-קייר השכיל להסתגל לשינויים והתאים עצמו לצרכים החדשים של האישה הממוצעת, שכעת עליה להתמודד עם אקנה מסיכות, עור חסוך ויטמין D ושיגרת איפור שלא קיימת.

בדיוק בשל כך אספנו עבורכן חמישה מוצרי טיפוח שונים, שאולי לא מייתרים לחלוטין את הקוסמטיקאית האהובה שלנו, אך ביכולתם לספק חווית טיפוח ביתית ועצמאית, שהיא הרבה מעבר לקרם יום או פילינג גרגירים:

1. מסיר שיער ביתי של BRAUN

מהאנשים שהביאו לנו את סילק-אפיל, מכשיר האפילציה הביתי ששימש אותנו (ואת האימהות שלנו) במשך שנים, מגיע כעת ה-Braun Silk Expert Pro 5, מסיר שיער בטכנולוגיית IPL המבטיח תוצאות תוך ארבעה שבועות בלבד (!). המכשיר פולט הבזקי אור הפוגעים במלנין, ומועברים לשורשי השיער שמתחת לעור בכדי למנוע ממנו לצמוח. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת לו לקרוא את גוון העור ולהתאים לו את עוצמת הפעולה. והאמת? היתרונות עולים על החסרונות: המכשיר מדמה לחלוטין את החוויה שנקבל במכונים להסרת שיער, הוא מותאם לגברים ולנשים, אינו מכאיב מדי (פולסים חמימים לכל היותר) ואמור להחזיק 22 שנה ללא החלפת נוריות. עם זאת, כמו כל מכשיר להסרת שיער בטכנולוגיה שכזו, הוא לא יעיל במיוחד על שיער בהיר מאוד.

איפה? סופר פארם אונליין, ובהמשך גם ברשתות החברה.
כמה? 2,000 שקלים במחיר השקה מיוחד עד ה-30/9 (במקום 2,400).

בראון. יח"צ,
לא מכאיב מידי. מסיר שיער ביתי של בראון - 2,000 במקום 2,4000 שקלים/יח"צ

2. מסיכות אבקה של CHIC-CHIQ

ואם בחווית מכון יופי ביתי עסקינן, איך אפשר שלא להזכיר את סדרת המסיכות הזו, המכילה 5 סוגי מסיכות אבקה מחומרים טבעיים, לשימושים שונים - החל מניקוי עמוק, הבהרה והחייאת העור. אהבנו במיוחד את מסיכת האנטי-אייג'ינג, המכילה עלי ורדים וסרפד, שהשאירה את העור שלנו חלק ונעים, בול לשלב הזה של לפני הסרום. על שלוש כפיות אבקה הוספנו שלוש כפות מים פושרים, מה שיצר תערובת עשירה שהריחה כמו תה ירוק אך הזכירה במרקם שלה שייק אוכמניות - וממש לא בקטע רע. לאחר מריחת המסיכה על פנים נקיות, המתנו כרבע שעה עד להתקשות המסיכה, ואז קילפנו אותה - חוויה מספקת בפני עצמה.

איפה? את הסדרה ניתן לרכוש באתר הביוטי והקומסטיקה OH GLOW, שהושק ממש לאחרונה, ומציע מוצרי קוסמטיקה וטיפוח מחומרים טבעיים ואורגניים, שלא נוסו על בעלי חיים.
כמה? 139 שקלים ל-100 גרם.

מסכה, צ'יק צ'יק. יח"צ,
שלוש כפיות אבקה ושלוש כפיות מים - מסיכות אבקה ב-139 שקלים/יח"צ

3. בשמי נישה

אי אפשר לדבר על שגרת טיפוח ביתית מבלי להזכיר את אלמנט האווירה. החוויה השלמה והכוללת שאנו מקבלות במכון היופי או בקליניקה של הקומסמטיקאית האהובה עלינו, מועתקת כמעט במדויק לעמדת הטיפוח הביתית שלנו, והיא מרבה לשחק על הקו שבין ניחוח לאסתטיקה. טרנד בשמי הנישה, שנכנס אל חיינו בשנים האחרונות (היי ג'ו מלון), עונה בדיוק על זה. אותו ז'אנר, שבשמיו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים, ספציפיים ויחודיים, מנפיק ניחוחות המזכירים בוטיק פריזאי או ספא יוקרתי.

בתוך כך, סופר-פארם השיקו מחלקה חדשה המוקדשת לבשמי בוטיק ממותגים שונים, והשניים שתפסו את מולקולות הריח שלנו הם GALLIVANT - מותג בישום לונדוני המציע סדרת על שם בירות העולם (אהבנו את ניחוח איסטנבול), ו-JULIETTE HAS A GUN מותג שפותח על ידי הנין של נינה ריצ'י (נסו להגיד את זה חמש פעמים ברצף), בניחוח NOT A PERFUME. כי הגיע הזמן לשחרר את קלואה.

איפה? בסופר-פארם אונליין ובסניפים.
כמה? מארז התנסות עם 8 ניחוחות של GALLIVANT ב-129 שקלים (325 שקלים ל-30 מ"ל), JULIETTE HAS A GUN ב-449 ל-100 מ"ל.

בושם, ג'ולייט. יח"צ,
JULIETTE HAS A GUN ב-449 שקלים ל-100 מ"ל/יח"צ

4. קרמים משזפים

מכוני השיזוף הפכו עם השנים לחברם הטוב של נשים רבות החוששות מקרני השמש הקופחת בקיץ, או לאלו המתגעגעות לגוון השימרי גם בחורף. פתרון זול ונוח בא בדמות הקרמים והמוסים המשזפים שכמעט ומייתרים את התור להתזה. שניים מהמותגים הבולטים שהשיקו לא מזמן מוצרי שיזוף ביתיים הם IL MAKIAGE עם מוס לחות לפנים ולגוף בשם 85/66, ו-ST TROPEZ, האהוב במיוחד על הדוגמנית אשלי גרהאם, הכולל מרקמי שיזוף מגוונים כתחליב לחות, ספריי, מוס וקרם זוהר. אל המוצרים של שני המותגים מתווספת כפפה יעודית למריחה ביתית קלה, שלא מלכלכת את הידיים. המלצה - פילינג גוף לפני האקט למריחה אחידה ולהיות עדינות עם בגדים בהירים בשלב הראשון, על אף ההוראות.

איפה? מוצרי IL MAKIAGE זמינים בחנויות המותג ובאתר, ומוצרי ST TROPEZ זמינים באתר הביוטי GUILTY ובסניפי רשת BE.
כמה? ערכת 85/66 הכוללת קרם 120 מ"ל בתוספת כפפה ומברשת קבוקי במחיר השקה של 239 שקלים במקום 329. מחירי המוצרים של ST TROPEZ נעים בין 75-184 שקלים.

סן טרופה. יח"צ,
מה שטוב שלאשלי גרהאם - שיזוף של סן טרופה באתר גילטי - 75-184 שקלים/יח"צ
איל מקיאג'. יח"צ,
איל מקיאג' עם מוס משזף - 239 שקלים/יח"צ

עוד בוואלה!

חדש בישראל: חמש בשורות ביוטי מרעישות

לכתבה המלאה

5. אמפולות של קרן ברטוב

לאמפולות מזכוכית יש כוחות קסם. משהו באפקט השבירה שלהן ובמריחת הנוזל המדוד על העור משכיחה מאיתנו את העובדה שאנו עומדות בחדר האמבטיה שבדירתנו השכורה בדרום תל אביב. הטיפול המשלים שהשיקה הקוסמטיקאית קרן ברטוב מכוון בדיוק לחוויה הביתית, והוא כולל ליין אמפולות Boost עם סרומים מרוכזים, המטפלים במצבי עור מגוונים. לסדרה שלושה מארזי אמפולות, כשבכל אחד מהם שני סוגי סרומים לשני שלבי טיפול שונים. הצמד הבסיסי והחביב ביותר עלינו הוא ה-INTENSE GLOW BOOST, שכשמו כן הוא, העניק לעור גלואו וברק ושיווה לו מראה חלק.

איפה? להשיג בקליניקה של קרן ברטוב, רחוב ברודצקי 43 רמת אביב, בנין ב', קומה 4 (052-9506776)
כמה? 390 שקלים לערכה של 10 אמפולות (5 מכל סוג).

קרן ברטוב. אודי דגן,
אמפולות זכוכית של קרן ברטוב - 390 שקלים/אודי דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully