וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה השמלה של ואלרי חמאתי?

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 13:51

ואלרי חמאתי היא המתמודדת שמרטיטה את ליבנו בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא", ובשידור חצי הגמר עלתה לתת נאמבר במה שנראה כמו שמלת כלה שנייה עם עיטורי נוצות בשרוולים. אז מאיפה הלוק?

הכוכב הבא, דואט בהפתעה/קשת 12

ואלרי חמאתי בת ה-21 היא מסוג הכוכבות (וזה לא מוקדם מידי לטייטל הזה) שקשה להתעלם מהנוכחות שלהן. היא כבר באה די בשלה לתחרות "הכוכב הבא", עם חבילת 360 שכוללת קול מטריף, פרסונה, לוק נכון ומבט חודר שפוגע בול. בחירת השיר של אדל אמש (ראשון) שהבטיחה את מקומה בגמר, לוותה עם לוק נכון ומרגש, איפור מוקפד שהעצים את עיניה היפות ואסוף אלגנטי עם פוני מרושל שהחמיא במיוחד לשיערה הבלונדיני.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

ואלרי חמאתי. יח"צ,
מהפנטת בכל מובן אפשרי. ואלרי חמאתי בסטיילינג של יהלי אביחזר ואיתי בצלאלי/יח"צ

השמלה, אם הרגישה לכן כלתית משהו, אכן לקוחה מאותו ז'אנר ושייכת למעצבת שמלות הכלה והערב מבת ים מעיין נעים. מדובר בשמלת מידי, סגורה לגמרי באיזור המחשוף, עשויה עבודת יד עם בד מחורז שנותן תחושה מנצנצת ועם אלמנט כיווצים במרכז החצאית, שהייתה ארוכה יותר בחלקה האחורי. היופי הגדול מגיע בגזרת שרוולי ה-7/8 שבסיומם נוצות לבנות שנותנות את הטוויסט הנכון לשמלה.

השמלה המרשימה ניתנה להשכרה בסטודיו של נעים כאופציה ללוק שני או שלישי לכלה ומחירה - 6,000 שקלים. "מדובר בשמלת מידי צמודה שמחמיאה מאוד לגוף", מוסיפה המעצבת, "היא מעניקה תחושה אצילית בזכות צווארון הגולף, אבל עדיין די משוחררת ומסיבתית".

לצד עגילי החישוק העדין, לשמלה התאימו גם סטילטו בגוון טבעי עם תוספת תכשיט מובנה, שם פחות התחברנו, והיינו מעדיפות סנדלים נקיים כסופים עם מינימום רצועות, אבל אנחנו רגע לפני הגמר ויש עוד מקום לדיוק אחרון.

עוד בוואלה!

נינט טייב קרנה על המסך - אבל תכשיט השפה שלה היה וואו

לכתבה המלאה
ואלרי חמאתי. יח"צ,
היה פה רגע. חמאתי בשמלה של מעיין נעים/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully