וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק גאוני להורדת ציפוי אקריל מהציפורניים בקלות ובמהירות

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 8:04

משתמשת טיקטוק הציעה שיטה פשוטה להורדת ציפוי אקריל מהציפורניים - ללא כל תכשיר קוסמטי ובאמצעות פריטים שיש לכולנו במטבח. בעוד רבים התרשמו, אחרים פקפקו: "אין מצב שזה יוריד את הבנייה"

שיטה להורדת ציפוי אקריל מהציפורניים/@SAPHSUMAR/TIKTOK

נשים רבות פונות לבניית ציפורניים, בעיקר כי זה כל כך משדרג לנו את הלוק. בשנים האחרונות יש העדפה ברורה לבנות ציפורניים בג'ל אבל בלא מעט מכונים עדיין משתמשים בבניית ציפורניים באקריל. אולם כל אחת תעיד עד כמה זה קשה להוריד את הציפורניים המלאכותיות מבלי לפגוע בציפורניים הטבעיות שמתחת. למזלנו, משתמשת טיקטוק בשם ספייה סאמר חשפה טריק שלמדה וסייע לה להוריד את הציפורניים בצורה קלה ובלי שום תכשירים מיוחדים.

13 מיליון אנשים כבר צפו בסרטון ההדגמה של ספייה בטיקטוק (@saphsumar) ויותר מ-2 מיליון גם פרגנו בלייק. כפי שציינו, הטריק לא כולל שום תכשיר הורדה מיוחד, אלא רק באמצעות שימוש במוצרים שניתן למצוא בכל מטבח ממוצע. אז מה למעשה צריך? קערה, נוזל לניקוי כלים ושמן צמחי.

רק להשרות

טריק להורדת בניית ציפורניים. @saphsumar/Tiktok, צילום מסך
טריק להורדת בניית ציפורניים/צילום מסך, @saphsumar/Tiktok

והנה זה יורד

שיטה להורדת ציפוי אקריל מהציפורניים. @SAPHSUMAR/TIKTOK, צילום מסך
שיטה להורדת ציפוי אקריל מהציפורניים/צילום מסך, @SAPHSUMAR/TIKTOK

ספייה שפכה מים חמים לקערה והוסיפה כמות נכבדת של נוזל לניקוי כלים וכמות זהה של שמן צמחי. היא ערבבה את כל המוצרים ביחד והשרתה את אצבעותיה בנוזל למשך 5 דקות. לאחר 5 דקות היא בדקה את גמישות הציפורניים והחזירה אותן להשרייה של מספר דקות נוסף. לאחר מכן היא בדקה שנית והפעם הן היו מוכנות להסרה. בהפעלת לחץ זהירה מתחת לציפורן, היא הצליחה להוריד אותן ללא שום מאמץ. בכיתוב הסרטון היא הוסיפה: "אין שום צורך לתלוש אותן עם השיניים".

לא רק שהטריק מונע ביקור חוזר בסלון היופי בכל פעם שרוצים להוריד סט של ציפורניים, הוא גם טוב יותר לציפורן מאשר הורדה כואבת. השמן ונוזל ניקוי הכלים עובדים יחד כדי לשבור את הדבק והאקריליות מהציפורן המקורית מבלי להרוס אותה.

צפו בקטע המלא:

@saphsumar

No need to rip the off with my teeth anymore!! ##fyp ##foryou

♬ SUNNY DAY - Matteo Rossanese

ספייה אישרה שניתן להשתמש בכל סבון כלים אפשרי ושהיא הסתובבה עם סט הציפורניים הזה במשך שלושה שבועות.

אנשים התקשו להאמין שהטריק באמת עובד. אחת כתבה בתגובה: "את בטח מפעילה לחץ גדול על הציפורן, כי השילוב הזה לא יוריד את הבנייה בשום אופן". אחרת הוסיפה: "פשוט השתמשי באציטון ומים חמים". צופה אחרת דווקא הראתה התלהבות: "טכנולוגיה אמיתית כאן. זה מדהים, אבל תנסו לא להכאיב לעצמכן תוך כדי. השרו את הציפורנים כמה זמן שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully