וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות ששרפו את השטיח האדום בוונציה

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 15:36

פסטיבל הסרטים בוונציה יצא לדרך ומאחורינו כבר ערב הגאלה הנוצץ. פנלופה קרוז בשאנל, מולי סימס בשתי שמלות מטריפות והלן מירן בניצחון מוחץ. מה לבשו הכוכבות לרד קרפט?

טריילר הסרט "הציור"/קולנוע לב

פסטיבל ונציה החל רק שלשום אמנם, אבל כבר עכשיו ניתן לחוש את הגלאם המתגבש, בטח כשלוקחים בחשבון את הציפייה לאירוע הכי מסקרן - הקרנת בכורה של הסרט הביוגרפי 'הנסיכה דיאנה, ספנסר' בכיכובה של קריסטן סטיוארט. ניזהר ונאמר שיש מצב לפייט הגון מול הרגעים הסופר מרהיבים שסיפק פסטיבל קאן לפני כחודש וחצי.

פסטיבל הסרטים בוונציה הוא פסטיבל הקולנוע הוותיק ביותר בעולם, ובדרך כלל שואב אליו את הכוכבות המשובחות ביותר בתעשייה, גם תחת מגבלות הקורונה. הפסטיבל מתקיים השנה בפעם ה-78, ובינתיים מאחורינו ערב גאלה נוצץ פלוס יממה גדושת אירועים ואאוטפיטים - על השטיח האדום ומחוצה לו.

הלן מירן. GettyImages
פסטיבל הסרטים בוונציה. הלן מירן בשמלת פאייטים מנצנצת/GettyImages

הלן מירן

השחקנית הבריטית המוערכת מוכיחה שוב שלסטייל אמתי אין גיל. בשמלת פאייטים מנצנצת מבית דולצ'ה וגבאנה בגוון מתעתע שבין ירוק בהיר או טורקיז לבין כסף או זהב, תלוי בזווית הצילום כמו גם בכיוון הפלאשים ובמיקום השמש. אבל זה לא ממש משנה, כי כל האופציות מרהיבות. לאיזון הטקסטיל הנועז צללית השמלה צנועה וחסודה לצד קו מותן מודגש שמהווה אלמנט חוזר בבחירות האופנתיות של מירן.

הלן מירן. GettyImages
מרהיבה בדולצ'ה וגבאנה. מירן/GettyImages

פנלופה קרוז

הכוכבת של ערב הגאלה הייתה ללא ספק השחקנית הספרדייה שסרטה החדש 'אימהות מקבילות', בבימויו של אלמודובר, פתח את הפסטיבל. פנלופה לבשה שמלת שטיח אדום קלאסית בצבע שחור מקו הקוטור של שאנל. גזרה נסיכותית המורכבת מחלק עליון צמוד לגוף המעוצב בחיתוך סטרפלס עם כתפיות סטייטמנט והמתחבר בקו המותן לחצאית מלאת נפח. אקסטרה עניין הוסיפו שורת פפיונים בגובה האגן שהדגישו את השסעים לאורך החצאית וחשפו שכבה תחתונה משיפון בגוון קרם ובעיטור נוצות.

פנלופה קרוז. GettyImages
פנלופה קרוז בשאנל/GettyImages

ביאנקה בלטי

הדוגמנית והשחקנית האיטלקייה מתפקדת כבר שנים כאחת המוזות הבולטות של דולצ'ה וגבאנה. בלטי בת 37 ואם לשני ילדים, מצליחה להחזיק את כל הבלאגן הצהוב הזה שדולצ'ה עיצבו עבורה בחינניות שיא.

ביאנקה בלטי. GettyImages
ביאנקה בלטי בשמלה פומפוזית של דולצ'ה/GettyImages

עוד בוואלה!

סוגה עילית: הכוכבת שעשתה לכולן בית ספר בפסטיבל קאן

לכתבה המלאה

מולי סימס

קשה לרגש אותנו עם שמלות פאייטים כסופות, ז'אנר שרץ לאורך שנים על שטיחים בצבע אדום, ובכל זאת סימס נראית פשוט משגע בדגם הזה של קרולינה הררה. בדומה לנוסחה של הלן מירן, בד מנצנץ ללא מחשוף מבצבץ, גם פה הצללית קלאסית בעלת מחשוף סגור וחיתוך במותניים עם תוספת עדכנית בדמות שרוולים נפוחים המתכנסים לכדי טיובה בפרק היד.

בהמשך היא כבשה את הפוקוס עם שמלת טול בגוון קורל מקולקציית הקיץ האחרון של המעצבת פמלה רולנד. עיטורי נצנצים, קריסטלים וגדילי נוצות לצד ומשחק שקיפויות מחוכם באזור הכתפיים אולי נשמעים טו מאץ' על הנייר - אך בפועל כולם תרמו לסימס לזרוח במקסימום שיק.

מולי סימס. GettyImages
מולי סימס מעולה בקרולינה הררה/GettyImages
מולי סימס. GettyImages
שמלת טול של פמלה רולנד. מולי סימס באה לעבוד/GettyImages

סופי האנטר

אולי קצת פחות מפורסמת מהשאר אבל נכון לעכשיו סימנו אותה כמלכת הסטייל בזכות הבחירה המדויקת בשמלה שאין לנו דרך להגדיר מה כל כך מיוחד בה אבל ברור לנו שזהו רגע טהור של סינרגיה. השמלה מרימה לסופי, סופי מרימה לשמלה ושתיהן יחד מרימות למעצבת אמיליה וויקסטד.

סופי האנטר. GettyImages
מדויקת להפליא. סופי האנטר באמיליה וויקסטד/GettyImages

קריסטן סטיוארט

השחקנית האמריקנית כיבדה בנוכחותה את הפלאשים בוונציה כשהגיעה לדינר שערך בית האופנה הצרפתי שאנל. סטיוארט תמיד לובשת שאנל ואמש (חמישי) היא בחרה בלוק מסלול (מאוסף הריזורט הבא) המורכב ממכנסי פנסים בגוון לבן-אקרו ומז'קט טוויד לבן שעליו פזורים אלמנטים זהובים. הסט נלקח קופי פייסט מהמסלול רק שקריסטן בחרה לסגור רק את הכפתור העליון ולפזר אטיטיוד לא ברור. הבוקר הפציעה בעוד לוק שאנלי מהמסלול, מחויט וסקסי גם יחד, כשבין לבין היא משוטטת עם הצמודה דילן מאייר.

קריסטן סטיוארט. GettyImages
ושוב שאנל. קריסטן סטיוארט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully