וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושום מילה על הקורונה: שמלת החג ההיסטרית של בר רפאלי

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 13:09

אחרי שאיחלנו החלמה מהירה לבר רפאלי שנדבקה בקורונה, היינו מוכרחות לתת פוקוס למשהו חיובי (ליטרלי) בחסות השנה החדשה. מצאנו מאיפה שמלת החג היוקרתית והמתקתקה של הדוגמנית, וגם - מי לבשה אותה קודם?

כבר זמן מה שבר רפאלי מקפידה על פיד מסודר באינסטגרם, נעים לעין, מתואם בצבעוניות ובפריימים בכלל, עם דגש על פריטי אופנה וכל מה שנוגע לבלוגריות מהוקצעות. האינסטגרם של הדוגמנית נהיה די אמנותי ונינוח, כשמדי פעם בורח לה איזה סטורי או פוסט של בן האדם רגיל מן השורה.

אז את תמונת החג המסורתית, רגע לפני שחשפה כי היא חיובית לקורונה, היא דאגה לספק ובלוק הסופר מתוק היינו חייבות רגע להתמקד. ברבור פתחה את ערב תשפ"ב בשמלת ברבי שובבה, ורודה ומנוקדת בלבן מבית המעצבת האיטלקייה אלסנדרה ריץ', שביססה את שמה בשנים האחרונות והפכה לשם חם בזכות רשימת לקוחות נוצצת שכוללת כוכבות הוליוודיות ובנות מלוכה.

בר רפאלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
בחורה חיובית. שמלת החג של בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

השמלה מגיעה בטקסטורה שמדגישה את המותן באופן נשי ומחמיא, שרוולים מעט תפוחים, כיווצים בקו התפר לאורך השמלה ומחשוף עדין שנסגר בפפיון שלגמרי אפשר היה לוותר עליו, אבל יאללה לקחנו. בשילוב שיער בלונדיני (הגנים מהבית, הגוונים מיקי בוגנים), גולש ובלי יותר מדי משחקים, יצרה רפאלי את לוק הגוד גירל שלה לכבוד החג.

בר רפאלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
איזון מושלם בין הבלונד לוורוד - רפאלי לובשת אלסנדרה ריץ'/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

השמלה שנמכרת בכ-1,505 $, ובאמור כיכר המדינה ב-5,990 שקלים, נראתה לאחרונה גם על ליידי גאגא, שמאז הצילומים ל"בית גוצ'י" היא מרבה להתרברב וליהנות ממותגי יוקרה שיקיים ועכשוויים (נכון שהסרט הוא בעיקר דרמת פשע, אבל אין ספק שהוויז'ן הוטמע כראוי). אפשר לסכם שעל גאגא השמלה פחות השתלבה עם הווייב החמוד והילדותי שבעיצוב, אבל כיאה לאחת שעושה מה שבא לך ואיך שבא לה, אין טעם לעוד ביקורת.

השמלה הוורודה ששייכת לקולקציית אביב 2021, מייצגת את הרפרנס הרטרו שריץ' כל כך ידועה בו ומשלבת שמלות נוספות בסגנון האייטיז שלגמרי מתאימות לאופנה העכשווית. שמלה נוספת ודומה (והרבה יותר יפה) ראינו על בר בקמפיין לקרולינה למקה, שם לבשה שמלת משי מנוקדת בצבע תכלת, עם משחקי טקסטורות בצווארון וי שמסתיים בעיטורי מקרמה וכפתורים קטנטנים לאורכה ($2,002).

עוד בוואלה!

בר רפאלי חגגה יום הולדת בשמלת קרושה יוקרתית, אבל השוס היה בסנדלים

לכתבה המלאה

את אותה שמלה בדיוק לבשה הברבי הישראלית הנוספת שמסתובבת לה ברחבי העולם, ניבר מדר, בלוק קלאסי ואלגנטי, כשאת השמלה סגרה עד אחרון הכפתורים, בשילוב תסרוקת גולגול צמודה וסנדלים לבנים.
אז את ראש השנה הדוגמנית סיימה עם בדיקה קורונה חיובית, אבל לפחות בתמונות היא נראית אנרגטיץ במקסימום.

אירוע פקטורי 54 בשיתוף עמותת הופכות את היוצרות ניבר מדר. לנס הפקות / אלירן אביטל,
גם על ניבר מדר. אלסנדרה ריץ' לפקטורי 54/לנס הפקות / אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully