וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לא יודעות מה קייטי הולמס עשתה בפנים - אבל זה נראה טוב!

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 11:11

טפו חמסה: פניה של קייטי הולמס מעולם לא נראו טוב יותר.השחקנית פקדה את שבוע האופנה בניו יורק בחליפה מצוינת של כריסטיאן סריאנו, אבל הפנים - לפנתיאון

קייטי הולמס. GettyImages
נראית שיגעון. קייטי הולמס בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

אם יש מישהי שעברה פרידות מתוקשרות וקורעות לב זו קייטי הולמס (42). כמו הרבה נשים שעוברות פרידה, נראה שגם הולמס לקחה את הנקמה המתוקה צעד אחד קדימה כשבאה להראות לאקס הטרי את הוודג' החדש והמחמיא.

השחקנית הברונטית, שלנצח תיזכר כגרושתו של טום קרוז, פרודתו של ג'יימי פוקס וסיימה לפני כמה חודשים זוגיות נוספת וקצרה יותר עם השף הצעיר אמיליו ויטולו (34), נראתה מאז הפרידה בכמה פפראצי שפופים וככל הנראה עוברת מייקאובר רציני. כזה שהופך אותה מיקירת ליבו הצעירה של באטמן לאישה שעברה משהו בחיים - וכן, אנחנו מדברות על בוטוקס.

קייטי הולמס. GettyImages
זום אין - הפנים החדשות של קייטי הולמס?/GettyImages

בשבוע האופנה המתקיים בניו יורק, זכינו לראות ביום שלישי האחרון באופן קצת יותר בולט את המהפך של קייטי, בתצוגת האופנה של המעצב האמריקני כריסטיאן סיריאנו שהציג בגאווה את קולקציית ה'רדי טו וור' שלו לאביב-קיץ 2022.

שם, לצידה של השחקנית אלישיה סילברסטון (44), תפסה הולמס את השורה הראשונה בתצוגה, כשהיא נראית מיליון דולר בחליפה שחורה מותאמת של ז'קט ומכנסיים מתרחבים בהדפס רשת א-סימטרי כסופה של סיריאנו. עוד בנמצא - פנים חלקות נטולות כל קמט, שפתיים בשרניות, צוואר של נערה בת 19 בשיאה ועם קארה חום וגלי שנותן עוד גוון סקסי לעצמות הלחיים הבולטות החדשות. זרקי לנו עצם על הדוקטור המעולה!

קייטי הולמס. GettyImages
בחליפה מצוינת בתצוגה של כריסטיאן סריאנו/GettyImages

בשנים האחרונות גלי השמועות על ההוצאות הכבדות שהוציאה השחקנית לא נרגעות, כשהדיבור הוא לכאורה על ניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים בשווי של 75,000 דולר. שמועות שמגיעות ממנתחים פלסטיים שלא טיפלו בהולמס שטוענים כי לדעתם עברה מתיחת פנים, מילוי שפתיים, בוטוקס בעוד חלקים בפניה, תיקון בקצה האף ואופציה לשתלים בחזה ותיקון לעבר הבאדי החדש שלה, בין היתר על מנת להמשיך להשיג תפקידי קולנוע לוהטים וכבדים. לנו זה בעיקר נשמע כמו משפטי קנאה וצרות עין, כי זה נראה ט-ו-ב!

עוד בוואלה!

קייטי הולמס נראית מבואסת, אבל הלוק? כיף חיים

לכתבה המלאה
קייטי הולמס. GettyImages
פרונט רואינג לצד אלישיה סילברסטון/GettyImages

אם ניקח את הדיון רגע לסחיות שיא - כשהגבר מזדקן ומאמץ לחיקו את השיערות הלבנות ונהיה סקסי מיום ליום, האישה מנגד צריכה ללמוד להתמודד עם תופעות הטבע הלא צפויות: הפס התמידי בין הגבות, העפעפיים שמתחילים ליפול, השפם שבוגד בך ובעיקר קמטוטי הצוואר שבלי תיקון קל תמיד יהיו שם כדי להסגיר את הגיל. אין ספק שקייטי הולמס בחרה בלב שלם בדרך המלאכותית, אבל ייאמר לזכותה שהיא יודעת לעשות את זה נכון וזה חברות - הפרמטר החשוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully