וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם צוחק על הארי - אבל מה עם הסטייל של מייגן?

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 12:38

מייגן מרקל והנסיך הארי נבחרו לרשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם של המגזין האמריקני TIME, והביקורות לא מפסיקות להגיע. עזבו לרגע חזק או חלש - בחרנו להתמקד בסנכרון הסטיילינג של השניים

בווידאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

כבכל שנה, מתפרסמת רשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם של מגזין TIME האמריקני. המתעמלת סימון ביילס, הזמרת בילי אייליש והשחקנית קייט וינסלט זכו לככב ברשימה הנכספת לשנת 2021, אבל הזוג שהצליח למשוך את תשומת הלב המרבית היו כמובן מייגן מרקל והנסיך הארי, הדוכסים לשעבר שנטשו את בית המלוכה הבריטי והגיעו לכבוש את אמריקה. הבחירה לככב על שער המגזין היא כמובן הצהרה שלא משתמעת לשתי פנים, כשהזוג איבד כבר מזמן כל סיקור חיובי בקרב התקשורת הבריטית.

אחת הביקורות הקשות על ההופעה של השניים, הייתה על שפת הגוף של הארי ועל כך שהוא חש לא בנוח לצד הפוזה הדומיננטית של מרקל. חוקרי שפת גוף טענו כי "איך ייתכן שבשנת 2021 בתקשורת המערבית עדיין יש גבר שעומד באי נוחות לצד אישה חזקה?", אלמוני הוסיף - "הארי נראה מביך מאוד כשהוא מציץ מאחורי אשתו בצורה כזו", וחוקרת נוספת דייקה את הפמיניזם שבעניין וחידדה כי "הנסיך דווקא יושב מאחורי מרקל בכדי שיהיו באותו הגובה ואף נשען עליה לתמיכה".

את ענייני הפוזיציות נשאיר למומחים, רק נוסיף כי לטעמנו השער נראה כמו צריבה גרועה בפוטושופ של הנסיך הארי ונמשיך לצלול לענייני סטיילינג. על השער נראית מייגן בחולצה מחויטת בצבע קרם עם מכנסיים תואמים של ג'ורג'יו ארמני, שעון הקרטייה הידוע, פלוס צמיד הברגים האייקוני וטבעת זרת חדשה של שיפון עם יהלום קטנטן. לוק מחמיא מאוד, על אף שבגזרת הגלאם ידעה מרקל ימים טובים יותר.

הלוק השני היה כבר בסנכרון מושלם של צבעוניות, כשהשניים על טהרת הירוק זית, הארי בחליפה ומכופתרת לבנה, ומייגן בגולף קשמיר מבית דה רואו של האחיות אולסן, ומכנסיים מחויטים שחורים מצמר בגזרה רחבה של ויקטוריה בקהאם, פירגון קל לממלכה.

עוד בוואלה!

ליידיז אין רד: מייגן מרקל וקייט מידלטון לבשו אדום בשני קצוות הגלובוס

לכתבה המלאה

בכתבה שמלווה את השער מצוטט חוסה אנדראס, מכר קרוב של השניים ושף ידוע: "בעולם שבו לכל אחד יש דעה על אנשים שהם לא מכירים, לדוכס ולדוכסית יש חמלה כלפי אלה שהם אינם מכירים. הם לוקחים סיכון כדי לסייע לקהילות במצוקה ומציעים תמיכה בבריאות הנפש לנשים ונערות כהות עור בארצות הברית". שער ראשון ומשותף של השניים למגזין TIME ובהחלט הרבה דעות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully