וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידיז אין רד: מייגן מרקל וקייט מידלטון לבשו אדום בשני קצוות הגלובוס

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 12:56

מייגן מרקל הצטרפה באופן וירטואלי לאירוע בנושא חיסוני הקורונה מביתה שבקליפורניה כשהיא לובשת שמלת פרחים מחמיאה ומדויקת. במקביל, בלונדון, קייט מידלטון קידמה ספר חדש על בריטניה בסגר כשהיא בשמלת מעיל מפתיעה של מותג מקומי

כבר הרבה זמן לא היה לנו ראש בראש מרגש בין הגיסות המלכותיות, קייט מידלטון ומייגן מרקל, אבל הנה שני אירועים שונים בשני צדי הגלובוס גרמו לשתיהן ללבוש אדום ולחייב אותנו ללרלר על הסיטואציה. הראשונה היא מייגן מרקל, שנמצאת בשלבים מתקדמים של הריונה השני. ביום חמישי האחרון אמנם חגג בנה הבכור, ארצ'י האריסון מאונטבאטן וינדזור, יום הולדת שנתיים, אבל את ההופעה הפומבית שלה זכינו לראות בהקשר אחר.

מרקל השתתפה באירוע עולמי להעלאת המודעות לחיסונים לקורונה, Vax Live, שמטרתו לוודא שלכל אזרח בעולם יש גישה לחיסון. האירוע, אותו הנחתה סלינה גומז, משך ידוענים רבים שלקחו בו חלק - ביניהם גם מרקל. בעוד שבעלה, הנסיך הארי, הגיע פיזית לאירוע, רעייתו ההרה העדיפה שקולה יישמע מבעד למסך ודאגה לצלם מבעוד מועד סרטון ששודר באירוע.

בסרטון נראתה מרקל לובשת שמלה אדומה מכופתרת עם פרחים ורודים של קרולינה הררה, יושבת בגינה פוטוגנית על ספסל עץ, ככל הנראה בביתה שבקליפורניה. מדובר בשמלה מחמיאה שנראית בדיוק כמו מה שהיינו רוצות ללבוש כל העונה הקרובה. שיערה הארוך במיוחד סורק לצד ונראה מלא נפח וברק.

בגזרת התכשיטים נרשמו אותם תכשיטי זהב יוקרתיים עם ערך סנטימנטלי - שעון קרטייה שהיה שייך לנסיכה דיאנה המנוחה וצמיד זהב, גם הוא של קרטייה, שניתן לה במתנה מבעלה הנסיך הארי אחרי האירוסים. תכשיט חדש ומעניין שנראה על מייגן בסרטון הוא שרשרת זהב של המותג AWE INSPIRED שבמרכזו נראה הסימן המפורסם שמייצג נקבה עם אגרוף במרכז. שרשרת שמסמלת כוח נשי, והמותג התחייב ש-20% מההכנסות בכל רכישה ייתרמו לעמותות המקדמות נשים. כך החביאה מרקל מסר מעצים בלוק, בדיוק כפי שהיא אוהבת לעשות.

עוד בוואלה! אופנה

מחיר נגיש, ואפילו לא סולד-אאוט: מייגן מרקל מרגיעה את הרוחות בשמלה נהדרת

לכתבה המלאה

מהצד השני של הזירה נמצאת הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, שאחרי כמה לוקים די משמימים הצליחה להפתיע אותנו עם שמלת מעיל אדומה. מידלטון נראתה בסוף השבוע בלונדון במהלך מסע קידום ספר חדש שלה, שנקרא Hold Still, ומציג את בריטניה בזמן סגר הקורונה באמצעות 100 צילומים ודיוקנאות שנאספו מאזרחי המדינה. לטובת האירוע לבשה מידלטון שמלת מעיל אדומה, דומיננטית ומחמיאה, ששייכת למותג המקומי Eponine, כאשר מתחתיה אפשר לראות מבצבצת לה חצאית פליסה בצבע בז'.

קייט מידלטון. רויטרס
מעיל אדום ומפתיע עם תיק בז' במחיר נגיש/רויטרס

להשלמת ההופעה צירפה הדוכסית עקבי סטילטו באותו גוון טבעי של ראלף לורן, ותיק קטן של מותג התיקים DeMellier - גם הוא בצבע בז', עם נגיעות זהובות. מחיר התיק נגיש למדי והוא עומד על 295 פאונד. בעוד שבדרך כלל מידלטון מתאימה את צבע מסיכת הפנים להופעה, הפעם היא בחרה במסיכה כירורגית כחולה ורגילה וויתרה על הטריק השיקי. על אוזניה ענדה עגילי כסופים ונוצצים של המותג Mappin & Webb, גם הוא מקומי - וכך יצרה סרייה של פריטים, כולם תוצרת מעצבים מלונדון. הכי גאווה לאומית.

קייט מידלטון. רויטרס
הפעם העדיפה מסיכת פנים כירורגית רגילה/רויטרס

מי לבשה אדום טוב יותר?

מייגן מרקל
קייט מידלטון
4135 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully