וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שח מט: כוכבת "גמביט המלכה" כבשה את השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 9:08

טקס פרסי האמי התקיים בלוס אנג'לס וכצפוי אניה טיילור ג'וי, הלוא היא "גמביט המלכה", גנבה את ההצגה. שרה פולסון נראתה כמו ורד בקרולינה הררה וקייט וינסלט שיעממה בשחור - מה לבשו הכוכבות לשטיח האדום?

אניה טיילור ג'וי, טקס פרסי האמי. רויטרס
גונבת את ההצגה. אניה טיילור ג'וי בטקס פרסי האמי/רויטרס

למרות המשברון העולמי, הלילה הגדול יותר בטלוויזיה חזר והפעם בטקס אמיתי ופיזי אחרי שבשנה שעברה הוחלט לקיים אותו בפורמט דיגיטלי כיאה לשנת 2020 והבסטי שלה, הקורונה. הפעם, הוליווד לא ויתרה על טקס פרסי האמי והתרחישים נתנו קצת ספייס לנשימה והלילה (ראשון) טקס פרסי האקדמיה האמריקנית לטלוויזיה 2021 יצא לדרך.

בין מאות יצירות של מפיקים, במאים ושחקנים שהתאספו במרכז לוס אנג'לס וצעדו על השטיח האדום (שכל כך היה חסר בשנה שעברה) הצלחנו ללקט לכם את הלוקים הכי נוצצים של הערב. הפומביות חזרה ואיתה הגלאם המתבקש של השמות הכי גדולים לאירוע החשוב. מה שבטוח אפשר לסכם שהלוקים הצהובים תפסו מקום מכובד על הרד קרפט ולמצטיינת ההיסטרית שלנו אנחנו אוהבות לקרוא "גמביט המלכה".

אניה טיילור ג'וי

אניה טיילור ג'וי היא ליטרלי מלכה. בשמלת סאטן בצבע שמפניה של דיור עם גב פתוח ועליונית צהובה נשפכת לשובל היסטרי ותכשיטים מבית טיפאני אנד קו, היא שרפה את השטיח האדום ודי השאירה אבק לכל השאר.

אמה קורין

היא גונבת את ההצגה בעונה הרביעית של "הכתר" כשהיא מגלמת את הנסיכה דיאנה ונראה שהשחקנית הצעירה פה כדי להמשיך לתת שואו ראוי. אמנם הגיעה בשמלת סטרפלס קצת בוסרית מבית מיו מיו, אבל הטוטאל לוק די צלח - כפפות ארוכות שחושפות את ציפורניה השחורות והחתוליות שבמקרה הזה הן אקססוריז לכל דבר וכיסוי ראש תואם צמוד. שחייה צורנית גרסת השטיח האדום.

אמה קורין, טקס פרסי האמי. AP
אמה קורין במיו מיו/AP

עוד בוואלה!

מט-טמטם: מה לבשו הכוכבות לאירוע הגדול של השנה?

לכתבה המלאה

שרה פולסון

על הלוק האדום המנצח התפקדה השחקנית שרה פולוסון ויצא לה פשוט וואו - בשמלה רחבה של קרולינה הררה בעלת כתפיים תפוחות, מחשוף וי עמוק, שפתיים אדומות וקארה סובייטי ומדויק. להבא רק להקפיד גם על גיהוץ.

שרה פולסון, טקס פרסי האמי. רויטרס
שרה פולסון בקרולינה הררה/רויטרס

אלן פומפאו

עם 18 עונות לאנטומיה של גריי, אלן פומפאו מעולם לא הייתה מועמדת לפרס האמי, אבל בכל זאת מתמידה והגיעה להגשת פרס. הפעם בחליפת אוברול שחורה די גברית וחנוקה ומקושטת באבני חן קטנטנים של המעצב אלי סאאב, בשילוב תוספות שיצרו תסרוקת קוקו זנב סוס אלגנטי.

אלן פומפאו, טקס פרסי האמי. AP
אלן פומפאו באלי סאאב/AP

סינתיה אריבו

הכוכבת הבריטית הגיעה לטקס עם אטיטוד הילדה הרעה בשמלת כתפיות לבנה פלפלית במיוחד של לואי ויטון, בגזרה צמודה לגופה עם סיומת היסטרית של נוצות בצבעים ירוק-כחול לבן.

סינתיה אריבו, טקס פרסי האמי. AP
סינתיה אריבו בלואי ויטון/AP

קרי וושינגטון

וושינגטון בשמלת כותונת מסאטן אפרפר של אטרו, קצת חרוש אבל המחוך במותניים הציל אותך גברת ולגמרי עשה את העבודה.

קרי וושינגטון, טקס פרסי האמי. רויטרס
קרי וושינגטון באטרו/רויטרס

רגה ז'אן פייג'

ממיס הלבבות שמשחק את דמותו של הדוכס הסקסי והמנומס ב"ברידג'טון" הביא את האלגנטיות המלכותית שלו לאל איי, כשהוא לבוש בחליפת ג'ורג'יו ארמני שהורכבה ממכנסיים שחורים וז'קט שיקי במיוחד עם עיטורים גליים וסיומת בצבע שחור-בורדו.

רגה ז'אן פייג', טקס פרסי האמי. AP
רגה ז'אן פייג' בארמני/AP

מנדי מור

לנצח במראה הגוד גירל המתוקה, האישה שאי אפשר שלא לאהוב בשמלה אדומה של קרולינה הררה - כתפיות דקיקות במיוחד בגזרה נצמדת בחלקה העליון ונפתחת לאורכה בגימור אוברסייז.

מנדי מור, טקס פרסי האמי. AP
מנדי מור בקרולינה הררה/AP

טראג'י פ.הנסון

היא חובבת את השטיחים האדומים ובעלת סטייל מופרע ובו זמנית מעודן, פ.הנסון הגישה הלילה פרס לבושה בשמלה שחורה חצי שקופה של אלי סאאב, עם נגיעות פאייטים כסופים ושחורים לאורכה, מחשוף עמוק ומהמם ושוב מזכירה לנו שגיל זה רק מספר.

טראג'י פ.הנסון, טקס פרסי האמי. AP
טראג'י פ.הנסון באלי סאאב/AP

קיילי קווקו

כוכבת המפץ הגדול לקחה על עצמה את הלוק הלוהט של הערב, בשמלה בצבע צהוב נאון, שסע גבוה במיוחד ומחשוף נשי ומכובד בחסות ורה וונג. נראה שהפרידה גורמת לה לזהור!

קיילי קווקו, טקס פרסי האמי. AP
קיילי קווקו בוורה וונג/AP

קייט ווינסלט

השחקנית כיבתה אותנו בלוק שחור שגרם לנו לפהק (וגם ככה היינו עייפות) של ג'ורג'יו ארמני, וגם האקססוריז לא נתנו יד.

קייט וינסלט, טקס פרסי האמי. רויטרס
קייט ווינסלט בג'ורג'יו ארמני/רויטרס

דניאל לוי

לא פעם שהמולטי טאלנט מושך מבטים והולך על המראה המונוכרומטי, הפעם בטוטאל לוק כחול ומהמם מבית ולנטינו שכולל בלייזר מעטפת א-סימטרי ארוך וכפול עם קשירה בצד.

דניאל לוי, טקס פרסי האמי. AP
דניאל לוי בוולנטינו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully