וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מט-טמטם: מה לבשו הכוכבות לאירוע הגדול של השנה?

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 12:30

אחרי הביטול בשנה שעברה עקב מגיפת הקורונה התקיים הלילה המט גאלה, האירוע היוקרתי הנחשב ביותר בתעשיית האופנה אליו מגיעים כל המי ומי. קים קרדשיאן המשיכה להלחיץ, ג'ניפר לופז אכזבה בענק, בילי אייליש הטריפה בשמלת טול והביברים סחים במקסימום. מה לבשו הכוכבים?

שטיח אדום במט גאלה 2021/עריכה טל רזניק

מגיפת הקורונה הביאה גם את תעשיית האופנה לרגעי קושי, אחד מהם היה ביטולו של האירוע הנחשב בתעשיית האופנה, המט גאלה היוקרתי, אירוע גיוס הכספים השנתי של מוזיאון המטרופולין בניו יורק בהובלתה של אנה וינטור. בשנה שעברה הוא התמסמס עקב המגפה והשמועות היו שיפוצל לשני אירועים, אך לבסוף התקיים אמש (שני) במלואו, כשבמאי ייפתח חלקה השני של התערוכה.

ידוע כי מי שמקבל הזמנה כבודו במקומו מונח, כשהאירוע ממגנט אליו מדי שנה קומץ של סלבריטאים שנבחרים בקפידה ומתייצבים על השטיח האדום באאוטפיטים גרנדיוזיים, כל אחד עם אמירה אישית בהתאם לנושא האירוע. השנה, בחגיגות 75 למכון, הטון שהכתיב את התלבושות נקרא "אמריקה: לקסיקון של אופנה", שעליו מתבססת גם התערוכה המוצגת במוזיאון. חגיגת אופנה אמריקנית, התרבויות השונות והעצמאות של האומה הגדולה מופיעה כקוד לבוש רשמי וזה יכול להתפרש מצבעי הדגל ועד ללוקים דיסקרטיים יותר תוצרת ארה"ב. הפרשנות היא בעצם הקינוח, ואנחנו מוכרחות לציין שלא היה לנו כזה טעים. מטרת העל היא לוקים בלתי נשכחים, לטוב ולרע, כשהפעם הטעם הרע השתלט בענק על המוחות האופנתיים. לסיכום - הקורונה לא עשתה טוב לאף אחד, והנה מה שלבשו הכוכבים והכוכבות במט:

קים קרדשיאן, מט גאלה 2021. GettyImages
מה יהיה תגידי? לאן נגיע? קים קרדשיאן ממשיכה להלחיץ בבלנסיאגה/GettyImages

ג'ניפר לופז

ג'יי לו בלוק אינדיאני במיוחד של ראלף לורן עם שמלה חומה ושסע גבוה, חגורת עור עבה תקועה באמצע כמו עצם בגרון, מעיל פרווה, שרשרת חנק וכובע בוקרים, עשתה בית ספר לאינדיאנה ג'ונס ואנחנו כל כך מאוכזבות. חזרה לבלוק.

ג'ניפר לופז, מט גאלה 2021. GettyImages
אבל למה אחותנו? ג'יי לו בראלף לורן/GettyImages

בילי אייליש

מבילי אייליש לא מצופה להיות מסמר הערב, אבל בהחלט אפשר להכריז עליה כאחת המנצחות של האירוע, כיאה לצוות המארחים. הזמרת הגיעה בטוטאל לוק של אוסקר דה לה רנטה, בשמלה רומנטית עמוסת טול בצבע ניוד עם שובל שלא נגמר, קארה בלונדיני א-לה מרלין מונרו ואיפור מחרפן.

בילי אייליש, מט גאלה 2021. GettyImages
סקסית ולא מתנצלת. בילי אייליש/GettyImages
בילי אייליש, מט גאלה 2021. GettyImages
משגעת באוסקר דה לה רנטה/GettyImages

היילי וג'סטין ביבר

מן הראוי שמאושיות האופנה הגדולות נצפה ליותר, אבל הביברים הגיעו סחים במקסימום. היילי ביבר בלוק קלאסי ופשוט של שמלת מחוך שחורה עם מחשוף עמוק מעוטר יהלומים קטנים ויפים ומשקפי שמש שחורים מבית סן לורן שפחות תאם את רוח האירוע והגרנדיוזית שבו. לצידה ביבר עצמו בחליפת טוקסידו אוברסייז של המותג שלו דרו האוס. נכונים אך משעממים.

עוד בוואלה!

כל הלוקים הנועזים מטקס ה-VMA

לכתבה המלאה
היילי ביבר, ג'סטין ביבר, מט גאלה 2021. GettyImages
סחים במקסימום. היילי בסן לורן, ג'סטין בדרו האוס/GettyImages

קים קרדשיאן

הקרדשיאנית הראשית הגיעה בטוטאל לוק מאכזב של בלנסיאגה כשהיא (עוד פעם) מכסה את עצמה מכף רגל ועד ראש. ואם כבר כיסית והסתרת אז לפחות שהטוניקה הלא מוצלחת תשב טוב! זמן טוב לחזור לקניה, אתם באותו דף.

קים קרדשיאן, מט גאלה 2021. GettyImages
טרילילי טרלה-לה. קים קרדשיאן בבלנסיאגה/GettyImages

קנדל ג'נר

המצילה הלאומית של משפחת קרדשיאן שלא רק הכול יושב עליה פצצה, גם יודעת להיענות לחוקים והגיעה בלוק לא כל כך מפתיע אבל נכון ביותר של ז'יבנשי. שמלה שקופה שיושבת וואו, עליה שיבוץ אבנים שנותנים את הנגיעה האומנותית, כשהרפרנס הוא אודרי הפבורן של שנות ה-60.

קנדל ג'נר, מט גאלה 2021. GettyImages
יאללה, קנינו. קנדל ג'נר בז'יבנשי/GettyImages

ג'יג'י חדיד

נראה שההחלטה להשאיר את זאיין בבית עם הילדה הייתה נכונה, ג'יג'י הגיעה לחגיגת המט בשמלת סטרפלס לבנה של פראדה, שסע גבוה בחלק האחורי, כשתחתית הבסיס מורכב מכיסוי שחור מנוגד וכפפות עור. השוס היה הקוקו הגבוה באווירת הרטרו בצבע אדום במיוחד.

ג'יג'י חדיד, מט גאלה 2021. GettyImages
עבדה קשה בפאשן וויק. ג'יג'י בפראדה/GettyImages

אמילי בלאנט

בלאנט חזרה לשטיח המט גאלה עם סטייל מדויק כשהיא לבושה בשמלת מיו מיו מעוטרת ביותר מכמה ניצוצות מכף רגל ועד ראש ועליה שכמייה לבנה שהוסיפה ללוק הדרמטי. הטאץ' האחרון שסגר את הפינה היה כתר עדין וכסוף מקושט בכוכבים בסימן דגל ארה"ב. מעולפות.

אמילי בלאנט, מט גאלה 2021. GettyImages
מ-ט-ר-י-פ-ה. אמילי בלאנט במיו מיו/GettyImages

ריהאנה

בכל הלייב במשך האירוע הורגש כי הצפייה העיקרית היא מגברת רירי. ובכן, היא הגיעה, אבל הדעות חלוקות. הזמרת הפציעה בלוק גנבים שחור של בלנסיאגה עם כובע גרב ולפחות כמה תכשיטים שהולמים את וייב המט. שמלת מעיל מסורבלת דרמטית ואם זה לא מספיק, הבויפרנד A$AP Rocky הגיע מכוסה בשמיכת טלאים צבעונית, ספק אם היו שם פשפשים. כאילו היה בא לנו יותר, אבל אוקיי.

ריהאנה, מט גאלה 2021. GettyImages
לוק גנבים מתוכשט. רירי בבלנסיאגה/GettyImages

זואי קרביץ

הפטיט האהובה עלינו הופכת עם הזמן לכוכבת השטיחים. בליווי צ'נינג טייטום הגיעה קרביץ בשמלת מתוכשטת ומחוררת כולה מבית סן לורן, כשלוגו המותג מפוזר על כל השמלה. בסיבוב קל התגלה חוטיני קטנטן, והאמת? לא האמנו שעדיין אפשר להיות כזו קלאס עם חוטיני מבצבץ.

זואי קרביץ, מט גאלה 2021. GettyImages
הפטיט האהובה עלינו. זואי קרביץ/GettyImages
זואי קרביץ, מט גאלה 2021. GettyImages
אלוהית. קרביץ בסן לורן/GettyImages
צ'נינג טייטום, מט גאלה 2021. GettyImages
הפלאס וואן שלה. צ'נינג טייטום/GettyImages

קאיה גרבר

באוסקר דה לה רנטה דייקו הפעם בענק ואחרי בילי אייליש הגיעה הטופ מודל קאיה גרבר בשמלה נפוחה עם עיטורי רקמת פרחים באיזור החזה, תסרוקת מוקפדת ומותן צרה.

קאיה גרבר, מט גאלה 2021. GettyImages
לא בהכרח מתממשק עם האירוע, אבל את וואו. קאיה גרבר באוסקר דה לה רנטה/GettyImages

מייגן פוקס

האישה והחוטיני, האישה והמחשוף, זו שרוצה להיות פאשן אייקון, אבל לא מצליחה להבין מתי די! אחרי מוגלר ב-VMA, הגיעה השחקנית בפעם הראשונה בחייה למט גאלה בשמלה אדומה וחסרת סגנון של פיטר דנדס. מותק, זו הפעם האחרונה, תזכרי מה אמרנו.

מייגן פוקס, מט גאלה 2021. GettyImages
אסון מהלך, מהשיער ועד השמלה. מייגן פוקס בפיטר דנדס/GettyImages

אמילי רטאייקאוסקי

עוד נערת פלמנקו, אמילי רטאייקאוסקי בשמלה אדומה עמוסת תחרות ופרח ענק על הכתף מבית ורה וונג. לא, לא ולא.

אמילי רטאייקאוסקי, מט גאלה 2021. GettyImages
נו באמת. אמילי רטאייקאוסקי בוורה וונג/GettyImages

מאלומה

מאלומה בייבי הגיע לאירוע בחליפת בוקרים מעור בצבע אדום, עליה ניטים זהובים מבית ורסצ'ה עם אפקטים של פרנזים. הפאפי הכי לוהט במוזיקה הלטינית בהחלט התאים את עצמו לנושא אבל הווייב לא היה חגיגי ומספק דיו, לא אותנו לפחות.

מאלומה, מט גאלה 2021. GettyImages
מאלומה בייבי בוורסצ'ה/GettyImages

קייט הדסון

המאורסת הטרייה מאוד הגיעה בלוק המונוכרומי והמתוק של הערב, חליפת פאייטים מבית מייקל קורס המורכבת מחצאית מקסי בצבע ורוד בייבי, טופ קטן ותואם ומעיל נוצות מהפנט. אהבנו מאוד.

קייט הדסון, מט גאלה 2021. GettyImages
אהבנו מאוד. קייט הדסון במייקל קורס/GettyImages

קארי מאליגן

השחקנית הבריטית הבינה את המשחק והגיעה בשמלה תיאטרלית בצבע ורוד בזוקה של ולנטינו. שמלת מחוך סטרפלס שנפתחת עד הרצפה ועליה גלימה שהונחה לצד והשלימה את הלוק. בין המוצלחות של הערב, פיס שלא רואים בכל יום.

קארי מאליגן, מט גאלה 2021. GettyImages
כל כך אהבנו. קארי מאליגן משגעת בוולנטינו/GettyImages

אירינה שייק

נערת הפרחים עברה עוד קיצוץ בשיער, ובתור מומחיות בפריזורה - אנחנו עדיין מתקשות להבין מה קורה שם. השמלה משעממת לא פחות - ילדת הפרחים מבית מוסקינו.

אירינה שייק, מט גאלה 2021. GettyImages
מה קורה עם ההייר? ספרי לנו. אירינה שייק במוסקינו/GettyImages

קמילה קביו ושון מנדס

על הלוק הצועני-ספרדי מישהו היה חייב להתפקד, וקמילה קביו בהופעת הבכורה שלה במט גאלה הגיעה בטוטאל לוק סגול של גופייה וחצאית נוצצת ועוד איפור סגול שכבר היה יותר מדי. לצידה מנדס בז'קט עור פתוח ומכנסיים שחורים.

שון מנדז, קמילה קביו, מט גאלה 2021. GettyImages
לא יודעות, אנחנו לא נהנות. קמילה קביו ושון מנדס/GettyImages

אנה וינטור

אורחת הכבוד ובפועל גם בעלת הבית, נכנסה ראשונה בלוק אייקוני של שמלת שכבות אובר פרחונית של אוסקר דה לה רנטה בסימן תחילתו של הסתיו. בלבול קל עם טיילור סוויפט אבל התאוששנו במהרה.

אנה וינטור, מט גאלה 2021. GettyImages
תעשו כבוד למארחת ולקארה. אנה וינטור באוסקר דה לה רנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully