וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס ליידי: מייגן מרקל בהופעה פומבית ראשונה מאז שעזבה את בית המלוכה

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 7:36

מייגן מרקל והנסיך הארי נחתו בניו יורק להופעה פומבית ראשונה מאז הרילוקיישן לארצות הברית. הדוכסית לשעבר בחרה בלוקים מונוכרומטיים מכף רגל ועד ראש, ואחרי שניים קלאסיים ומשמימים - הגיעה פצצה אדומה

בווידאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

את סערת השער של הנסיך הארי והדוכסית לשעבר מייגן מרקל די עברנו, ואחרי שניכסו לעצמם את הטייטל האנשים המשפיעים של שנת 2021 למגזין טיים, נחתו השניים בניו יורק להופעה פומבית ראשונה מאז הרילוקיישן לארה"ב.

ההצהרה האופנתית הייתה ברורה, ובהמשך ישיר לשער המאופק - הזוג הגיע לעבוד. מחויטים מכף רגל ועד ראש, אפס צבעוניות, מונוכרומטיות שיא, יש היקראו לזה קלאסיים ויש היאמרו - שעמום פחד.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
קלאסיים בניו יורק. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

מרקל (40) התחילה בלוק כחול נייבי למרכז הסחר במנהטן ולבשה מכנסיים מחויטים שמתרחבים בעדינות מאמצע הרגל ומטה, וכשצעדה התגלו נעלי סטילטו של אקווזורה מזמש כחול. למכנסיים צוותה חולצת גולף ועליה מעיל צמר כחול נייבי גם כן של ארמני. השיער היה אסוף ומוקפד עם שביל באמצע, תכשיטים של קרטייה והארי לצדה בחליפה כחולה תואמת.

עוד בוואלה!

ליידיז אין רד: מייגן מרקל וקייט מידלטון לבשו אדום בשני קצוות הגלובוס

לכתבה המלאה

הלוק השני, איתו הגיע למפגש עם צ'לסי קלינטון ומומחי בריאות מהעולם בכדי לדון בחיסוני הקורונה, היה מעיל צמר בצבע קאמל עד הברך של מקס מארה, חולצת גולף שחורה של דה רואו, חצאית עיפרון, סטילטו של ארמני ותיק יד ממלכתי מפלטת החומים של ולקסטרה. נרשמו גם משקפי שמש של ולנטינו וכיאה לבוס ליידי שהיא החזיקה גם לפטופ, מוכנה לכל תרחיש ופרזנטציה שתהיה. הארי מצידו הלך על חליפה של הוגו בוס ועל הפורטלפוליו שלו ניתן היה לראות 'ארצ'יס פאפא' רקום באותיות קטנות.

יום אחרי, הגיעה מייגן לבקר בבית ספר יסודי בהארלם, שם הקריאה לראשונה את ספר הילדים שלה בפני קהל ולא רק בנוכחות ארצ'י ולילי. כאן כבר הייתה התפתחות רצינית בעלילה, כשהאתרים מעבר לים הכריזו - 'מייגן מרקל בחליפה הכי נכונה לסתיו'. חליפה באדום יין עמוק של לורו פיאנה שכללה שכמייה מקשמיר, מכנסיים מחויטים, חולצה וחגורה באותם הגוונים, סטילטו בצבע בורדו של מנולו בלאניק וארנק של בוטגה ונטה. לוק הרבה יותר נעים ומזמין לילדי בית הספר שעטו עליה ועל הנסיך בחיבוקים ואהבה.

נראה כי הפעילות הציבורית של מרקל השתלטה על הסגנון האופנתי שלה וייתכן מאוד כי מעתה ואילך צפויות לנו רק חליפות ומעילי צמר. למזלה אנחנו בפתחו של החורף, ויש לה סיכוי לפחות לתת אמירה ברמת הצבעוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully