וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הלחות לבריזה של הלילה: זה הלוק הכי סקסי ונכון לסתיו

27.9.2021 / 7:15

הגענו לתקופה בה אנחנו נעות בין חום מתעתע לרוח קרירה וזה בדיוק הזמן לערבב בין פריטי קיץ לחורף בכדי לייצר לוק יומיומי נחשק. בין מראות הסטריט סטייל בשבועות האופנה הבחנו בבלייזר אוברסייז מעל חצאית מיני צמודה. מזל שהרגליים עוד שזופות מהקיץ

עוד רגע סדרת חגי תשרי תהיה מאחורינו ובמקומה תיכנס לחיינו שגרת הקורונה שכבר הצליחה להשכיח כל שגרה אחרת שידענו, והיא תתרחש על רקע של מזג אוויר מתעתע בו הטמפרטורות נעות בין קיץ חם ולח דרך בריזה סתווית ועד לטיפטופי גשם לא ברורים.

זהו בול הזמן להתחיל לתכנן ואף לתרגל את את מלתחת היום-יום שתלווה אותנו בתקופה הקרובה, הלוא היא עונת המעבר שמאפשרת להסתער על הקונספט האופנתי הנחשק ביותר שיש - מראה שכבות שמערבב פריטי קיץ וחורף - איתו אפשר לעוף למחוזות הסטיילינג הגבוהים ביותר.

לקומבינציה שמסומנת אצלנו כפייבוריטית לעונת המעבר הנוכחית התוודענו בזכות סבב שבועות האופנה שעדיין לא הסתיים אמנם, אבל אם ניקח בחשבון שתמונות הסטריט סטייל ששוטפות את האינסטגרם כבר למעלה מחודש, באדיבות שבוע האופנה של קופנהגן, יוצא שהיה לנו מספיק זמן להתאבסס עליה: שילוב של בלייזר מחוייט ואוברסייזי לצד חצאית מיני צמודה. מדובר בשני פריטים הנמצאים בסבירות גבוהה בהמון מלתחות ומהווים יחד פוטנציאל למגוון אופציות של טוטאל-לוקים מרימים. בייחוד שהרגליים עדיין שזופות מהקיץ.

כפי שהפיד מעיד אין צורך לשבור את הראש על התאמת צבעים או פרינטים, יש משהו בצוות הזה שפשוט עובד ומשדר וייבים של סקס-אפיל ונשיות אינסופית לצד נונשלנטיות אגבית כמו גם גברית במידה. היעדר ההתעסקות בהתאמת גוונים רק מוסיף לקוליות של הסך הכול הכללי, וכל שנותר הוא לשחק עם כל סוגי הנעליים, החל מסניקרס, לואופרס או סנדלים שטוחים ועד לעקבים מכל הסוגים. וכמובן לא לשכוח את קטגוריות המגפיים, עד הברך, רחבים, בגובה הקרסול או כאלה מהזן הגס בסוליית טרקטור מובלטת.

מתחת לז'קט אפשר לזרום על שמלת מיני הדוקה או על חצאית מיני בגזרה גבוהה, אפשר כזו גם עם שסע קטן, טופ מהקיץ, גופיית סבא צמודה ועוד. כך או אחרת, מדובר בבחירה וורסטילית שתוכלו לרוץ איתה בהרבה וריאציות מבלי לבזבז יותר מידי או בכלל.

עוד בוואלה!

הבראלט הלוהט: אם כבר לוותר על חולצה - אז ככה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully