וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו השעה: המכופתרת שאתן מכירות - הגרסה המוקטנת

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 8:03

חולצה כפתורים מחויטת לבנה היא מסוג הפריטים העל-זמניים שלעולם לא ייצאו מהאופנה. הגרסה האחרונה והמחודשת נשענת על אותן אבני יסוד רק עם טוויסט קטן כיאה לדור הטיקטוק

חולצת כפתורים לבנה מהסוג המחויט מקוטלגת כאחד הפריטים העל-זמניים שתמיד רלוונטיים בכל סיטואציית התלבשות, מעין חבל הצלה שתמיד עובד ובראשו חולצת כפתורים לבנה בשילוב מכנסי ג'ינס. לא בכדי היא תופסת מקום של כבוד בכל פעם שמזכירים את הביטוי 'מאסט-הב' בהקשר המלתחתי.

האנסמבל המדובר מכיל אינספור אופציות לסטיילינג לכדי כזה המתאים כמעט לכל עונה, מצב-רוח או ארוע, ולפעמים רק האתגר עצמו בלאתר טוטאל לוק מקורי ואישי מספיק בשביל לעוף על עצמינו ולצאת מהבית בתחושת הישג מעצימה.

תכונה נחשקת נוספת בה החולצה הלבנה אוחזת היא על תקן פריט שלא מפסיק לסקרן מעצבים בהיבט החקר והפרשנות המחודשת ששולחת אותם שוב ושוב לפרק, להרכיב מחדש ולגלות אפשרויות לטוויסטים מודרניים שעדיין לא נוסו בעבר.ופה אצלנו, כמי שנמצאות בצד הצרכני, אף פעם לא נמאס להתפעל מעוד ורסיה חדשה, בין אם נאמץ אותה באופן אישי ובין אם נעריץ אותה מרחוק.

כזו היא הגרסה האחרונה של חולצת כפתורים בעלת שרוולים ארוכים לצד גימור קרופי חושף בטן. היא מסתובבת ברשתות הטיקטוק והאינסטה כבר כמה חודשים כמגמה חביבה שמחברת את טרנד חולצות הבטן עם טרנד חולצות הבויפרנד, ובאופן מפתיע רק ממשיכה לטפס בסולם הפופולריות.

אצלינו בישראל זה פחות תפס בימים הלחים של יולי אוגוסט ועכשיו מזג האוויר הנוכחי בא לנו בול עם הגאות העולה בפיד, כך שאפשר לנצל באופן מקסימלי את כל הוריאציות שמעניק הטופ המדובר.

גם אלו המתחמקות מכל הקשור בחשיפת בטן ימצאו אותו רלוונטי כשכבה עליונה מעל בגד גוף למשל, בין אם משאירים את הכפתורים לא רכוסים או רכוסיםמכופתרים או מכופתרים חלקית, כמו גם בקונספט של קשירה מדגישת מותן. במדד הוויראליות הגוון הלבן הקלאסי מנצח אבל ניתן לראות שגם שחור או כל צבע אחר עושים את העבודה ואף מרחיבים את מנעד השילובים באופן שימושי לחרישות רבות.

עוד בוואלה!

הדגמ"ח חוזר: זה מראה הסטריט ששווה לכן לאמץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully