וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של שחרור: דקוטה ג'ונסון הגיעה לנקודת רתיחה

3.10.2021 / 7:50

דקוטה ג'ונסון מקדמת את הדרמה החדשה בה מככבת ועל הדרך דואגת לספק כמה רגעי נחת, במיוחד לחובבי האופנה. מחוך סאדו מאזו של גוצ'י, סט נוצות של סן לורן ועוד שמלה בגוון פנינה עם שסע משגע. כן, יש על מה להתאבסס

את הלוקים האחרונים של דקוטה ג'ונסון (31) אפשר לסכם במילה אחת פשוטה: חם. ג'ונסון הרי כבר שנים בתעשייה, מהממת ביופייה, משדרת וייבים של עדינות וסקסיות מתונה. השבועות האחרונים מביאים איתם גל של הופעות פומביות של השחקנית הברונטית, תוך כדי קידום הדרמה החדשה "הילדה האבודה" שעתידה לצאת לקראת 2022, בהפקתה של מגי ג'ילנהול. לרוב היא נראית בלוקים סקטוריאליים, עם נוכחות אדירה של גוצ'י כיאה לשיתוף פעולה מניב של שנים, אך הפעם? מי היה מאמין שסבב קידום סרט יחשוף אמירות נועזות וקלאסיות בזמן כל כך קצר.

ג'ונסון עלתה לכותרות מאז הסצנות הארוטיות על המסכים בחמישים גוונים של אפור, התגלגלה בתעשייה המשומנת, נכנסה ב-2017 (עד היום) לזוגיות עם כריס מרטין (44), סולן להקת קולדפליי, ומאז מעוררת עניין לא רק בתחום הקולנוע. ג'ונסון יודעת מה דרוש עבור כניסה גרנדיוזית לרד קרפט, כשהיא התחילה להציב רף סטייל גבוה במיוחד בבכורת הסרט בפסטיבל ונציה הזוהר, בשמלת גוצ'י נוצצת לא פחות. שמלה חצי שקופה מכוסה בקריסטלים נתלים בצבע כסוף, שהורכבה בין היתר משכמייה שיצרה מראה של כתפיים מובנות ויציבות. שלמותית אמרנו?

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
זוהרת בגוצ'י לפסטיבל ונציה/GettyImages

כל הלוקים משדרים וייב סקסי, כשחלקם כוללים פריטים שלגמרי יכולים להתאים גם לחדר השינה. בפסטיבל הקולנוע של ניו יורק בחרה לשלב לנז'רי בתור הלבשה עליונה ויצרה טוטאל לוק מסתורי וסקסי במיוחד הודות למרקם הבדים המנוגדים - מחוך עשוי תחרה שחורה ועדינה עם לוגואים של גוצ'י, בשילוב מכנסי עור שחורים וגבוהים וזוג סטילטו של ג'יאנביטו רוסי עם שרשרת יהלומים קלאסית של קרטייה.

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
אווירת סאדו מאזו קלילה, שוב בגוצ'י/GettyImages

מעט אחרי הסתובבה בניו יורק לסשן קידומים נוסף בפיס שבאמת תפס את תשומת ליבנו - סט נוצות מבית סן לורן (3,800$), כשחלקו העליון עשוי מרצועות בד רחבות שמסתירות את החזה בלבד וחלקו התחתון חצאית מיני פלומתית. את כל היופי הזה שילבה עם סנדלים של ג'ימי צ'ו ומשקפי שמש שחורים של סלין (1,598 שקלים).

בגזרת הקז'ואל שילבה השחקנית בהופעה ניו יורקית טריקו לבנה ועליה בלייזר משובץ של גוצ'י ומכנסי אוברסייז טרנדיים בצבע חום בהיר עם פסים זהובים של מעצבת האופנה הפולנייה מגדה בוטרים (870$). הדיוק הגיע בנעליים בצבע כתמתם-אדמה מבית המותג האיטלקי פריז טקסס (458$) ותמונה עם האקס למסך - ג'יימי דורנן.

עוד בוואלה!

הציץ שהציץ - גרסת הקוטור: שמלת העירום של דקוטה ג'ונסון

לכתבה המלאה

כוכבת "50 גוונים של אפור" בהחלט עברה שינוי התפתחותי בולט עם השנים. היופי הצלול תמיד היה שם ואפשר לסכם שהיום הוא פשוט הרבה יותר מחודד. הלוק האחרון שייצב לנו את העמדה היה בהגעתה לתיאטרון ה־SVA בניו יורק בסוף השבוע, בשמלת פנינה של רודארטה, שאם היה אפשר להשוות את היצירה למאכל פשוט ומענג, השמלה הזו לגמרי החמאה שלנו. היא כללה שרוולים מעט תפוחים, צווארון גבוה ושסע גבוה צדדי עד הירך. אליה צירפה תיק קלאץ' שחור רקום בצבעים מבית גוצ'י (אותו התיק מלוק הקז'ואל) ועקבי זמש בצבע שמנת של מנולו בלניק עם שיער אסוף ומרושל. תענוג צרוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully