וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלואו טו גו: הפדים שאתן באמת צריכות הם בכלל לפנים

שירלי אכסלרוד

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 7:01

על אף משבר האקלים והזיהום הסביבתי רפידות לפנים הן בין המוצרים הבולטים ביותר בתחום הטיפוח בתקופה האחרונה. הנה חמישה מוצרים מומלצים ומה שזה עומד לעשות לחייכן

כאילו אין כאן משבר אקלים גלובלי וזיהום סביבתי חסר תקדים, הדבר החם הבא בעולם הפרפורמריה המנותק הוא מוצרים חד פעמיים בפורמט של פדיות to go, שמגיעים ספוגים בחומרים הפעילים וחוסכים את האקט היומי הסיזיפי של לחבר בין עיגול הצמר גפן לבקבוק עצמו. האם יש לנו את זה ביותר נוח, זמין וסטרילי? כנראה שלא. האם מדובר בטרנד ההדוניסטי והמפונק ביותר שיש כרגע? הו, בהחלט כן. בדקנו חמישה מוצרים מובילים והנה התוצאות.

GLOW HUB

אחד ממותגי הטיפוח החדשים שנכנסו לאחרונה אל מדפי סופר-פארם הוא גלואו האב הבריטי (והטבעוני), שכבש את הממלכה בסערה ונחת בישראל כדי ללמד אותנו דבר אחד או שניים על שגרת הטיפוח של דור ה-Z. פדיות הטונר המדוברות, אותן תמצאו בצנצנת סגולה עם אסתטיקה משגעת, נועדו לניקוי וטיהור עור שומני והן מועשרות באוכמניות ותה שחור. הן מסייעות בהסרת תאי עור מתים, בפתיחת נקבוביות, הפחתת פצעונים ובהענקת מראה עור רענן, בהיר ואחיד. מיד עם פתיחת הקופסה נחשפנו לריח הלימוני שעלה מהרפידות, ולמרות שמדובר בפיסות כותנה דקות עד מאוד, הן הצליחו ללחח את העור ולנקות אותו באופן מושלם, גם אחרי שחשבנו שהסרנו את כל האיפור.
מחיר: 40 שקלים ל-100 גרם בסניפי סופר-פארם ובאונליין.

גלואו האב, רפידות לפנים. יח"צ,
פיסות כותנה דקות, ריח לימוני, ניקוי מושלם/יח"צ

PIXI

הפדיות של PIXI ספוגות באחד ממוצרי הדגל של המותג - ה-glow tonic שעשיר בחומצה גליקולית להסרת תאי עור מתים, ועושה עבודת קודש על עור שמנוני ואפילו רגיש, אם חומצות עושות לו טוב. נסיינית שסובלת מהתפרצויות זעם של פוסט חגים מדווחת שהפדים מגיעים עם כמות מדויקת של חומר - לא יבשושיים ולא רטובים מדי, שנוח לארוז אותם לדרך ולהעביר וויש אחרי אירועים מיוזעים בחדר כושר, ושאחרי שבוע של שימוש נראה שינוי משמח ממש במצב המאסקנה שלה.
מחיר: 99 שקלים לקופסה בסופר-פארם.

פיקסי, רפידות לפנים. יח"צ,
מוצר חיוני בתיק, להעביר וויש אחרי חדר כושר או כל אירוע מיוזע אחר/יח"צ

BIO WHITE של קרן ברטוב

רפידות הפילינג של הקוסמטיקאית הוותיקה נקראות BIO WHITE והן חלק מסדרה רחבה של רפידות בעלות תרכובות מרוכזות לשימושים שונים. צנצנת הפלסטיק מכילה כ-50 רפידות שספוגות בתערובת של חומצות סליצילית, לקטית, מנדלית ותמציות צמחים מרגיעות הפועלות על כתמים ונזקי פיגמנטציה ומסייעות בהבהרת העור ובהפיכתו לזוהר וקורן.

הפדים מיועדים לשלב ניקוי העור בסוף היום, זאת לאחר ששטפנו את הפנים עם סבון פנים וייבשנו אותם. עם רפידה יחידה עוברים על כל הפנים והצוואר, ממתינים כ-5 דקות (תחושת עקצוץ קלה טבעית לחלוטין מאחר והפדים מכילים חומרים פעילים) ולאחר מכן שוטפים את הפנים בשנית עם מים. הנסיינית מדווחת שהפנים הפכו חלקות יותר ומוכנות יופי לסרום ולקרם הלחות.

מחיר: 430 שקלים, ניתן להשיג בקליניקה של קרן ברטוב: ברודצקי 43, בנין ב', קומה 4, תל אביב ובטלפון: 052-9506776

קרן ברטוב, רפידות לפנים. יח"צ,
רפידות פילינג לטיפול סוף יום/יח"צ

עוד בוואלה!

139 שקלים בלבד: אין ספק, זו האבקה המשמחת ביותר שפגשנו

לכתבה המלאה

REVITALIFT LASER PADS של לוריאל פריז

חומצה גליקולית היא גם הרכיב המנצח בפדים של לוריאל פריז, והיא תקלוף לכן בעדינות את הג'יפה מהעור, שלל תאים מתים, ואם לא תשמרו - גם כמה חיים. כדאי להשתמש בהם בלילה אחרי הסרת האיפור ולא מסביב לעיניים, ולהקפיד על SPF בבוקר שאחרי. הנסיינית גילתה בדרך הקשה שחשוב להקפיד לסגור את המכסה היטב - לילה אחד במיכל לא אטום, והפדים איבדו את המוג'ו שלהם.
נוח, אפקטיבי מאד, ויקר למדי בחישוב חודשי.
מחיר: 80 שקלים בחנויות הפארם השונות.

לוריאל פריז, רפידות לפנים. יח"צ,
להקפיד לסגור היטב, לילה אחד פתוח וכל העסק הולך/יח"צ

SO.KO

ב-SO.KO לקחו את האובססיה לסטריליות צעד אחד קדימה, ולרפידות הניקוי שלהם הוסיפו גם פינצטה לשליפה נקייה במיוחד מתוך האריזה. לרפידות צד אחד מחוספס יותר שמאפשר קרצוף משמעותי, והן עתירות CICA, הדבר הגדול הבא שמגיע מהקוסמטיקה הקוריאנית. כך שאם מיציתם את הקטע הזה של ריר חלזונות, זה הזמן לעבור לרכיב שהוא גם אנטי בקטריאלי, גם אנטי אייג'ינג וגם אמור לחזק את מחסום העור.

נסיינית עם נקבוביות סתומות מדווחת שהקוריאנים חשבו על הכול: ממשק המשתמש של הרפידות נוח במיוחד, עם מין כיס כזה לאצבעות, אבל הניקיון עצמו עדין מדי, לא מאד יסודי ומספק רק בצורה חלקית - בהזדמנות הראשונה היא העדיפה לחזור לסקראב הרגיל והאכזרי שלה.
מחיר: 39.90 שקלים בחנויות הפארם השונות.

סוקו, רפידות לפנים. יח"צ,
ניקיון עדין מידי, אבל סטריליות במקסימום - רפידות פלוס פינצטה/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully