וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, זו היא: אדל בקאמבק שכולם חיכו לו

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 17:11

פרס האוסקר, גלובוס הזהב, 15 פרסי גראמי ו-19 בילבורד באמתחתא, וכעת אדל כובשת יעד נוסף בשיתוף פעולה היסטורי כאושייה הראשונה שמופיעה על שני שערי ווג במקביל, ארה"ב ובריטניה. כל הבמה מגיעה לרגל חשיפת אלבומה החדש כשהיא בפירוש מבקשת: "אל תקראו לזה אלבום גירושין"

אדל. סטיבן מייזל לווג הבריטי,
היא חוזרת. אדל בהפקה לווג הבריטי בשמלת מחוך של ויויאן ווסטווד/סטיבן מייזל לווג הבריטי

היא נחשבת לאחת הזמרות המצליחות והפופולריות ביותר בעשור האחרון ובדרמטיות הסוחפת האופיינית לה, חוזרת אדל (33) באלבום חדש, לקראתו היא ממש דאגה לחמם את השטח עם רמיזות לא ברורות. ההכרזה הרשמית הגיעה בטיזר לסינגל הראשון "Easy on me" ובצילומי שער כשבפעם הראשונה ווג האמריקני וווג הבריטי חולקים את אותו הקאבר, בחסותה של אדל.

ההתגרות במעריצים החלה לאחר סדרה של שלטי חוצות והקרנות ענק מסתוריות עם המספר "30" בנקודות ציון מרכזיות ברחבי העולם, ומהר מאוד כולם כבר הבינו - יש אלבום חדש עם מספר התואם את גילה של הדיווה, בדיוק כמו בעבר.

מ-2015 העולם לא ספג מוזיקה חדשה מבית היוצרת, והפעם היא מתייחסת לזה בפרספקטיבה שונה אחרי גירושיה ומספרת על כך בשני גיליונות נובמבר שכללו הפקה מלאת גלאם רטרו לווג הבריטי וניצוצות הדיווה שהיא לווג האמריקני. עבור ווג הבריטי, כשמאחורי העדשה סטיבן מייזל ועל הסטיילינג אחראי העורך בכבודו ובעצמו אדוארד אנינפול, היא לובשת שמלת מחוך צהובה בעלת כתפיים חשופות של ויויאן ווסטווד ועליה סיכת זהב של טיפאני אנד קו, מלווה ברעמה בלונדינית על ראשה. מנגד, ווג האמריקני מציג הפקה במוזיאון האקדמיה לתמונות קולנוע באל איי, שם הסטייל מתאפיין בלוקים מודרניים יותר שכוללים שמלה ירוקה ותפוחה של ולנטינו הוט-קוטור ותסרוקת גולגול מתוקתקת.

אדל. Alasdair McLellan לווג האמריקני,
בבלייזר של גוצ'י ומכופתרת של ראלף לורן בהפקה לווג האמריקני/Alasdair McLellan לווג האמריקני

הזמרת חשפה בראיונות הנלווים (וגם בתמונות המטריפות) את המייקאובר שאי אפשר לפספס, לאחר שהשילה מגופה מספר קילוגרמים מכובדים, שנבעו לדבריה מאורח חיים חדש שכולל כושר גופני,וגילתה לקוראים שהיא די מאוכזבת מתגובות אכזריות של נשים שנפגעו מכך שהיא שינתה את מבנה גופה.

"אני מבינה מדוע יש נשים שנפגעו במיוחד, ויזואלית ייצגתי הרבה נשים אבל אני עדיין אותו אדם. אנשים המומים כי לא חלקתי את המסע שלי, הם רגילים שאנשים מתעדים הכל באינסטגרם. עשיתי את זה בשביל עצמי ולא בשביל אף אחד אחר. אז למה שאני אשתף אותו אי פעם? אני לא מוצאת את זה כמשהו מרתק, זה הגוף שלי".

הלוק ההיסטרי שאימצה הוא לא הדבר היחיד שהשתנה לקראת אלבומה הקרוב. גם חיי הזוגיות שקרסו ונבנו מחדש בעקבות גירושיה מסיימון קונקי, לאחר 7 שנות זוגיות, הרבה כותרות והולדת אנג'לו בנם בן ה-8 ותחילת מערכת היחסים שלה עם הבויפרנד החדש, סוכן ה-NBA, ריץ' פול (39).

הזמרת פנתה לאולפן כדי להתמודד עם "שנת החרדה" החולפת לפיה, ומתעקשת לא לקרוא ליצירות החדשות 'אלבום גירושין'. העולם מכיר את אדל בזכות שירי פרידה עמוקים וכואבים ונראה שמשקל הצפייה מהמעריצים הולך גם כן לכיוון לאחר גירושיה. בראיון לווג נרתעה הכוכבת מלאפיין את האלבום כיצירה שלאחר הפרידה והפעם שמה את עצמה במקום הראשון: "זה יותר להתגרש מעצמי, עם האלבום הזה קיבלתי את ההחלטה המודעת מאוד להיות בפעם הראשונה בחיי ולשאול בעצם - מה אני רוצה?".

הראיון החשוף ביותר מתבטא בשני המגזינים, שם מוסיפה אדל על הקשר עם אנג'לו בנה, שלוקח חלק גדול מאוד מיצירת האלבום החדש. היא כתבה לו שיר יום אחרי שאמר לה שהוא לא יכול לראות אותה, ועם הזמן האלבום הפך לדרך שלה להסביר לו דברים - משהו שיוכל להאזין לו כשיהיה מבוגר.

"יש לו כל כך הרבה שאלות פשוטות בשבילי שאני לא יכולה לענות, כי אני לא יודעת את התשובה או איך לגרום לילד בן תשע להבין. אני מרגישה שהאלבום הזה הוא הרס עצמי, אחר כך השתקפות עצמית ואז סוג של גאולה עצמית. אבל אני מרגישה מוכנה, אני מאוד רוצה שאנשים ישמעו את הצד שלי בסיפור הפעם". לסיכום - אדל חזרה ובגדול עם לוק חדש ומהפנט והיא שוב מוכנה לעשות לנו קוואץ' בלב.

עוד בוואלה!

רזה, בריאה ועם הרבה סטייל: הלוקים של אדל מ"סאטרדיי נייט לייב"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully