וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באות לריב: מגפי ה'קומבט' לא עומדים להיעלם

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 7:53

בדיוק בזמן למזג האוויר הסגרירי של הבוקר החלטנו להביא בפניכן את אחד הטרנדים הבולטים, שממשיכים איתנו עוד מהחורף הקודם. המגפיים הגסים לא הולכים לשום מקום, וזה החידוש של העונה הנוכחית

לפני כשנתיים כשעוד היינו בעידן התמימות טרום קורונה, פרצה לחיינו אבולוציה חדשה (דאז) של מגפיים צבאיות וצ'אנקיות בעלות סוליה גסה מינוס השרוכים. המגמה שנראתה אז וולגרית במיוחד (היום כבר רובנו התרגלנו ללוק) הונחתה מטעם בתי האופנה הרותחים בוטגה ונטה ודה רואו שרשמו כיבוש אינסטגרמי חד ומהיר באדיבות שפע פאשניסטות שדאגו להצהיר ויזואלית שהן בפנים.

הגל הראשון של טרנד ה-combat boots כלל נוכחות מאסיבית של כאלו בגוון שחור והיכה בהלם לא מעט חובבות אופנה שסברו די בצדק שבסטייטמנט המפוקפק הזה הן לא יפלו למצב קורבנות. אבל אתן יודעות איך זה עובד לאורך ציר הזמן.

אנחנו נחשפות למצעד טוטאל לוקים שארוזים בסטייל גבוה, העין גם מתחילה להתרגל, ופתאום הדברים נראים אחרת, ההלם מתחלף ב"זה דווקא אדג'י", וגם הנוחות והפרקטיות תורמות להכרה החיובית. בהמשך היו לנו סגרים ומלא טרנינגים כך שזה קיבל לגיטימציה נוספת, שפתחה את הצ'אקרות גם לגוונים נוספים של לבן, חאקי, אפור ובז' שתפסו חזק בקלילות.

עוד בוואלה!

צו השעה: המכופתרת שאתן מכירות - הגרסה המוקטנת

לכתבה המלאה

אז מה קורה העונה בגזרת מגפי הקומבט? מסתבר ששחור או כל גוון מונוכרומטי אחר זה לחלשות.
באווירת "חוגגים את החזרה לחיים" בה הכל בוהק, נועז ואקסצנטרי, גם פה חלה הקצנה לכיוון בלוקי צבע, עם עדיפות למצב שאחד מהם יהיה זרחני וירוק. הדומיננטיים בפיד בימים אלו מגיעים מבית בוטגה עם דגם Flash בעל סוליה ירוקה עזה וגפה שחורה (1,150$), ומאוסף שיתוף הפעולה של האיט גירל הדנית אמילי סינדלב ומותג הנעליים בטינה ורמילון עם דגם simon המשלב ירוק ניאון עם ירוק דשא בוהק (400€).

בשני המקרים מדובר בטיפה בים מתוך שאר הקולקציה בה מוצעים עוד שלל שילובי גוונים בגרסאות של מגפון או מגף בגובה הברך. מי שמעדיפה אופציות רגועות יותר תוכל לאתר אצל ורמיליון את סינדלב קומבינציות של חאקי/אפור, לילך בהיר עם כהה, בז'/כתום/חום בהיר וכמובן שחור חלק. במקרה של בוטגה ונטה קצת קשה לעקוב אחר השילובים והדגמים כי הם פשוט בלתי נגמרים. גם הבלוגרית ליאוני האן ובית האופנה LIU JO השיקו פרשנות משלהם שבקרוב תימכר גם בארץ ברשת ונדום. האינפלציה של התופעה כוללת וורסיות מוצלחות נוספות בטווחי מחירים נגישים יותר או פחות, וניתן לראות זאת בקולקציות החדשות של גאני, זארה, מנגו, ג'יל סנדר, אסוס ועוד ועוד. רק להיפגש, לחגוג, להשתולל.

ליאוני האן ל-LIU JO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully