וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימי הזוהר: אמל קלוני סוף סוף חוזרת לשטיח האדום

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 13:12

עורכת הדין הממולחת ואישתו של השחקן המצליח ג'ורג' קלוני הגיעה לפרימיירת הסרט החדש של בעלה בלונדון כשהיא לבושה בשמלת פאייטים מלכותית וזוהרת וגלאם בחסות שרלוט טילבורי. רק תבואי יותר

אמל קלוני. GettyImages
לצערנו, הם לא עושים מספיק שטיחים אדומים - אמל וג'ורג' קלוני/GettyImages

בתור מישהי שאינה אורחת קבועה מטעם עצמה בארועים נוטפי גלאם של תעשיית הקולנוע, כישורי השטיח האדום שאמל קלוני מפגינה מפתיעים אותנו במקצועיותם כל פעם מחדש. עורכת הדין לזכויות אדם מתלווה בימים אלו לבן זוגה במסע לקידום סרטו החדש The tender bar, כששלשום (ראשון) הפאוור קאפל המסקרן הראה נוכחות גונבת הצגה בפרמייה שנערכה במסגרת פסטיבל הסרטים בלונדון.

אמל קלוני. GettyImages
זוהרת באיפור של שרלוט טילבורי/GettyImages

מלבד הזוגיות הפוטוגנית שהשניים הפגינו, שהייתה אגב מרשימה ואמינה ביותר, קלוני, 43, סיפקה לנו סטייל מומנט הוליוודי נדיר בשמלת סטרפלס לבנה באורך מקסי שכולה מצופה פאייטים קטנטנים בגוון פנינה מנצנץ.

צללית הלוק המרהיב שעוצב על ידי בית האופנה הלונדוני-איטלקי 16 Arlington כללה טוויסט באזור המותן, שמלבד הוספת אפקט חיטוב מחמיא לסילואטה העלה גם את רמת המלכותיות של הסיפור כולו. אם זה לא מספיק אז היה שם בנוסף צעיף נוצות לבן שנתלה ברישול על אמותיה הדקיקות של אמל והעניק עוד טאץ' של סטייל לאחד המראות הרותחים בהם נתקלנו לאחרונה.

אמל קלוני. GettyImages
שמלה של 16 Arlington בשילוב צעיף נוצות/GettyImages

הגלאם המושלם נכח גם בגזרת הביוטי עם איפור מדויק של שרלוט טילבורי שהדגיש את יופיה של קלוני במקסימום, ותסרוקת א-סימטרית בעלת שביל בצד שרקח עבורה מעצב השיער מיגל פרז. ג'ורג' היה כהרגלו חתיך ומסוקס בחליפה שחורה קלאסית, אבל אם נניח היינו יצורים חדשים על הפלנטה אין ספק בכלל שאמל הייתה התשובה לשאלה מי הכוכב בין השניים.

עוד בוואלה!

היא חוזרת: אמל קלוני מסחררת את איטליה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully