וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגודל כן קובע: כל הפרטים על טבעת האירוסין של קורטני קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 12:37

הזוג הדביק בעולם - קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר התארסו, ורולטת ההימורים על הטבעת יצאה לדרך. אז באיזה יהלום מדובר וכמה קראט מונחים לה על האצבע הקטנטונת? כל הפרטים

כוכבת הריאליטי שעברה טרנספורמציה אופנתית בשנה האחרונה למלתחה שחורה, עמוסת עור, מגפי קומבט ושאר מוטיבים מעולמות הרוקנרול מאורסת לגבר שגרם לכל זה לקרות. זה לא שלא ראינו את זה בא, אבל קורטני קרדשיאן אמרה 'איי דו' למתופף בלינק 182 האגדי טראוויס בארקר, אחרי זוגיות עמוסת ליקוקים, בציבור וגם בחדרי חדרים.

'פוראבר', כך נכתב באינסטה של הקרדשיאנית בת ה-42, כשהיא נותנת הצצה לרגע המרגש בו בארקר כרע ברך בחוף הים בקליפורניה כשסביבו אלפי ורדים אדומים ולבנים בצורת לב.

קורטני קרדשיאן טבעת. אינסטגרם, צילום מסך
לא כמו של קימי, אבל מספיק טוב - טבעת האירוסין של קורטני קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

הסיסטר שיודעת משהו על יהלומים, הלוא היא קימי כמובן, דאגה לספק הצצה ברשתות החברתיות לטבעת העצומה שקיבלה קורטני, עם סרטון בסלואו מושן שעזר ליודעי דבר לפענח כמה קראט הטבעת ובאיזה צורת יהלום מדובר.

ובכן, בארקר בחר בשייפ המדובר של השנה - אובל, וכמובן שלא חסך בגודל, כי תדע כל קרדשיאנית מחונכת - הגודל כן קובע! 15 קראט על פי ההערכות לאבן המרכזית, לא פחות, כשלצידה מתווספות אבנים קטנות שמעטרות את הטבעת הדקיקה. שווי כל הפיס היוקרתי והמרגש - מעל מיליון דולר על פי הדיווחים. בקטנה, מקסימום יסגרו עוד ריאליטי.

זום אין על הטבעת

לצורך השוואה קלילה, הטבעת שקימי קיבלה מקניה ווסט (בשווי מיליוני דולרים), זו שנגנבה בשוד המדובר בפריז, עומדת על 15 קראט לאבן המרכזית, נקייה ללא רבב. הטבעת שהפכה להשראה בעולם התכשיטנות, עוצבה על ידי התכשיטנית הידועה של המפורסמים לוריין שוורץ, עם הכוונה מדויקת ממר ווסט, שדואג להטביע את חותמו בכל דבר. עכשיו רק נקווה שהזוגיות של קורט וטראוויס תחזיק, בניגוד לזו של אחותה, עניין לא פחות חשוב מגודל הטבעת.

עוד בוואלה!

לא רק קורטני קרדשיאן: מה הסיפור של ביקיני המשולשים הצבעוני הזה?

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן טראוויס בארקר. אינסטגרם, צילום מסך
לא רק ליקוקים. הזוג הכי דביק שיש מאורס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully