וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעיל צמר צהוב וגרביונים סקסיים: גל גדות מדהימה בשער חדש

19.10.2021 / 6:30

האלי ברי לוקחת כיוון חדש, אנג'לינה ג'ולי מציגה גמישות מפתיעה וגל גדות ערכית ונכונה: שער מגזין אל האמריקני יציג את גיליון נובמבר בלא פחות מתשעה שערים שונים עם תשע מנשות הוליווד, ביניהן, הייצוג הישראלי הכי מדויק - גל גדות

בחגיגת גיליון נשים "עמידות" של מגזין אל האמריקני ניצבות כוכבות הקולנוע שזוכות לשבחים על כך ששברו מחסומים, מוסכמויות והשתמשו בפלטפורמות האישיות שלהן לקידום קמפיינים ומסרים נגד נושאים גלובליים, כל אחת בדרכה.

תשע הנשים: אנג'לינה ג'ולי, גל גדות, האלי ברי, ג'ניפר הדסון, ג'מה צ'אן, לורן רידלוף, סלמה הייק, ג'ודי קומר וריטה מורנו, זוכות להוקרה על תרומתן היצירתית והתרבותית, כשלצד ראיון עם כל כוכבת, מתווספת הפקת צילומים מהממת לגיליון המתקרב. הבחירה בהן נעשית אחרי רגעי המשבר שעברה תעשיית הקולנוע בשנה וחצי האחרונות, כשמגפת הקורונה פגעה גם בכוכבות הכי גדולות שהושבתו וכל מה שנותר להן הוא להיות אמצעי מוטיבציה לעוקבים הצמודים. לעודד את צוותי הרפואה ולהרהר במטרות שלהן בעולם המשתנה ובכך להגדיר את המושג 'עמידות' כשהן הופכות טראומה לאמנות.

מי שפותחת את הגיליון היא האמא לשישה, אנג'לינה ג'ולי שמציגה את כישורי הגמישות שלה כשהיא יושבת ערסל נתלה לגובה, קורנת בסקסיות הנצחית שלה בשמלת מקסי מתכתית של וולק מוראיס ($6,250) ומחזיקה בידה את קומיקס גיבורי העל של "נצחיים", שהגרסה הקולנועית שלו צפויה לצאת בתחילת חודש נובמבר, כשלצידה ישחקו השותפות לצילומי השער- ג'מה צ'אן, רידלוף וסלמה הייק.

בצילום אחר נראית ג'ולי לבושה בחליפת וסט מחויטת בצבע חום מקולקציית ראלף לורן (כל פיס $990), צמיד ($9,600) וזוג עגילים ($7,800) מבוטיק תכשיטי היוקרה "פומלטו" ולוגמת בנונשלנטיות מכוס תה כשהיא תלויה באוויר על ידי חבלים בקצה בריכה. בראיון הנלווה דואגת לספק פרגון טוטאלי לשותפות לסרט ומספרת על הנטל לשמור על המסתורין העצום שסחבה עקב עיכוב יציאת הסרט, "מארוול מביא רמה חדשה לגמרי של יוקרה".

בשער אחר מתייצבת מקור הגאווה הכי ישראלי שיש בשטחי הוליווד, גל גדות, כשהיא נוקטת עמדה ברורה מאוד ולא חוששת להתמודד עם עוול בתעשייה בפומבי ומציגה שמעבר ל"כוחות העל" שאימצה בשנים האחרונות על המסך, העוצמה הגדולה ביותר שלה היא הנכונות לקום למען עצמה ולמען אחרים.

על שער צהוב ובולט במיוחד גל מופיעה בעודה לובשת מעיל צמר צהוב בוהק מבית ראלף לורן ($2,490) שנקשר לבטנה, תחת המעיל בגד גוף שחור ממותג הלנז'רי וולפורד ($195), גרביון חצי שקוף שחור ומנוקד של פאלקה ($35) ותכשיטים מבית טיפאני אנד קו בשווי של $1,200. באותו הלוק מצטלמת מתגלגלת לה על דשא ירוק ויוצרת קונטרס פאן מלא בשיק לעין. בצילום נוסף, נראית נשענת על דלת כשעל רגליה האינסופיות אותו הגרביון המנוקד, הפעם עם קרדיגן אדום וקוזי של סן לורן ($1,790) ועקבי שפיץ שחורים של ג'ימי צ'ו ($595).

עוד בוואלה!

לא משחררת מהטרנינג: גל גדות בלוק קז'ואלי מנצח

לכתבה המלאה

בינתיים, האלי ברי נוצצת בשער משלה וחוזרת לתחילת הקריירה הקולנועית ומדברת על התקופה בה לנשים השחורות לא באמת היה מקום בולט בתעשייה, ואיך המאבק על הקריירה שלה נתן לה השראה לסיפורים שהיא רוצה לספר על המסך הגדול, בתור האישה השחורה היחידה שזכתה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר עד כה.

על השער נראית ברי בחליפת וסט מחויטת וקרמית בעלת כפתורים חומים (טופ $1,090, מכנסיים $1,650) של מעצבת האופנה גבריאלה הרסט (שפועלת במקביל כמעצבת ראשית של קלואה) ותכשיטים מאוסף אישי שלה שענדה לאורך כל ההפקה. הצילומים תופסים צד קשוח ונשי ובשוט אחר אפשר לראות אותה מרוצה מעצמה כשהיא לובשת בלייזר שחור של דה רואו ($2,350).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully