וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משחררת מהטרנינג: גל גדות בלוק קז'ואלי מנצח

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 6:31

הוונדר וומן הישראלית יצאה ליום סידורים ופינוקים בבוורלי הילס ונתפסה בעדשת צלמי הפפראצי כשהיא לובשת טרנינג של מעצבת מפורסמת. ברור שהיא הכי יפה כשנוח לה והנה הפרטים על הלוק

בזמן שכולנו נפרדנו מהטרנינגים, פחות או יותר כבר אחרי החיסון הראשון נגד נגיף הקורונה, השחקנית הישראלית גל גדות עדיין לא בשלה לצעד הזה. ואם להיות כנות - אנחנו לגמרי מבינות. אם תוסיפו לעובדה שגדות נמצאה בחודשי היריון שלישי מתקדמים, תבינו היטב למה היא בחרה לדבוק בטרנינג. וכשמדובר בטרנינג ממותג היטב, אז בכלל אין זה פלא. מה גם שהקלישאה "את הכי יפה כשנוח לך", הוכחה מאוד כנכונה במקרה הזה.

הוונדר וומן הישראלית, נתפסה בעדשת צלמי הפפראצי כשהיא בדרכה למספרה "Nine Zero One" המפורסמת בבוורלי הילס. הלוק הנבחר ליום של פינוקים כולל טרנינג בצבע ירוק זית של המעצבת והדוגמנית הדנית אנין בינגה. הסט מורכב משני חלקים, כשהמכנסיים בעלי סיומת גומי נינוחה והחולצה הארוכה גדולה ומנחמת ועליה כיתוב לבן עם שם המעצבת. כל אחד מהפריטים נמכר לבד תמורת 149 דולרים. בתרגום מקומי זריז - 960 שקלים.

עוד בוואלה! אופנה

הסוד הוא בבלייזר: גל גדות נשארה בטרנינג למסיבת עיתונאים בזום

לכתבה המלאה

אל הטרנינג, בשביל מקסימום נוחות, צירפה גדות סניקרס של בלנסיאגה, שתג המחיר שלהן גבוה יותר מזה של החליפה. כמו כן, על ראשה הונחו משקפי שמש שחורים, בידה היא אחזה כוס קפה טייק אוואי - אחד מפריטי החובה לכל פאשניסטה או בלוגרית אופנה, ועל פניה עטתה מסיכת פנים מזוברת, שממנה היא ממש מתקשה להיפרד לאחרונה וממחזרת בכל הזדמנות. רק מקוות שהיא עברה כביסה.

עוד בגזרת האקססוריז נרשם אחד מהפטנטים שהכי אהבנו לאחרונה - כיסוי לנייד עם שרוך, שמאפשר לתלות את הסמארטפון ממש כמו תיק. אולי לא מדובר בדבר הכי שיקי שיש, אבל אחרי שהתנסינו וקלטנו כמה שזה שימושי - התחלנו להיות מעריצות מושבעות. גל גדות היא אחת כזו שגם בלי להתאמץ נראית תמיד נהדר, והמקרה לא שונה הפעם. לסיבוב הסידורים והפינוקים היא לבשה לוק קז'ואלי למדי שזועק "נוחות" - אבל עדיין מצליח להפיץ את הקסם שלה החוצה. זה כישרון שיש רק למעטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully