וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל ויתרה על חזייה - וככה הצילה את הלוק

מעין מילס

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 8:14

הדוגמנית האייקונית הגיעה להשקת מחזה המבוסס על שיריו של בוב מארלי ובחרה בטוטאל לוק דנים סקסי. לא הכול עבד לנו שם, אבל בדבר אחד אנחנו בטוחות - מזל שהיא ויתרה על חזייה

נעמי קמפבל. GettyImages
טופ מודל לנצח. נעמי קמפבל/GettyImages

נעמי קמפבל, הטופ מודל האייקונית בת ה-51 הגיעה השבוע למסיבת עיתונאים לכבוד מחזה חדש לשיריו של בוב מארלי בלונדון, כשהיא לבושה בחליפת ג'ינס צמודה עם מחשוף נדיב. כשהייתה רק ילדה בת 7 הופיעה נעמי בקליפ של מארלי וסיפרה כמה אדיב ונעים היה כלפיה, וכי מאז המוסיקה שלו הפכה משמעותית בחייה במיוחד. גם כשבתה הראשונה נולדה מוקדם יותר השנה נהנתה להאזין לצליליו של זמר הרגאיי המנוח. עד כאן זכרונות מהעבר שניתן להתרפק עליהם, ונחזור להתמקד בנושא לשמו התכנסנו - הלוק, הדיוק והפספוס.

נעמי קמפבל. GettyImages
או התאורה, או שהבוטוקס בסיבוב הזה לא עבד טוב/GettyImages

את הז'קט בגזרה המחויטת, לבשה קמפבל ללא חלק עליון נוסף, החלטה מוצלחת מאוד, בעיקר בגלל המחשוף המרשים שחוצה סטנדרטים של גיל, וגם כי יש משהו נכון במחשוף גדול לצד הדגשה של המותניים באמצעות חגורה שחורה ועבה.

החגורה, הפספוס לעניות דעתנו, היא בעצב עקב האכילס של הסיפור הזה וייתכן מאוד כי הכול היה עובד טוב יותר בלעדיה. דבר אחד ניתן לומר בביטחון מלא וללא כל הסתייגות: אופנת שנות האלפיים (העשור הראשון כמובן) כאן כדי להישאר ויש לצפות שעוד טרנדים כמו זה יעלו מן האוב, ואולי עד אז גם אנחנו נצליח להתאהב.

עוד בוואלה!

אם כל הדוגמניות: נעמי קמפבל בהפקת אופנה מדהימה בווג

לכתבה המלאה
נעמי קמפבל. GettyImages
חליפה של אלכסנדר מקווין עם חגורת מותן עבה ודי מיותרת/GettyImages

להשלמת המראה לבשה נעמי מכנסי ג'ינס תואמים צרים ומתרחבים בגזרת פדלפון והמון תכשיטים עדינים: שרשראות עם תליונים שונים וצמידים עם חרוזים. נרשמו גם נעלי העקב השחורות בעלות שפיץ עשוי מתכת של SAINT LAURENT ותיק קלאצ' עם ידית זהב.

הז'קט בעיצובו של בית האופנה אלכסנדר מקווין, מחויט ומחמיא מרפרף לאחד הטרנדים החזקים של העונה הקרובה; טון על טון והפעם בצורת הטוקסידו הקנדי, משמע: מכנסיים וחלק עליון עשויים שניהם מג'ינס בדרך כלל באותו הגוון. אנחנו היינו שמחות אם המכנסיים היו בסילואטה מעט רחוקה יותר מהגוף, הז'קט קצת יותר משוחרר ודפנטלי בלי החגורה.

המראה של דוגמנית העל בטוטאל לוק ג'ינס זרק אותנו ישירות לאאוטפיט האלמותי מימיה כדוגמנית צעירה, אי שם בשנת 1996 כשהגיעה לתצוגת אופנה בג'ינס פדלפון וטופ פאייטים בצבע תכלת. לא ברור למה, אבל אז זה עבד קצת יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully