וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגי אזרזר משוויצה בבייבי באמפ - מאיפה השמלה המושלמת?

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 15:00

אחרי ההכרזה המרגשת על ההריון, הגיעה מגי אזרזר לאירוע מתוקשר ולנו יש את כל הפרטים על הלוק. אז כמה תעלה לכן השמלה שלבשה ומאיפה הווסט והמשקפיים שהשלימו את הלוק?

בשבוע שעבר הודעה מרגשת הציפה את הביצה המקומית - מגי אזרזר וקותי סבג מצפים לתאומים. ההכרזה נעשתה כמקובל ברשתות החברתיות, אבל אזרזר הגדילה לעשות והשיקה את הבטן בסרטון הומאז' לרגע האייקוני של ביונסה בחשיפת התאומים.

מגי אזרזר. רפי דלויה
משיקה את הבאמפ בשמלה של אלה לוי/רפי דלויה

בסוף השבוע הגיעה ההריונית הטרייה להנחות את אירוע אגודת הידידים של תיאטרון בית לסין בלוק קלאסי ומשגע ולפניכן כל הפרטים. נתחיל בהבהרה חשובה - הלוק של אזרזר ממש לא מיועד רק להריוניות וכל אחת ואחת יכולה לאמץ את המראה השיקי בקונטרסט שחור-לבן מדויק.

שמלת הסליפ הנהדרת בלבן צחור, באורך מקסי עם שסע סקסי וכתפיות דקיקות שייכת למעצבת המקומית אלה לוי, שמקפידה על קו ביגוד אוורירי ונוח, קלאסי הנשען על פלטות צבעים בסיסיות עם דגש על איכות הבדים.

עוד בוואלה!

לילות ערב: עומר נודלמן עושה את מרקש בשמלת עור רותחת

לכתבה המלאה

שמלת 'לנה' שמגיעה גם בשחור (1,275 שקלים כרגע בסייל) ועם חגורת קשירה במותן למעוניינות, עולה 1,850 שקלים ונמכרת בסטודיו במונטיפיורי תל אביב, או דרך האתר. הווסט שהוצמד ללוק, ושייך גם כן ללוי, העניק מראה קצת יותר אדג'י, וגם המגפיים היו בחירה מוצלחת ביותר.

באקססוריז - משקפי שמש שחורים עם מסגרת מרובעת של המותג הטורקי LGR, הנמכר ב'משקפיים בשינקין', והתכשיטים כיאה לפרזנטורית - של תכשיטי מלכה.

החיבור בין אזרזר ללוי, שחגגה השנה 8 שנים למותג שלה, מתקיים כבר זמן מה, וזו ממש לא הפעם הראשונה שהשחקנית בוחרת במעצבת המקומית להלביש אותה לאירועים חשובים. המזל הגדול הוא שלאזרזר יש כישרון מופלא להחזיק בגדים באלגנטיות מקסימלית וכך שני הצדדים הרוויחו.

שמלה, אלה לוי. המעצבת אלה לוי, אתר רשמי
למי שמעוניינת בגרסה השחורה - כרגע בסייל ב-1,275 שקלים/אתר רשמי, המעצבת אלה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully