וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוק זית בקצוות: טרנד המניקור המתוחכם והנכון לסתיו

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 8:14

התרעת טרנד לסתיו - אם בא לכן להתחיל לאמן את קצות האצבעות בצבעים כהים ודרמטיים יותר כחלק מהמעבר לפלטת חורף, לק בירוק זית הוא צבע מופלא להתחיל איתו והממצאים לפניכן

רשמית אנחנו בסתיו, אמנם בארצנו הקטנטונת העונה הזו לא מספקת שואו רציני אבל היא לגמרי כאן - השלכת ניכרת, הגשם הגיע, הכול מעט סגרירי יותר, והמלתחה שלנו משתנה בהתאם כמו גם פלטת הצבעים. גוונים מסוימים עושים דרכם חזרה בכל עונה, ובסתיו כמו בסתיו ישנה חזרה אל הטבע וצבעי האדמה, כשהירוקים בולטים במיוחד. מכריזות: גם הציפורניים שלנו מצטרפות לחגיגה!

אז תתכוננו לקצת יותר דרמה בקצות האצבעות, כשהכוכב התורן שזיהינו הוא מניקור בירוק זית. הגוון העמוק והיפה הזה משתלב היטב עם צבעים רבים, מעולה בגימור מבריק וגם בכלל לא רע במאט, מתאים למגוון מבני ציפורניים ומייצר סטייטמנט מאופק ונעים.

גוון Bon Voyage של ella+mila

האופציה האולטימטיבית למראה שיקי ומדויק היא ציפורניים קצרות מרובעות משוחות בגוון ירוק זית עשיר (בשתיים-שלוש שכבות), ולסיום סיומת טופ קואט מבריק.

אפשר גם במיקס

כדי לשבור מעט את כל הירוק העז חלק מהציפורניים נשארות בניוד, אך גם הן מעוטרות בגוונים ממשפחת האוליב.

לשלב עם הפרנץ'

גוונים Beret + BIAB 19 של The GelBottle Inc™ בגימור מאט למראה רגוע יותר, ויש גם הצעות הגשה למתחילות שעוד לא מוכנות להתחייב לגמרי לטרנד: פרנץ' מעודן בטונים שונים של ירוק זית ופסטלים.

עוד בוואלה!

דאבל איט: קבלו את טרנד המניקור המתחכם של הקיץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully