וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הקמפיין האחרון שלנו יחד"

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 12:47

מעצבת שמלות הכלה והערב שלומית אזרד פתחה אירוע אופנה נחשק בדובאי, כשעל המסלול צעדה הפרזנטורית והחברה הטובה - רוסלנה רודינה. שליחתנו באמירויות חוזרת עם בשורות מהדוגמנית שמצהירה - "שלומית כבר צריכה לקחת מישהי בינלאומית שתמשיך את העבודה"

רוסלנה רודינה, שלומית אזרד בדובאי. שי בן יקר,
רוסלנה רודינה ב-World Fashion Festival Awards בדובאי/שי בן יקר

כבר ברגע הראשון של המפגש עם שלומית אזרד (39) אפשר לחוש בירידת מתח ניכרת וסיפוק המלווה באנרגיות רעננות להמשך תכנון הביזנס. בכל זאת, לא בכל יום את נבחרת להיות התצוגה הפותחת של אירוע האופנה השנתי בדובאי.

נתחיל מהסוף - לפתוח רשמית אירוע חשוב במהותו לא היה בטופ רשימת המשאלות של מעצבת האופנה הישראלית שלומית אזרד, אך נראה שהבחירה בה הייתה מובנת מאליה כשהמותג הנושא את שמה הפך למקור הלבשה לנשים על כל גווניהן, בין היתר גם נשים צנועות ומהאוכלוסייה הערבית שנוהגות להתעטף בבגדים מסורתיים וגילו את הסטייל בעיצובים של אזרד.

רוסלנה רודינה, שלומית אזרד בדובאי. יח"צ,
חברות אמיצה של שנים. רוסלנה ומעצבת שמלות הכלה והערב שלומית אזרד/יח"צ

מעצבת שמלות הכלה והערב ששנים שוחה בתחום, נבחרה לפתוח את אירועי האופנה בדובאי במסגרת World Fashion Festival Awards לצד מעצבים ישראלים - דימיטריוס דליה, רייצ'ל H, אלודי אטלן ונוספים. האירוע המדובר, סוג של שבוע אופנה קצרצר ברוח מידל איסט שמתקיים פעמיים בשנה וכולל השקות קולקציות של שמלות כלה, ערב וקז'ואל בתצוגות השונות ובביתנים שפתוחים לקניינים, בלוגריות ומשפיענים, נציגי בית המלוכה ואנשי תעשייה בינלאומיים. הפעם, בסימן חגיגות 50 שנה לדובאי עם נציגים מכל העולם ביניהם משלחת ישראלית גדולה ביוזמתו של אלעד בורנשטיין העומד בראש חברת ברוניי, התקיים האירוע במשך שלושה ימים כשאת הסיפתח לשאר התצוגות עשתה אזרד ובראשה המוזה והחברה הטובה - רוסלנה רודינה.

rechel H. יח"צ חו"ל,
עוד מעצבים מקומיים שהציגו - Rechel H/יח"צ חו"ל
רוסלנה רודינה, שלומית אזרד בדובאי. חוסיין מרזוק,
על המסלול - רוסלנה שמלת מעטפת עם מחשוף וי עמוק בגימור תחרה/חוסיין מרזוק

התצוגה כללה קולקציה של 13 דגמי שמלות כלה בהשראת קו לנז'רי ברור המאפיין את אזרד, בשילוב אלמנטים של סולטיס ונגיעות משי. חלק מהדגמים דמויי חלוק ואחרים בסגנון מחוך ובירית שתפורים בתוך השמלה עצמה, כשרוב השמלות עשויות מחיבורי בדים שונים והוספת בטנות נוצצות בתוך השמלות - הכול מעולם ההלבשה התחתונה עם קריצה זוהרת. את התצוגה עצמה פתחה רוסלנה רודינה בשמלת מעטפת פלוס מחשוף וי עמוק עשוי תחרה, כתפיים מוגבהות שנמשכות לשרוול נפתח בתחרה עדינה ושסע שמאלי גבוה וחצוף.

כזכור, הפעם האחרונה שעלתה רוסלנה על שמלות כלה הייתה בחתונתה ביולי האחרון, עם החלפה מסחררת של שלוש שמלות מבית שלומית אזרד. השתיים הולכות יד ביד במשך כמעט עשור ונראה שאלה רגעי הסיום של שיתוף פעולה מקצועי וארוך שעם השנים הפך לחברות קרובה עם פרגון הדדי שלא נגמר: "אנחנו עובדות תשע שנים ביחד, די, אני זקנה כבר, היא צריכה לשחרר אותי", מספרת רוסלנה בחצי צחוק, "פה אני מצהירה - זאת שמלת הכלה האחרונה שתראו עליי. זהו, אנחנו נפרדות. התחתנתי ויש ביני לבין שלומית יחסים דו-צדדיים, אבל כן אני אומרת זה הקמפיין האחרון שלנו יחד והיא תיקח כבר מישהי בינלאומית שתמשיך את העבודה המדהימה שעשתה כל השנים האלה. מגיע לה להצליח".

רוסלנה רודינה, שלומית אזרד בדובאי. חוסיין מרזוק,
תצוגת האופנה של אזרד - יריית הפתיחה לאירועים/חוסיין מרזוק

דמות הפרזנטורית הקבועה של המותג הפכה לסוג של מגנט עם השנים כשהרבה פעמים הלקוחות החדשות שמגיעות לסטודיו (היצירה 21 ברמלה) הן לקוחות שמזדהות עם רוסלנה, ורוצות להיראות כמוה לא רק בגלל היופיה - הרבה בזכות האופי ההישרדותי. אזרד מספרת שהחיפוש אחר פנים חדשות לסטודיו זו משימה לא פשוטה כי גם לה יש קריטריונים ברורים - אישה דעתנית שעומדת על שלה, צנועה ועם אישיות שאפשר בקלות להתחבר אליה. "האמת שאני לא חושבת עדיין על מישהי שאני יכולה להתחבר אליה כמו לרוס. היא אישיות שזה כבר מעבר ליופי החיצוני והפנימי", מחדדת אזרד.

עוד בוואלה!

אחת יותר מידי: מצעד השמלות של רוסלנה רודינה

לכתבה המלאה
רוסלנה רודינה, שלומית אזרד בדובאי. דביר כחלון,
"זה הקמפיין האחרון שלנו יחד והיא תיקח כבר מישהי בינלאומית שתמשיך את העבודה המדהימה"/דביר כחלון

רודינה היא לא בדיוק הטייפ קאסט של דוגמנית מסלול אולטימטיבית. לרוב המקום הבטוח שלה הוא מאחורי מצלמות הסטילס והווידאו, אך הבמה הנוכחית מחייבת. במיוחד כשזה בעבור הבסטי. הווייב בין שתי הנשים המצליחות משדר פרגון טוטאלי, בעיקר מצד רוסלנה לשלומית, שנראה שהצניעות היא בראש מעייניה.

עם סיפור חיים אישי מטלטל הכולל גידול בנותיה לבד עקב נסיבות טרגיות, הצליחה להפוך למעצבת אופנה מוערכת עם פאסון משלה. פרפקציוניסטית ודייקנית שיודעת מה היא שווה, אבל לא מעזה להצהיר זאת בקול: "האמת שאני לא יודעת להגיד מאיזו סיבה נבחרתי לפתוח את האירוע בדובאי אבל ברור לי שזה כבוד גדול ומבחינתי זה הישג". הצניעות הזו נמשכת בדיוק חמש שניות כשרוסלנה עוצרת אותה ומעידה בלב שלם: "רואים איזה צנועה היא? היא נבחרה להיות הפותחת כי היא מביאה משהו אחר. שלומית חזקה, היא לא תעיד על עצמה כי אני מכירה אותה וזו הצניעות שאני אוהבת בה. היא לא תגיד שהיא שם דבר וששנים מנסים להעתיק אותה, אז ראו את העבודות שלה ורצו אותה ואת הקו שלה כאן. עצם זה שפתחה ראשונה וכולם אחריה זה כבר כבוד גדול, אז נשמה, בואי, תצדיעי לעצמך".

שלומית אזרד. עומרי לוי,
"אני לא אשנה את הקו שלי כדי להתיישר עם הסגנון המקומי". שלומית אזרד/עומרי לוי

זו לא תהיה הפעם הראשונה בה אזרד תציג את העיצובים שלה מחוץ לכותלי המדינה, ובעבר גם הציגה קולקציה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק. האדפטציה של הקו המאפיין את הדגמים החדשים תהיה ברורה וביתית עבורה, אך העבודה מול עסקים ונשות המזרח לא תהפוך את השמלות שלה לצנועות או פומפוזיות יותר. הרעיון של להפוך את העיצובים לזוהרים ומוגזמים מהרגיל לא נכון בעיניה, על אף העובדה שצבעוניות מוגזמת, קישוטים ושאר ירקות הם לגמרי שם המשחק במזרח התיכון מזה שנים, בפרט כשמדובר בבגדים מסורתיים. "גם אם מישהי תרצה משהו טיפה פחות חושפני תמיד אפשר להוסיף עוד שכבה של בטנה מבלי להרוס את העיצוב, אלה שינויים קטנים, אבל אני לא אשנה את הקו שלי כדי להתיישר עם הסגנון המקומי", מוסיפה אזרד.

רוסלנה רודינה, שלומית אזרד בדובאי. חוסיין מרזוק,
13 דגמי שמלות כלה בהשראת הלבשה תחתונה/חוסיין מרזוק

הקריירה המתפתחת בחו"ל היא היעד הבא כשבפתח מחכות הפתעות גדולות אחרות. התכנון בשלב זה הוא לקדם את רעיון נקודות המכירה במיקומים אסטרטגיים שונים, ולבסוף להקים חנות דגל באזור שתשלב את העיצובים המוקפדים והמקוריים, שבזכות האירועים האחרונים מסקרנים אף יותר את הקהל המקומי שצמא לשינויים ולטיפה מהאופי הישראלי החצוף והסקסי. הקונספט מאוד ברור והוא להמשיך בלוקים הקלאסיים והעדינים בכל מחיר מבלי לסטות: "כשמגיעות אליי כלות מכפרים שונים בארץ שמוכנות לשלם, אני מסבירה שאם זה לא הקו שלי זה כנראה לא יקרה. אז אני שמה עליהן משהו חלק ופתאום הן נורא אוהבות את העדינות שלא דמיינו שיכולות ללבוש בגלל שהן רגילות ששאר בנות המשפחה מתעטרות בקישוטים שאני לא מרבה להשתמש".

אין ספק שההגעה לדובאי היא ציון דרך עבור מעצבים ישראלים רבים, בפרט עבור שלומית שמחזיקה ברפרטואר מכובד עד כה ונראה שלא מתכננת ללחוץ על הברקס בקרוב כשהיא ממשיכה להרחיק מעצמה כל פירור קטן של שגעון גדלות. זו השנה הראשונה וכנראה גם לא האחרונה שלה בדובאי ועד כה מרגיש שהאנרגיות של שתי הנציגויות מסתנכרנות מעולה, חוגגות ומרימות לאופנה באזור הכי חם של הגלובוס.

רוסלנה רודינה, שלומית אזרד בדובאי. חוסיין מרזוק,
לא מפחדת להביא את החוצפה של ישראל. הקולקציה החדשה של שלומית אזרד על המסלול בדובאי/חוסיין מרזוק

הכתבת הייתה אורחת של המעצבת שלומית אזרד בדובאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully