וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבולבלות? אלו הפריטים שיבואו טוב במזג האוויר הזה

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 10:04

עונת המעבר, במיוחד בישראל, מצליחה לתעתע במלתחה, ודווקא הטרנד שדי סלדנו ממנו הפך להיות רלוונטי ונחוץ מאי פעם. משחקי קאט-אאוט, מניפולציות בשרוולים - אלו האופציות היפות לזמן הלא יציב הזה

פול אנד בר. יח"צ חו"ל,
פול אנד בר - 129.90 שקלים/יח"צ חו"ל

אוספי החורף החדשים שקורצים לנו מכל עבר הצליחו לעורר אצלנו מחדש את התסכול המודחק שפיתחנו כלפי המראה הא-סימטרי. טרנד שאינו רק מסרב להיעלם מהמפה האופנתית כבר כמה עונות ברציפות, אלא גם ממציא את עצמו מחדש בכל פעם שנדמה שההכחשה שלנו הגיעה לידי חפיפה עם המציאות שבשטח.

הבעייתיות איתו יושבת על נקודת תורפה שאנחנו מכירות היטב. על המסלול ובאירועי שטיח אדום הוא מוצג במלוא יתרונותיו הכוללים את השילוש הקדוש סקס-אפיל, שיק ותחכום, מהסוג שמדלג בקלילות מעל הצורך בתוספות סטיילינג משדרגות שכן הטוויסט והדרמה נוכחים כבר בפריט עצמו. אך בפועל קשה למצוא מזג אוויר הולם שיתאים בו-זמנית גם לעור חשוף וגם לאלמנטים חורפיים. גופייה עם כתפייה אחת לא נספרת פה בכלל, אנחנו מתכוונות למשהו קצת יותר סופיסטי עם משחקי קאט אאוט, מניפולציות באורכי השרוולים או מחשופים שיוצאים מגדר הסטנדרט של וי, מלבן, גולף וכדומה.

זארה. יח"צ,
זארה - 269 שקלים/יח"צ

השילוב עם אלמנטים מעולמות הקאט-אאוט כמו גם התייחסות למגמה מטעם כל קצוות הספקטרום האופנתי - מפריטים יומיומיים ועד פיסים ברמת הוט קוטור - מייצרים שפע אפשרויות הנובעות מהגבולות האינסופיים של אלו האמונים על מלאכת העיצוב. ותודות למזג האוויר המתעתע שמשאיר אותנו יותר מידי זמן בזון הלא יציב שבין פרטי קיץ לחורף, מצאנו לנכון להעניק תשומת לב ראויה לנושא ועל הדרך זכינו בשקט נפשי לזמן קצוב עד שבעיה חדשה תתפוס את החלל במשבצת ההדחקות. הנה האופציות השוות ביותר:

ריזרבד. יח"צ חו"ל,
ריזרבד - 79.90 שקלים/יח"צ חו"ל
קסטרו. שרבן לופו,
קסטרו - 139.90 שקלים/שרבן לופו
רנואר. יח"צ,
רנואר - 199 שקלים/יח"צ

עוד בוואלה!

קורל כבר יודעת: סריג הנוצות הזה הוא פיס לא רגיל

לכתבה המלאה
אופוויט לפקטורי 54. יח"צ,
אופוויט לפקטורי 54 - 3,490 שקלים/יח"צ
ברשקה. יח"צ,
ברשקה - 149.90 שקלים/יח"צ
ג'אמפ ועונות. מיכל מונדרי,
ג'אמפ ועונות - 249.90 שקלים/מיכל מונדרי
זארה. יח"צ,
זארה - 89.90 שקלים/יח"צ
דה אטיקו לפקטורי 54. יח"צ,
דה אטיקו לפקטורי 54 - 4,990 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully