וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזייה מבצבצת ומשחקי שקיפויות: אין שום דבר שגרתי בחליפות של דמי מור וקרלי קלוס

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 11:20

השמות הכי גדולים בתעשיית האופנה והבידור בעולם התלבשו כדי להרשים לכבוד אירוע החדשנות של מגזין וול-סטריט ג'ורנל. אלה שתי החליפות שגרמו לנו להחסיר פעימה, או לכל הפחות להסתקרן

קים קרדשיאן, דמי מור. GettyImages
קים קרדשיאן ודמי מור בטקס חלוקת הפרסים של מגזין וול-סטריט ג'ורנל/GettyImages

כוכבות ואיי-ליסטרים התייצבו ביום שני האחרון לטקס חלוקת הפרסים של מגזין וול-סטריט ג'ורנל שהתקיים במוזיאון לאמנות מודרנית בניו-יורק. ביניהם בלטו אמילי רטאייקאוסקי, ליל נאז, ריאן ריינולדס, מרתה סטיוארט ואחרים, וכמובן השואו-סטופר קים קרדשיאן אשר זכתה בפרס ההוקרה Brand Innovator עבור המותג שלה Skims והגיעה בלוויית קים ג'ונס, המנהל האמנותי של בית האופנה Fendi עמו השיקה קולקציה משותפת. באירוע נצפו לוקים מרשימים לצד כמה משמימים, אך אותנו סיקרנו במיוחד שתי אינטרפרטציות מקוריות על חליפת המכנסיים הקלאסית שלבשו דמי מור וקרלי קלוס.

דמי מור. GettyImages
חזייה מבצבצת ודש סאטן - דמי מור בפנדי/GettyImages

השחקנית והמועמדת לאמי שתחגוג 59 החודש, הוכיחה באירוע כי עודנה רלוונטית ומעודכנת כשהופיעה בחליפת קטיפה מרשימה בכחול-נייבי עמוק של בית האופנה פנדי. דמי גם לא פסחה על טרנד החזיה שמציצה תחת כל בלייזר רענן, ושום מילה על מתיחת הפנים שעברה (לכאורה. כמובן). מה שבטוח, מוטב שתוותר על כיווץ השפתיים כל אימת שהמצלמה פונה אליה, ועדיף לחייך יותר בכדי למזער נזקים.

הסטיילינג של מור מינימליסטי במיטבו וברור לנו שנדרש למשימה "כפר שלם". החל מהשיער הפזור הטבעי והגולש, עגילי דרופ מעודנים ומשקפי ראיה מדויקים, דרך הקלאץ' היפה עם גימורים בזהב וכלה במגפונים קלאסיים עם טאץ' גברי. מהתיעודים ברחבי הרשת, מסתמן שקים ג'ונס (המנהל האמנותי של פנדי נשים ושל דיור גברים) ליווה גם את דמי על השטיח האדום והשניים תועדו בפוזות דביקות.

קים ג'ונס, דמי מור. GettyImages
פאן על השטיח. דמי מור וקים ג'ונס/GettyImages

יש אומנם קווי דמיון בין הלוקים של דמי וקרלי - חליפת מכנסיים בשילוב בארלט סקסי - אבל קרלי לוקחת ובגדול. הדוגמנית הצעירה-וותיקה הגיעה בחליפה בהתאמה אישית של המעצבת הסינגפורית העולה Grace Ling ונרשמה התפעלות! זוהי חליפה מקולקציית SQUARE של המותג לאביב-קיץ 2022, המתאפיינת בקווים נקיים וצורות גיאומטריות פשוטות, מינימליזם מלא במורכבויות, "רציני אך שובב בו זמנית", כך מגדירה המעצבת.

גרייס לינג המעצבת מפרקת ומרכיבה מחדש, קונספטואלית וטכנית, את המושג 'חליפת מכנסיים מה היא', וזה שינוי סופר מתקדם ומרענן. לינג ויתרה על הצווארון בבלייזר ושילבה קאט-אאוטס במיקומים לא שגרתיים ובשילוב שיפון משי, אפילו בכיס המכנסיים (היציאה המרשימה באמת).

קרלי קלוס. GettyImages
קרלי קלוס בחליפה מרשימה ולא סטנדרטית של גרייס לינג/GettyImages

קרלי השלימה את הלוק בהצטיינות יתירה כששמרה על איפור/שיער קלאסיים, והמשיכה את משחק השקיפויות גם בנעליים - סנדלי רצועות דקות בשילוב גרבונים שחורים שקופים.

החליפה של לינג זמינה כרגע רק בהזמנה מראש ובאנה נודה באמת, מרביתנו בכל מקרה לא נוכל להרשות זאת לעצמנו (המכנסיים למשל - 890 דולר). אך אל דאגה ליידיז כי אנחנו בטוחות שבעוד 3, 2, 1 יצוצו פרשנויות נגישות יותר לכל אישה וכיס ברשתות המהירות החביבות עלינו.

קרלי קלוס בחליפה של גרייס לינג - 360 מעלות

עוד בוואלה!

מינימליזם, ביזאריות ודמי מור אחת: שבוע האופנה לקוטור בפריז

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, דמי מור. GettyImages
כשאת מחייכת זה נראה הרבה, הרבה יותר טוב. דמי מור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully