וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, זה עדיין קורה: חולצת משבצות היא פריט חיוני לחורף

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 13:59

חולצת הפלנל המשובצת, שמשמשת כז'קט לכל דבר ועניין עדיין נרשמת כרלוונטית ואנחנו אספנו עבורכן את הדגמים השווים מהחנויות - נגיעה כתימה בשילוב חומים בפול אנד בר, על טהרת הוורודים בנקסט ומיני סגלגלים בטרמינל איקס

פול אנד בר. יח"צ,
פול אנד בר - 259.90 שקלים/יח"צ

בזמן שתעשיית האופנה מושקעת חזק בהנעת גלגלי הקאמבק של כל מה שהיה נכון בעשור הראשון של המילניום, מעניין להיווכח שאחד הפריטים החזקים של העונה שייך באופן מובהק לקאמבק של העשור לפניו. אנחנו עדיין זוכרות את הקרינג' שתקף אותנו ברגע שהתוודענו למסלולי חורף 2013.

אלה הציגו, בין היתר, רפרורים ברורים לרוק'נרול שנות ה-90. ואם נדייק את הקושי, הבעיה בזמנו הייתה קשורה לחולצת הפלנל המשובצת שכיכבה בשילוב הקשוח של אדום ושחור, אולי הסמל החזק ביותר שמייצג את המונח גראנג' בחסות דוגמן הבית המנוח קורט קוביין.

טרמינל איקס. יח"צ,
טרמינל איקס - 249.90 שקלים/יח"צ

הדימוי הנוסטלגי של סולן להקת נירוונה בחולצה משובצת ובשיק כללי של מתלבש חסר תקציב, אותו שיק שאומץ במהרה על ידי מעצבי על ובתי אופנה יוקרתיים שרצו לשדר מרדנות מגניבה, היה מאוד רומנטי בתאוריה. אבל כשהגיע הרגע לתרגם את אותה ערגה-לתמימות-הניינטיזית למשהו שנצא איתו מהבית, לא ראינו את להיט המחששות מהתיכון חוסר לחיינו כאופציית לבוש ריאלית. ולא רק אנחנו. הנוכחות של חולצת הפלנל המשובצת הייתה יותר ברשימות הטרנדים והרבה פחות בחיים האמיתיים.

ברשקה. יח"צ,
ברשקה - 259 שקלים/יח"צ

רק בחורף שעבר ושמונה שנים קדימה מאותו רגע מכונן בו חולצת משבצות יצאה אל המסלול בתצוגה של איב סן לורן, התרחש הקאמבק האמיתי של חולצת הכפתורים המשובצת. זה קרה תודות להמצאת השאקט, חיבור ויזואלי מוצלח בין חולצה לז'קט שזכה לכינוי שלא ממש עובד בעברית. הקונספט עצמו עוטף ז'קטים ומעילים בצללית של חולצת כפתורים מחוספסת בעלת אלמנטים הנגזרים מעולם הצווארון הכחול כמו כיסים חיצוניים באזור החזה או האגן וגזרה מעוגלת בגימור התחתון.

איזבל מארה לפקטורי 54. יח"צ,
איזבל מארה לפקטורי 54 - 2,390 שקלים/יח"צ

מנעד הגרסאות מתחיל בשאקטים דקים המתאימים כעליונית סתווית שתהפוך בהמשך לשכבת ביניים ומגיע עד למעילים עבים וחמים באורך הברך. הווייב הכללי יושב בטבעיות על קטגוריית הסטריט גרוב, ולמרות הצבעוניות אפשר להשאיר את השאקט המשובץ מחוץ לארון כי יש לו את התכונה הנחשקת של להיראות מיליון דולר תחת מעטה ה"זרקתי על עצמי משהו ויצאתי מהבית".

קסטרו. יח"צ,
קסטרו - 229 שקלים/יח"צ
נקסט. יח"צ,
נקסט - 115 שקלים/יח"צ
אמריקן איגל. יח"צ,
אמריקן איגל - 349.90 שקלים/יח"צ
מנגו. יח"צ,
מנגו - 399.90 שקלים/יח"צ
אייץ' אנד אם. יח"צ,
אייץ' אנד אם - 229 שקלים/יח"צ
באש לבוטיק 77. יח"צ,
באש לבוטיק 77 - 1,459 שקלים/יח"צ
ריזרבד. יח"צ,
ריזרבד - 269.90 שקלים/יח"צ

עוד בוואלה!

מבולבלות? אלו הפריטים שיבואו טוב במזג האוויר הזה

לכתבה המלאה
נייקד לוואן פרוג'קט. יח"צ,
NAKD לוואן פרוג'קט - 279 שקלים/יח"צ
זארה. יח"צ,
זארה - 269 שקלים/יח"צ
מודסטורם לסטורי. יח"צ,
מודסטרום לסטורי - 500 שקלים/יח"צ
רנואר. אמיר צוק,
רנואר - 199 שקלים/אמיר צוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully