וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך: Other Stories & פותחים חנויות ראשונות בישראל

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 13:28

המותג הבינלאומי Other Stories & סוף סוף נוחת בישראל ואנחנו קיבלנו הצצה ראשונית לקולקציות המסקרנות שנפגוש כבר בשבוע הבא. אז מהו תאריך הפתיחה המדויק, איפה יפתחו שתי החנויות הראשונות ומה טווח המחירים? כל הפרטים

אנד אדר סטוריז. יח"צ,
זה קורה - הפתיחה הגדולה של other stories &/יח"צ

בדיוק לפי התחזיות, המותג Other Stories &, בישר הבוקר (שני) על תאריכי פתיחת החנויות הראשונות שלו בישראל. אירוע מרגש בהחלט לקונות המסורות שעד היום נאלצו להחתים דרכון בכדי ליהנות מהשפע שיש למותג הזה להציע.

החנות הראשונה תפתח בקניון עזריאלי תל אביב ב-15 בנובמבר ותשתרע על פני 460 מ"ר, כשהנראות מתבססת על שלושת האטליירים של המותג בשטוקהולם, פריז ולוס אנג'לס. החנות השנייה תפתח ב-18 בנובמבר בקניון עזריאלי ירושלים, עוד קניון בעל תנועה ערה שנחשב לאחד הרווחיים במדינת ישראל.

אנד אדר סטוריז. יח"צ,
פריטים מכל האטליירים יגיעו לישראל - אל איי, שטוקהולם ופריז/יח"צ

Other Stories & נוסד בשנת 2013 ונמנה עם המותגים שנמצאים תחת קבוצת H&M. השאיפה, שעם השנים התגשמה, הייתה להציע לנשים חופש ביטוי תחת קורת גג מותגי אחד עם דגש על איכות בלתי מתפשרת, ולהזמין את קהל הלקוחות ליצור סיפור אופנה משלהן באמצעות הקולקציות השונות. לכל אטלייה (אל איי, פריז ושטוקהולם - כולם יגיעו לישראל) יש סגנון עיצובי ייחודי המהדהד את המאפיינים של כל אחת משלושת הערים הללו, תרבותית ואופנתית.

אנד אדר סטוריז. יח"צ,
נראות החנויות - בדיוק כמו בחו"ל/יח"צ

בחנויות מעוצבות ניתן יהיה למצוא בגדי נשים והנעלה, תיקים, תכשיטים, אקססוריז ואף מוצרי טיפוח מקטגוריית Bath & body, שהפכו נחשקים לא פחות מפריטי האופנה במרוצת הזמן. המותג מצהיר כי הם ניגשים לכל חלק בתהליך היצירה עם חשיבה בת קיימא, ובוחנים רעיונות ואפשרויות חדשות באופן תדיר, כשבקרוב גם בחנויות תהיה עמדה ייעודית למחזור מוצרים מקטגוריית הטיפוח.

טווח המחירים, האישיו המעניין באמת, נע בין 25 שקלים ועד 1,250 שקלים לפריט היקר ביותר בחנות. לא נגיש כמו HM, לא רחוק מהאחות הבוגרת COS, אך עדיין אפשרי ושפוי יחסית, לנשים שחשובה להן איכות, סטייל וחוויית קנייה הוליסטית.

אנד אדר סטוריז. יח"צ,
אחת הקטגוריות החזקות - Bath & body/יח"צ

עוד בוואלה!

Other Stories & מגיעה לישראל - ותפתח שני סניפים עוד השנה

לכתבה המלאה
אנד אדר סטוריז. יח"צ,
טווח מחירים: 25-1,250 שקלים/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • HM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully